הספקן החיפאי
New member
שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.
שיפורים לקראת עדכון לו"ז הרכבת
ביום ראשון הבא יש לי פגישה באגף בכיר רכבות במשרד התחבורה בירושלים בנוגע לפגמים בלו"ז החדש בתקווה שיתוקנו בחלקם בעדכון הלו"ז הקרוב.
אני מתמקד בעיקר בבעיות בקו ת"א-חיפה -נהריה שאותו אני מכיר מהתנסות אישית שם אציג את הבעיות הבאות:
א. חוסר בידול בין הפרבריות לישירות (רכבת ישירה עוצרת בקריית חיים אין דילוג על חלק מתחנות חיפה וכו').
ב. הרכבת הישירה השניה צריכה לצאת צפונה יותר ממרכז השמונה, אחרת היא די ריקה.
ג. הלו"ז מרופד ואיטי מדי למעט התזמון בין ת"א מרכז לאוניברסיטה (3 דקות) שהוא אינו ריאלי.
ד. זמן הנסיעה בין חיפה לתחנות השרון
(פרדס חנה-הרצליה)הוארך משמעותית ויש לשקול מצב ששתיים שלוש רכבות פרבריות בשעות שיא הביקוש יצאו מרציף 3 בחוף הכרמל ויסיימו שם.
בנוסף אציג בעיות בנוגע לקו מירושלים שלא עומד בלו"ז באופן קבוע ולעתים מעכב את יציאת הרכבות צפונה מתחנות ת"א ואת הקו מרחובות והעמידה הממושכת בלוד.
אם נתקלתם גם אתם בבעיות בלו"ז ( המתנות ממושכות עקב תזמון איטי או לחלופין לו"ז לא ריאלי, ריווח בעייתי וכו') בקווי הדרום ובקו לכפר סבא, אשמח את תיידעו אותי בהן.