שיפורים מיוחדים.

ƒire

New member
שיפורים מיוחדים.

היי
יש לי מספר שאלות. 1.למה ניאונים מתחת לאוטו נחשבים ללא חוקיים ? 2.האם הנמכה היא חוקית ? 3.מה היתרון של צמיגים גדולים ורחבים על פני רגילים אם בכלל ? 4.חישוקי סגסוגת ("מגנזיום") לא עשויים באמת ממגנזיום, נכון ? כי ממה שאני זוכר מגנזיום זה חומר מאוד דליק! 5.מה זה צמיגים עם פרופיל נמוך ? תודה !
 

ScorpioID

New member
תשובות...

אל תקרא לקוסמטיקה "שיפורים".. זה אולי שיפור חיצוניות. לא מעבר.. זה ראשית תשובות לשאלותיך 1 ניאונים מתחת לרכב אסורים מהסיבה שתאורה מחוץ לרכב שאיננה תאורה מקורית שקשורה לרכב היא אסורה.. 2 תלוי למה אתה קורא הנמכה.. בד"כ הנמכה היום זה חצאיות יותר נמוכות ותו לא.. כן זה חוקי מעבר לכך כבר לא. 3 צמיגים רחבים אוחזים יותר שטח כביש. יותר אחיזה=יציבות. משוואה פשוטה לא? צמיגים גדולים יותר דורשים יותר כוח ומומנט כדי לנוע. לדו"ג רכב סטנדרט עם 15" יהיה לו יותר קשה "לפתוח" והוא ידרוש יותר כוח אם תרכיב לו 17" 4 סגסוגת=עירבוב מתכות... כאן אתה עונה לעצמך... 5 אתה בטח מתכוון לצמיגים עם חתך נמוך.. ההבדל הוא באחיזה.. ובמחיר..
 

ƒire

New member
תודה רבה ../images/Emo13.gif

אהבתי את סגנון התשובות שלך...
 

AFRICA

New member
אבל קיט הנמכה חוקי לא ...!

סט של קיט הנמכה שכולל בולמים וקפיצים לא אמור להיות חוקי מבחינת רישוי וכו' ...?
 

arielRSi

New member
שטויות.

סליחה על התוקפנות... אבל הנמכה עוברת טסט. לא בגלל שהיא מאושרת אלא בגלל ששום מכון רישוי לא יודע לבדוק את זה.
 

Fatal Error

New member
שניה אחת.

"צמיגים רחבים אוחזים יותר שטח כביש. יותר אחיזה=יציבות" בקשר לזה אתה בטוח ? כי לדעתי אתה טועה. או שלפחות המשוואה שלך לא נכונה.
 

ScorpioID

New member
שים לב

צמיג רחב יותר אוחז יותר שטח מצמיג רגיל זתומרת צמיג ברוחב 205 אוחז יותר מ195 אז סביר להניח והגיוני ביותר שצמיג שתופס יותר שטח בכביש האחיזה והיציבות היא יותר גדולה.. . נכון, או לא?
 

Fatal Error

New member
העיקרון נכון.

אך האמת היא לא כך. בוא תענה לי - מה עדיף - צמיג 155 עם גומי איכותי, או צמיג 205 עם גומי פחות איכותי ?
 

ScorpioID

New member
אל תשווה בין תפוז לשקל

לא דיברתי על איכות דיברתי על יציבות ואחיזה
 

Vintage

New member
לגבי סעיף 3...

חשוב לציין שג'נטים גדולים יותר שוקלים יותר (אלא אם עוברים מברזל לסגסוגת וגם אז צריך לבדוק את ההבדלים) וזה תורם למשקל בלתי מוקפץ גדול יותר שפוגע באחיזת הכביש של הרכב. כמו כן הם משפיעים על ההיגוי, לא יודע איך אבל ההשפעה קיימת.
 

ScorpioID

New member
אמת בדבריך

אך כיוון פרונט ובולמים מוקשחים יועילו לעניין..
 

Vintage

New member
בוודאי !

רק שלא דיברנו על זה
יש עוד פתרונות מעניינים, לדוגמא ראיתי חברה שמייצרת זרועות אחוריות מסגסוגת לבייבי שלי, זה בתוכנית עם שאר השיפוצים.
 

ScorpioID

New member
אגב...

על איזה כלי אתה מנגן? יש לי סטראט אמריקאית בתיכנון..... האמבקר ושני סינגלים... שנת 67 אדומה הוא רוצה 6K
 

Vintage

New member
תסלח לי מראש...

אבל אני לא ממש אוהב סטארטים או כל דבר שפנדר יצרו. הגיטרה נשמעת מעניינת אבל זה לא מדבר אלי, אני אישית מחזיק 4 גיטרות, איבנז קוראנית בת 10, אקוסטית לקישוט , אקוסטית עבודת יד של חברה גרמנית בשם מוזימה ופארקר פליי דלוקס. אבל זה כבר לחלוטין לא קשור לפה
בכל מקרה, יש תמונות של כולן בגלריה של פורום 212. ד"א לגבי הטענה שלך עם הצמיגים, על הנייר זה נכון על הכביש לא ממש. והדוגמא הכי טובה כמובן היא הבייבי שלי שכרגע עטופה ב10" 145, בתוכנית לשים לה 165 על 12" ויש כאלה ששמים לה 13" על 165 או 175 אבל יש טענה מאוד טובה לזה שהמשקל או חוסר משקל שלה ביחס לצמיגי 13 שבנויים למשקל כבד יותר (כנראה שלא מייצרים במידות האלה למשקל כזה נמוך) לא מספק בשביל לחמם אותם ואז האחיזה לא משתפרת אלא רק נדפקת.
 
למעלה