שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת

מצב
הנושא נעול.
שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
 

Ofekalef1

New member
שעות השיא בקו ב"ש-ת"א

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
שעות השיא בקו ב"ש-ת"א
נקבעות רק ע"פ שעות השיא של קו ת"א-חיפה - וכך הרכבת הישירות מב"ש אמנם מתחילות מוקדם יותר, אך מת"א הישירה הראשונה היא בארבע וחצי, וגם בבוקר באופן דומה.
&nbsp
עדיין יש ריפודים בקו; ברכבת המאספת, בעיקר בקטעים באר שבע-להבים, להבים-קריית גת ורמלה-לוד, ובישירה (שמזמן לא נסעתי בה, אז עם הסתייגות), בקטע באר שבע-קריית גת.
 
שלום הספקן(זה מצב הרוח לשעבר) היתי שמח לדעת

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
שלום הספקן(זה מצב הרוח לשעבר) היתי שמח לדעת
א מדוע קיצרו את הקו של אשקלון בנימינה, ב בערב לילה שמתי לב שיש לפעמים רק הפרש בין דקה לקה ברכבת מתל אביב לאשקלון, ככה שמי שמפספס במקום לחכות זמן סביר של 20 דקות יחכה שעה. בקיצור פגיעה משמעותית באיכות ובזמן של הרכבת מהפרירפיה הדרומית למרכז וצפונה.
 

b l i p

New member
עוד על קו חיפה-ת"א

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
עוד על קו חיפה-ת"א
אומנם ישנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון (בשעות השיא). אך הן מרוכזות בשני מקבצים, מה שיוצר פחות גמישות לנוסעים.
ובהנחה והמצב הזה איננו בר שינוי - מה הוא ההגיון לתזמן את הרכבת האיטית כעשר דקות לפני הרכבת המהירה מחיפה לת"א? המצב ההפוך הוא ההגיוני - אתה מכוון להגיע לרכבת המהירה ובמידה ופספסת אותה אתה מגיע לאיטית. אין הגיון לכוון לרכבת איטית היוצאת לפני רכבת מהירה (שכן הפרש ההגעה לת"א הוא מינורי).
 

yairdl

New member
אתם קצת מצחיקים , מה זה אוטובוס ???


עוד על קו חיפה-ת"א
אומנם ישנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון (בשעות השיא). אך הן מרוכזות בשני מקבצים, מה שיוצר פחות גמישות לנוסעים.
ובהנחה והמצב הזה איננו בר שינוי - מה הוא ההגיון לתזמן את הרכבת האיטית כעשר דקות לפני הרכבת המהירה מחיפה לת"א? המצב ההפוך הוא ההגיוני - אתה מכוון להגיע לרכבת המהירה ובמידה ופספסת אותה אתה מגיע לאיטית. אין הגיון לכוון לרכבת איטית היוצאת לפני רכבת מהירה (שכן הפרש ההגעה לת"א הוא מינורי).
אתם קצת מצחיקים , מה זה אוטובוס ???


יש מלא אילוצים לרכבת ,כל אלה נכנסים למחשב שנותן אופציות ללו"ז זה לא בני אדם קובעים ,הם בוחרים אופציה ,

זה לא תכנית כבקשתך ,צא כל רבע שעה ,רכבת אחת תלויה בעוד 10 רכבות אחרות בקווים אחרים במפגשים .

שנושא החשמל יכנס לרכבת ומסילה רביעית באיילון , אז נוכל לדבר על סדר יותר נורמלי בלו"ז .
 
תן קצת קרדיט לאנשים כאן. כולם מודעים למגבלות ובכל זאת

אתם קצת מצחיקים , מה זה אוטובוס ???


יש מלא אילוצים לרכבת ,כל אלה נכנסים למחשב שנותן אופציות ללו"ז זה לא בני אדם קובעים ,הם בוחרים אופציה ,

זה לא תכנית כבקשתך ,צא כל רבע שעה ,רכבת אחת תלויה בעוד 10 רכבות אחרות בקווים אחרים במפגשים .

שנושא החשמל יכנס לרכבת ומסילה רביעית באיילון , אז נוכל לדבר על סדר יותר נורמלי בלו"ז .
תן קצת קרדיט לאנשים כאן. כולם מודעים למגבלות ובכל זאת
לא מדובר במשוואה עם פתרון בודד ולא הכל גזירת גורל.
ראה דוגמה לשינויים אפשריים בלו"ז מחיפה צפונה (השינויים מסומנים בצהוב) שלא תלויים ברכבות אחרות.

 
אתה לא יכול לדעת אם השינויים הללו לא משפיעים על רכבות אחרות

תן קצת קרדיט לאנשים כאן. כולם מודעים למגבלות ובכל זאת
לא מדובר במשוואה עם פתרון בודד ולא הכל גזירת גורל.
ראה דוגמה לשינויים אפשריים בלו"ז מחיפה צפונה (השינויים מסומנים בצהוב) שלא תלויים ברכבות אחרות.
אתה לא יכול לדעת אם השינויים הללו לא משפיעים על רכבות אחרות
כי לא לקחת בחשבון שרכבת (הרכבת הפיסית) שמגיעה לתחנה סופית מסויימת מתוכננת לשמש כרכבת אחרת (מבחינת מספר רכבת) מאוחר יותר. אם תחנה סופית של רכבת משתנה, יש לכך השפעה.
למשל, יכול להיות שרכבת שהארכת מבנימינה לחוף הכרמל תחסר בבנימינה בכוון ההפוך.
 
הארכת הרכבת מבנימינה לחוף הכרמל פעמיים-3 פעמים בבוקר ובערב

אתה לא יכול לדעת אם השינויים הללו לא משפיעים על רכבות אחרות
כי לא לקחת בחשבון שרכבת (הרכבת הפיסית) שמגיעה לתחנה סופית מסויימת מתוכננת לשמש כרכבת אחרת (מבחינת מספר רכבת) מאוחר יותר. אם תחנה סופית של רכבת משתנה, יש לכך השפעה.
למשל, יכול להיות שרכבת שהארכת מבנימינה לחוף הכרמל תחסר בבנימינה בכוון ההפוך.
הארכת הרכבת מבנימינה לחוף הכרמל פעמיים-3 פעמים בבוקר ובערב
אכן יכולה להיות בעייתית (בינתיים הדיור הוא בזכרון יעקב) אם כי נראה לי שזה פתיר (מקסימום תגבור של רכבת אחת לקו הפרברי בשעות העומס בלבד). יתר השינויים שהצעתי קיצור ריפודים בין חיפה לנהריה (בפרט הריפודים צפונה) והארכת הרכבת הישירה עד קרית מוצקין (ודיור הרכבת שם במקום בחיפה מזרח) לא נראים לי קשים ליישום.
 

b l i p

New member
לא טענתי שיש לי הפתרונות

אתם קצת מצחיקים , מה זה אוטובוס ???


יש מלא אילוצים לרכבת ,כל אלה נכנסים למחשב שנותן אופציות ללו"ז זה לא בני אדם קובעים ,הם בוחרים אופציה ,

זה לא תכנית כבקשתך ,צא כל רבע שעה ,רכבת אחת תלויה בעוד 10 רכבות אחרות בקווים אחרים במפגשים .

שנושא החשמל יכנס לרכבת ומסילה רביעית באיילון , אז נוכל לדבר על סדר יותר נורמלי בלו"ז .
לא טענתי שיש לי הפתרונות
בסה"כ הועלתה שאלה איזו בעיות מרגישים בלו"ז וציינתי נקודה כלשהי ואת ההגיון שלטעמי צריך לשלוט בה.
במקביל לכך שניתן להעריך שאנשים עבדו קשה על הלו"ז, ניתן להעריך שיכולות ליפול טעויות בתהליך הנובעות ממורכבותו.
 

Ccyclist

Active member
באמת שאין הגיון. עדיף שהאיטית תיסע בעקבות המהירה.

עוד על קו חיפה-ת"א
אומנם ישנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון (בשעות השיא). אך הן מרוכזות בשני מקבצים, מה שיוצר פחות גמישות לנוסעים.
ובהנחה והמצב הזה איננו בר שינוי - מה הוא ההגיון לתזמן את הרכבת האיטית כעשר דקות לפני הרכבת המהירה מחיפה לת"א? המצב ההפוך הוא ההגיוני - אתה מכוון להגיע לרכבת המהירה ובמידה ופספסת אותה אתה מגיע לאיטית. אין הגיון לכוון לרכבת איטית היוצאת לפני רכבת מהירה (שכן הפרש ההגעה לת"א הוא מינורי).
באמת שאין הגיון. עדיף שהאיטית תיסע בעקבות המהירה.
קודם כל, מדובר בקו הראשי שכל שאר הרכבות אמורות להתיישר עם הלו"ז שלו.
&nbsp
ושנית - עם 4 רכבות בשעה, שתי מהירות (כל חצי שעה) ושתי איטיות - בחצי השעה שלוקח למהירה הבאה להגיע לתחנה הסופית הרכבת האיטית שאחרי המהירה יכולה לצאת 5 דקות אחרי המהירה הראשונה, לאבד עד 20 דקות במהלך הנסיעה, ולהגיע 5 דק' לפני המהירה השניה. בחזור הרכבת האיטית צריכה לצאת שוב אחרי המהירה.
&nbsp
המהירה למעשה "מפנה" עבור האיטית את המסלול, כאשר במצב ההפוך האיטית נתקעת לה לפני המהירה ולמעשה מאיטה אותה.
&nbsp
מה גם שאם בתחנות עם מספר רציפים גדול נהוג ששתיהן תעצורנה אין למהירה איפה לעקוף את האיטית.
 

אורי404

New member
השאלות, שאולי יש מקום לשאול

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
השאלות, שאולי יש מקום לשאול
הספקן החיפאי על המפגש.
לדעתי העלית שאלות טובות וכך גם גולשים נוספים.
השאלות, שאולי יש מקום לשאול:
* קו החוף הדרומי תל אביב-ראשון לציון-אשקלון - מהו הפשר לזמנים האיטיים עבור קו רכבת חדש ומחודש?
נראה, שיש ריפוד 'שמן' מדי.

* הקו למודיעין - יתקנו אותי אם אני טועה, אך עדיין יש הבדלים בזמנים בין הנסיעות מתל אביב למודיעין לעומת ממודיעין לתל אביב.

* רכבות הלילה נתב"ג - נראה, שיש מקום לפתוח תחנות רכבת נוספות בלילה בתוך תל אביב ולא רק את תחנת תל אביב-מרכז.
 

Paper Gahan

New member
אורי אתה צודק - הריפוד בקו למודיעין מרתיח

השאלות, שאולי יש מקום לשאול
הספקן החיפאי על המפגש.
לדעתי העלית שאלות טובות וכך גם גולשים נוספים.
השאלות, שאולי יש מקום לשאול:
* קו החוף הדרומי תל אביב-ראשון לציון-אשקלון - מהו הפשר לזמנים האיטיים עבור קו רכבת חדש ומחודש?
נראה, שיש ריפוד 'שמן' מדי.

* הקו למודיעין - יתקנו אותי אם אני טועה, אך עדיין יש הבדלים בזמנים בין הנסיעות מתל אביב למודיעין לעומת ממודיעין לתל אביב.

* רכבות הלילה נתב"ג - נראה, שיש מקום לפתוח תחנות רכבת נוספות בלילה בתוך תל אביב ולא רק את תחנת תל אביב-מרכז.
אורי אתה צודק - הריפוד בקו למודיעין מרתיח
במיוחד בדרך חזרה למודיעין יש ריפוד מוגזם. עומדים בנתב"ג כמה דקות מיותרות. והנסיעה מפאתי מודיעין למודיעין מרכז אורכת נצח - 8 דקות תמימות. בכיוון ההפוך זה 6 דקות.

תודה לספקן החיפאי על שיתוף הגולשים.
 

amit1270

New member
"מדד המהירות"

אורי אתה צודק - הריפוד בקו למודיעין מרתיח
במיוחד בדרך חזרה למודיעין יש ריפוד מוגזם. עומדים בנתב"ג כמה דקות מיותרות. והנסיעה מפאתי מודיעין למודיעין מרכז אורכת נצח - 8 דקות תמימות. בכיוון ההפוך זה 6 דקות.

תודה לספקן החיפאי על שיתוף הגולשים.
"מדד המהירות"
לפני 9 חודשים ערכתי בדיקה של הקשר בין המהירות לאורך הקטע, בדגש על קווים מרופדים ואיטיים מדי. התוצאות כאן.

אם יהיה לי זמן, אנסה לחזור על הבדיקה לגבי הלו"ז הנוכחי.
 

Paper Gahan

New member
אני זוכר, קראתי את זה בזמנו.

"מדד המהירות"
לפני 9 חודשים ערכתי בדיקה של הקשר בין המהירות לאורך הקטע, בדגש על קווים מרופדים ואיטיים מדי. התוצאות כאן.

אם יהיה לי זמן, אנסה לחזור על הבדיקה לגבי הלו"ז הנוכחי.
אני זוכר, קראתי את זה בזמנו.
ישר כוח על העבודה המדהימה וחבל שברכבת לא מודעים (או שמודעים ולא מטפלים בזה?). עברתי על זה שוב ולא מצאתי סיבה טובה למה זה קורה בקו למודיעין. פרט אולי לעקלתון? או שאולי הם נמדדים על הקדמה בהגעה לתחנת הסיום באופן שלילי (מדד הדיוק)?

אני חושב שבלו"ז החדש היה שיפור של דקה-שתיים בקטע לת"א והרעה בסדר גודל דומה בקטע למודיעין. לא ברור למה.
 
זה אדיר
אם תוכל לעדכן אשמח מאוד- זה גם יבליט את ההרעה

"מדד המהירות"
לפני 9 חודשים ערכתי בדיקה של הקשר בין המהירות לאורך הקטע, בדגש על קווים מרופדים ואיטיים מדי. התוצאות כאן.

אם יהיה לי זמן, אנסה לחזור על הבדיקה לגבי הלו"ז הנוכחי.
זה אדיר
אם תוכל לעדכן אשמח מאוד- זה גם יבליט את ההרעה
שחלה בין הלו"ז הישן לחדש עקב ריפודי היתר.
העדכון הפעם קל יותר משום שמתזמנים את המקטעים באותה מהירות כל הזמן ולכן מספיק לדגום נסיעה בודדת (שזו בעיה נוספת בלו"ז החדש מאחר שהתאימו את הריפודים בזמני השפל לריפודים בזמני השיא). לדוגמה בזמנו המקטע חוף הכרמל ת"א האוניברסיטה תוזמן ל-43 דקות בשעות השיא ו-40 דקות בשעות השפל ואילו היום הוא מתוזמן ל-44 דקות בכל זמני היום.
אם תעדכן את הגרף המצויין שהכנת יהיה מאוד מעניין לא רק לראות את התזמונים המעודכנים אלא את הפער בין התזמונים החדשים לישנים במרביתם חלה הרעה עקב תוספת הריפודים ובחלקם ההרעה היא משמעותית.
אם אין לך זמן רב לזה, אפשר להתמקד רק במקטעים הפופולריים יחסית (לדוגמה לוותר על התזמונים בין תחנות עוקבות ברכבות פרבריות).
נ.ב. מטריד אותי שהתזמון הכי מופרך בלו"ז הקודם: אשדוד -יבנה מערב, שגרר המתנות של עד 5 דקות ביבנה לכיוון צפון ובאשדוד לכיוון דרום לא בלט באותו הגרף.
 

stratomaximus

New member
תחנות חולון ובת ים זוכות לשירות של פריפריה!

שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
תחנות חולון ובת ים זוכות לשירות של פריפריה!
2 רכבות בשעה במשך כל היום, עם הפרש של 20-40. התחנות האלה הן הכי מקופחות מבין תחנות גוש דן, ולא בצדק.
בנוסף, בשעות הערב תיאום לא טוב בין הקו הפרברי הצפוני (התחנות בין בנימינה להרצליה) לבין הקו לחולון ובת ים.
ניתן לעלות על 2 רכבות צמודות בהפרש של 7 דקות, ולאחר מכן המתנה של כמעט שעה. לדוגמה אם אתה בהרצליה וצריך להגיע לבת ים למשל, אז אתה יכול לעלות על הרכבת של X:35 ולהמתין 8 דקות, או על הרכבת של X:42 ולהמתין 20 דקות, וזהו - אחר כך המתנה של עוד 53 דקות, לא שירות שמתאים לרכבות פרבריות של יוממים.
 

Ofekalef1

New member
לפי ההגדרה שלך גם הפריפריה לא זוכה לשירות של פריפריה


תחנות חולון ובת ים זוכות לשירות של פריפריה!
2 רכבות בשעה במשך כל היום, עם הפרש של 20-40. התחנות האלה הן הכי מקופחות מבין תחנות גוש דן, ולא בצדק.
בנוסף, בשעות הערב תיאום לא טוב בין הקו הפרברי הצפוני (התחנות בין בנימינה להרצליה) לבין הקו לחולון ובת ים.
ניתן לעלות על 2 רכבות צמודות בהפרש של 7 דקות, ולאחר מכן המתנה של כמעט שעה. לדוגמה אם אתה בהרצליה וצריך להגיע לבת ים למשל, אז אתה יכול לעלות על הרכבת של X:35 ולהמתין 8 דקות, או על הרכבת של X:42 ולהמתין 20 דקות, וזהו - אחר כך המתנה של עוד 53 דקות, לא שירות שמתאים לרכבות פרבריות של יוממים.
לפי ההגדרה שלך גם הפריפריה לא זוכה לשירות של פריפריה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה