שיפור השפה האנגלית

slavchik188

New member
שיפור השפה האנגלית

שלום לכולם קוראים לי אסף :) אני בן 22 והרמה שלי באנגלית ממש נמוכה עשיתי 3 יחידות בבי"ס והוצאתי ציון סופי 76 .. אני רוצה לעשות עכשיו פסיכומטרי רק שאני מפחד מהקטע של האנגלית מכייון שהאנגלית שמה היא רמה של 4,5 יחידות אני חושב להירשם לוול סטטריט אבל מצד שאני אני לא יודע אם יהיה לי זמן ביחד אם הפסיכומטרי וגם וול סטרייט יש דרך אחרת לשפר את האנגלית שלי .. אני מהאנשים האלא שצריך שידחפו אותי קדימה ... כלומר אני יכול לשבת יום יומיים לקורא ספר ואז זה יישעמם אותי ... מה כדאי לי לעשות בכזה מצב ??? ויש משהו שלמד בוול סטריט האם שווה לי ללמוד שמה כי בעיקרון זה בכלל משפר את האנגלית .. רק שאני הבנתי שבוול סטרייט אתה יושב מול חשב כמה שיעורים ואחריי זה שיעור 4 הערך אתה מתרגל אם מורה ... אז הוא הוא יידע איך אני מתקדם באנגלית אם אני ניפגש איתו פעם בחודש ???
 

Nimst

New member
אני לא מכירה את וולסטריט

מעבר לזה שלקוח לא מרוצה שלהם היה פה בפורום לפני איזה שבוע. בכל מקרה, אם אתה באמת רוצה לשפר את האנגלית הכי טוב זה לקרוא באנגלית, לשמוע אנגלית ולדבר אנגלית. אם אין לך כוח רצון לבד, קח מורה פרטי. אבל זו רק דעה אחת.
 
התשובה לבעיותיך לא נמצאת בוול סטריט

תנסה משהו אחר...היתה כאן מישהי שהלכה אליהם לפני פסיכומטרי ולא היתה מרוצה בכלל.
 
התשובה שלי:

א) את וול סטריט אני לא מכיר. ממה שרץ פה בפורום בשנתיים האחרונות לא שמעתי עליהם יותר מדי ביקורת חיובית, אבל מצד שני, אולי כולם שם מצליחים יופי ולא נכנסים לפה כי הם כבר יודעים אנגלית פרפקט? ב) אתה רוצה עצה על-אמת? שששש, תקשיב טוב: הנקודה הקריטית בהודעה שלך היא כאן: "רק שאני מפחד מהקטע של האנגלית" ממה שאני מכיר, נפלת לא טוב בבית-הספר, מורה לא משהו או סתם תיזמון מחורבן, ונתקע לך בראש שאנגלית זה איזה משהו מסובך שאתה לא יכול להשתלט עליו לבד. שטויות. מיליארד בני-אדם בעולם מדברים אנגלית. לא כולם איינשטיינים (אגב, גם איינשטיין עצמו דיבר חרא של אנגלית, בקושי אפשר היה להבין אותו) אז אתה לא יכול? אתה כבר לא תיכוניסט. צא מהראש של "אני מפחד ולא יכול". זה רק תוקע אותך. 4-5 יח"ל בתיכון ישראלי זה בדחיחה לבנאדם שרוצה ללמוד ולא מחכה שיאכילו אותו בכפית. איך ללמוד? יש המון שיטות. את העצות שלי תוכל לקורא בטאגליינס ("שיטת השבלול") ולחסרי-מוטיבציה עצמית אני ממליץ להשקיע במורה פרטי. שיעור שבועי פלוס שיעורי-בית אינטנסיביים יעשו לך את זה. לגבי מוטיבציה: אין מה לעשות, גם לפסיכומטרי וגם לאנגלית צריך לשבת ולחרוש. תזכיר לעצמך מה המטרה שלך (ציון מסויים? חוג שאתה רוצה להתקבל אליו?) ותזכיר לעצמך שזו מטרה שאתה מציב לעצמך ולא נכפית עליך מבחוץ. עצות נוספות תוכל למצוא בפורום "פסיכומטרי" וגם בפורום "סטודנטים" יש מי שיעזור. בהצלחה!
 
למעלה