שיפור לאו"ם!

meetAmeet

New member
שיפור לאו"ם!

אפשר לקנות את ההצבעות בכסף כמו בחיים האמייתים! כלומר: אתה לוחץ על הצבעה... ברגע שתצביע תקבל את סכום הכסף שכל צד מציע! ותוכל גם לשנות את הסכום! (אח"כ אסביר איך!) לדוגמא: ________________________________________ המדינה בלה בלה הציעה לפרק מנשק את המדינה משה: הצבע בעד- קבל 1,279,000 שוחד הצבע נגד- קבל 200,000 שוחד השפע על השוחד של הצבעה בעד השפע על השוחד של ההצבעה נגד ________________________________________ כשמישהו מציע הצעה באו"ם השוחד עומד על אפס לכל הצדדים, כשאתה נכנס להצבעה אתה יכול לבחור: או להצביע (ולקבל את השוחד!) או להשפיע על השוחד! -מותר לעשות רק אחד מהם. איך משפיעים על השוחד? אתה לוחץ על כפתור השפע על השוחד לאחד הצדדים- ואז אתה יכול להכניס סכום של כמה כסף אתה מוכן לתת לכל אחד! במידה וייגמר לך הכסף לא תתן עוד שוחד למדינות עד שיהיה לך וכל פעם שהם יצביעו יהיה כתוב: לחלק מהמדינות אין כסף! הנה הסכום הנוכחי: (לדוגמא: 1,100,000)! כל אחד בכל דירוג יכול להשפיע על ההצבעה או להצביע! עכשיו יש פה בעיה קטנה שגם עליה חשבתי! לדוגמא הצבעה אחת מציעה מיליון לכל משיצביע! לדירוג 1-300 מיליון זה כלום! אבל לכל הדירוגים מתחת ל-1500 זה המון כסף! ואנחנו לא רוצים שיתקדמו ככה למרות של מגיע להם! אז מצאתי פתרון פשוט ומעניין! נגד וסכום ההצבעה בעד הצעה מסויימת עומד על מיליארד! אם מקום 2 יצביע הוא יקבל 500 מיליון! כלומר סכום הכסף לחלק הדירוג שלו! אם מקום 1000 יצביע הוא יקבל מיליון! אם מקום 2000 יצביע הוא יקבל 500 אלף! אם מקום 5 יצביע הוא יקבל 200 מיליון! אם מקום אחד יצביע הוא יקבל מיליארד! כל פעם שאני מצביע כתוב לך לפני ההצבעה הממשית כמה כסף אני יכול לקבל ביחס לדירוג שלי. לדוגמא! מקום 1000 גם יכול להציע מיליארד, אבל אם יש לו רק מספיק כסף לשלם למקום 2000 אז כל שאר המקומות לא יקבלו את הסכום כסף הזה. אין לי ספק שהרעיון הזה ישפר את האסטרטגיה של המשחק בכל כך הרבה רמות ויהפוך את האו"ם לאטרקטיבי באמת! אתה תראה ש-90% משתמשים בו! יהיו הצבעות של 895-743! תודה לערן על המשחק!!! חברה, מה אתם חושבים על הרעיון? נשמע נחמד? לא הבנתם משהו? אני פה.
 

antrax1

New member
רעיון גדול!!!!!!

רעיון ענקי ממש אני תומך בו !!!!!! יאללה המדינות מלמעלה תציעו שוחד 2 מיליארד ככה........
 

meetAmeet

New member
יכול להיות.

אבל אשמח אם תפרט. בבקשה אל תגידו סתם גרוע, תגידו למה כדי שאוכל לשפר.
 

im3ur2

New member
השגות על השוחד

1) עמית- מברוק רעיון אדיר!! (אני לא ציני) 2)עמית- רעיון דפוק- התיקונים שהצעת גרועים- קבל שיפור ורציונל *בעולם האמיתי לכל מדינה באום יש קול 1 (חוץ ממדינות הוטו- אבל זה כבר לא מעניננו- אלא אם תרצה להתעמק בזה), ככה שאם אני רוצה לציע אמברגו על לוקסמבורג אין לי שום סיבה לשלם 100000000000 לארה"ב/סין- מספיק לי לשלם 50ש"ח/קרטיב לנציג של מוזמביק הקול שלו שווה אותו דבר. *יש תקציב מוגבל לשוחד וכייון שלא נרצה להתעסק במכניקה של משא ומתן, הכי נוח לחלק הכל שווה בשווה. *יש מדינות שיש להן אינטרס משותף. לכן.... 3)הכי מתאים יהיה לחלק את כסף השוחד שווה בשווה. זה יגרום למדינות קטנות לרוץ כל הזמן לאו"ם- ויציק לגדולות- ויגרום לחלוקת משאבים יותר מאוזנת 4)ניתן יהיה לתרום לקידום הצבעה- ככה שחברים יוכלו לעזור אחד לשני, ויהיה עוד יותר אטרקטיבי להצביע (אני מניח שמי שעושה 20-30M בתור במזומן לא יתעניין כ"כ, אבל שוחד של 10G שאני בטוח שהיה לך הרבה פעמים- שזה משהו כמו 3M לכל שחקן תאורטי במשחק- יהווה תמריץ יפה להמון שחקנים- וירוקן לגדולים את הכיסים) לסיכום- 5)רעיון מעולה!! 6)אתה משקיע ותורם המון- לא מבין למה מתעצבנים עליך 6)הבנתי שהמדינה שלך התמוטטה - אם אתה צריך עזרה אשמח לתרום לשחקן גדול- אני מוכן אפילו לפתוח ברית אם תעזור לי לנהל אותה- אם אתה מעל 100- אז פשוט שיהיה לך בהצלחה!!- "ונפגש בסוף אתה יודע"
וחוץ מזה זו תהיה דרך של מדינות עשירות להרוויח כסף שלא מעניין אותן
 

meetAmeet

New member
תודה!

בנוגע להתפרקות שלי :), לא אני לא ממוטט בכלל, אני כרגע מקום 4! ומקווה להמשיך לעלות.
 

meetAmeet

New member
כמה השגות בקשר לתיקונים שלך

הבנתי את הרעיונות שלך, יש משהו במציאותיות שלך, אבל אני נסיתי להתאים את השוחד כך שיוכל להתאים לכל הדירוגים, אחרי הכל איני מעוניין להציע יותר מידי והמדינות במשחק יתקדמו בצורה משמעותית רק ע"י שוחד!! למשל- אם אני מציע מיליון לכולם, למדינה בדירוג 3000 זה פשוט המון! מקווה שהבנת אותי. בכל מקרה תודה שאתה עונה לי ברצינות!
 

gj80

New member
אוקיי

בוא נתחיל בזה שכתבת שכמו בחיים האמיתיים אפשר לקנות הצבעות- יש לך איזה הוכחה שתבסס את זה?. אבל עזוב זה לא קשור להצעה. המטרה של האום היא שיהיה שוויון במשחק- כל קול שווה אותו דבר. אני מעדיף שהצעה תיגמר 10-9 למישהו כשאני יודע שכל מי שהצביע עשה את זה כי יש לו קשר להצבעה או למדינה שקשורה להצבעה מאשר שייגמר 1000-999 כש 90%או יותר הצביעו רק בשביל להרוויח כסף מבלי שאכפת להם מי ינצח והסיבה היחידה שהם הצביעו לx ולא לy זה כי x הציע יותר כסף. בנוסף מדינה שיש לה מספיק כסף לא תפסיד בשום הצבעה כל עוד היא תציע יותר כסף. והדבר האחרון והכי חשוב זה שאני בטוח שהסיבה שהצעת את הרעיון היא שהוא יעזור לך במשחק הרבה יותר מאשר ישפר את המשחק.
 

Vecablerry

New member
רעיון טוב יותר

אולי תציע שוחד במסרים למי שאתה רוצה, נחסוך עידכון מסובך ומרגיז וזה גם יראה כמו בחיים האמיתיים, שלא שומעים על שוחד במדיה - זה לא משחק המונופול.
 

orelmen

New member
רעיון

אני לא יודע אם זה טיפשי אבל שהיה בצד לאום מיין כיסאות כאלה בעיגול בערך כמו בכנסת ועל כל כיסא היה שם מדינה וכך הוא יכול הזה של הצבעה ללחוץ על מדינה ולהציע לה שוחד אם תצביע לו שהוא יכול לבחור למי לתת וכמה ככה כמו במציאות הוא יכול לשכנע וכמה מדינות יותר ששיכנע ככה היה לו יותר קולות
 

meetAmeet

New member
בכל זאת המשחק לא הכי מציאותי.

שוחד ביחסים כמעט בלתי אפשרי, במיוחד שאפשר לשלוח הודעה כל חצי שעה ואי אפשר לסמוך על הצד השני שיקיים את הבטחותיו, אולי זה יותר מציאותי, אך בכל זאת הבא נסכים שהמשחק לא צריך להיות 1 ל-1 עם המציאות ואנחנו יודעים שהוא לא כך.
 

eedocsil

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo13.gifרעיון מעולה משחקן גדול

אהבתי ואם תשים לב תמכתי בכך בכל הדבריםם חחחח שום קשר רעיון אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111112@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#$###################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
 

yoyogam23

New member
בחייך

גם לי נמאס מההצעות נגד המדינות החזקות בברית, אבל זה לא הוגן, לא? אז מה הסיכויים של מיקרונזיה באו"ם?
 

antrax1

New member
יש לי שיפור להצעה שלך!!!

אם למשל מדינה הציעה 3M ואחת 4.5M אז למשל אם הצבעת ל 4.5M אתה לא תקבל את הכסף אלא תקבל אותו אם ההצעה הזו תזכה!!! אם לא אז חסכת 4.5M אם ההצעה זכתה אתה תקבל את הכסף!!!
 

NADAVT26

New member
רעיון מצויין!!!

אני ממש מקווה שערן יסכים להוסיף את האופצייה לפחות לניסיון זה יעלה בכמה רמות את המשחק
 

omri gshock

New member
הרעיון נפסל על הסף

לפי דעתי רעיון טוב ואני יודע פחות או יותר למה חשבת עליו ואני בטוח שעשית את זה לטובה ובשביל שיפור ההיגיון בהצעות אום המעצבנות האלה אבל הבעיתיות פה היא בהעברה של סכומי כסף גדולים ככה חברי ברית יכולים להעביר אחד לשני סכומי כסף ענקיים שהם לא יוכלו להעביר ביחסים זה הבעיה היחידה שאני מצאתי בכל אופן רעיון נחמד תחשוב על אחר
 

קרוקדיל

New member
שיפורים להצעה...

אם כבר משהו בכיוון זה יצטרך להיות קצת שונה... אני מציע הצעה באו"ם ושם קרן מסויימת (לדוגמא מליון) אם אתה רוצה לעזור לי אתה יכול לתרום עוד סכום בסיום ההצבעה אם זכיתי הסכום שהצטבר בקופה יחולק שווה בשווה לכל מי שהצביע בעד ההצעה הצד שכנגד גם הוא יוכל לעשות קופה וכמובן שיוכלו גם לתרום לקופה שלו כך שההצבעה תהיה מין הימור כזה כשאתה לא יודע אם בסוף תקבל ת'כסף או לא (כי תמיד יכול לבוא מישהו ולשים סכום גדול לצד שכנגד וככה למשוך קולות) צעד כזה גם יעזור למנוע את ההפצצה של הצעות כנגד המדינות המובילות (שימו לב שהיום כל פישר קטן מציע הצעה נגדם) מכיוון שהמדינה שכנגד תוכל לתת סכום רציני ולעודד הצבעה לטובתה
 

losangeles75

New member
לדעתי צריך בכלל לבטל את האו"ם ../images/Emo31.gif

מתבצעת דרך האו"ם מלחמת התשה מטומטמת, ומכיוון שרובינו לא יכול לשבת על המחשב 20 שעות ביממה (כמו חלק מהשחקנים כאן) ולעקוב אחרי כל ההצבעות, הרבה אנשים פשוט יפרשו מהמשחק. עוד דבר... מי שלא נמצא כאן 20 שעות ביום - אין לו הרבה חברים כאן, ואז הוא יפסיד את כל ההצעות. דבר אחרון: כל מדינה שמשמידה את עצמה, יחד איתה צריכות להיות כל ההצעות שהיא הציעה. תודה.
 

dragonfly4

New member
אחלה בחלה של רעיון../images/Emo50.gif../images/Emo130.gif../images/Emo45.gif

אני יחסית מאוד אהבתי את הרעיון....... אני מאוד ישמח אם ערן יבצע/יתקין/ישים את ההצעה הזאת
 
למעלה