שיפורים לטי מקס

asi81

New member
שיפורים לטי מקס

היי לכולם,יש לי טימקס כבר חודש ואני מתחיל להשתעמם מהקטנוע,הייתי רוצה לדעת איזה שיפורים קיימים לכלים האלה,כמה זה עולה ומה המחיר,ואיפה אני משיג את הצבע החדש הכחול (משהו עם night} בתודה מראש אסי.
 
משיג? זה בא כבר על מוכן../images/Emo6.gif

והשם המלא NIGHT MAX וצבעו כחול "עמוק" שיפורים יש בשפע , החל מהחלפת אגזוז , לאגזוז "פתוח" ועד מחשב ניהול מנוע , וריאטור ועוד ... השאלה היא מה התקציב שלך לשיפורים ..? שבוע מצויין גיא
 

c881

New member
כבר משתעמם?

מצב קשה. שיפורים לא ממש ייתנו לך את הריגוש שאתה מחפש. אולי כשתתקין אותם תרגיש משהו, לא יותר. יש אנשים שטוענים שהשיפור הכי גדול יכול לבוא רק משיפור מע" ההפעלה, קרי הרוכב. ריגוש ותחושות באים מרכיבה, מלימוד, מלמתוח את המעטפת(בעדינות). בהצלחה.
 

asi81

New member
אני רוכב די טוב אני חושב....

בכל מקרה תמיד יש מה לשפר אני מניח,אבל בטי מקס אין הרבה לאן להגיע 170 180 זה הקצה השאלה אם אפשר "לחזק" אותו...?
 

itai199

New member
זה רק מה שמעניין אותך?רכיבה בקו ישר

ולהגיע ל180 כל פעם,לא אומר שמיצית את הכלי,וברור שזה משעמם מה אתה ציפית כשקנית אותו להגיע ל300??(שגם בקו ישר להגיע ל300 זה משעמם) זה עדיין 500. תתחיל ללמוד לנצל אותו בכביש מפותל ,לדעת לרכב עליו טוב ונכון יותר ורק אחרי זה תחשוב על שיפור או החלפה,יש לך עוד הרבה מה לנצל בו לפחות לשנה הקרובה.
 

asi81

New member
אתה נשמע לי מומחה...

רוצה ללמד אותי לרכב?!אני לא ציני...אם כן אני איתך
 

itai199

New member
אני ממש לא מומחה,אפילו לא קרוב

אבל לומד להכיר את הכלי שברשותי מכל מיני כיוונים ולומד לנצל אותו בהתאם לידע שברשותי(כמו לבולם בפניה,שינויי קוי פניה,בלימה נכונה,היתחמקות ממכשולים מבטים נכונים,וכ"ד.). אני יכול להפנות אותך לחומר שיעזור לך ללמוד כמה דברים חשובים מאוד ברכיבה.
 

ariel911

New member
אם הצלחת להגיע למהירות המירבית של כלי הרכב

חזקה עליך שאתה רוכב טוב, רוסי מאחוריך.
 

Mr. Pooh

New member
והוא שם לא בשביל לעקוף...

 

asi81

New member
דיברתי עם מכונאי....

לפי מה שהוא אומר בשבע וחצי אלף אני משפר אותו,ככה שמה שנשאר לי זה לרכב על אחד משופר לראות מה ההבדל...,יש למישהו פה אולי טי מקס משופר?!?!
 
כרוכב מומחה, אסי...

האם תוכל להרחיב מה כן יספק אותך ? האם מהירות של 200 קמ"ש זה בסדר ? ואם כן... למה רק 200 ? מה עם 220 ? האם מעניינת אותך רק המהירות הסופית ? ואם מיצית את הטימקס אחרי כל כך מעט זמן ומתוקף היותך רוכב מוצלח כלכך... למה מלכתחילה לא רכשת אופנוע, והלכת לקנות דווקא קטנוע ? אולי אם תהיה תמונה מלאה יותר עם הפרטים הללו, נוכל לעזור לך עם המלצות...
 

asi81

New member
תודה לכולם על התגובות

מה זאת אומרת "בא מוכן"?! מאיפה אני מזמין את ה nightmax הזה?ואיזה שיפורים קיימים?תקציב יש לי לשיפורים...ותודה לכולם על התגובות,אסי.
 

guardmen

New member
מי אמר שיפורים ל- T-MAX ולא קיבל ../images/Emo3.gif

יש הכל מהכל עבור ה... T-MAX. - מולטיוואר. - מערכת ניהול מנוע. - משקולות משופרים. - קפיץ טורק מחוזק. - רצועה מחוזקת(KEVLAR ) - אגזוז. מעוניין
צור קשר.
 

Cody

New member
גם אני התחדשתי בTMAX לפני חודשיים

נכון שיש המון מה לעשות איתו כדי להגיע לכדי מיצוי, דבר אחד בו טיפה מציק לי, וזו תגובת המצערת במהירויות נמוכות. הייתי רוצה לדעת מה מערכת ניהול מנוע תתן לשיפור המצב אם בכלל, ומה השיפור המינימאלי שצריך לבצע בT שיתן שיפור בזינוקים ומצערת קלילה יותר. מה אתה אומר? מדובר בדגם המוזרק (04)
 

guardmen

New member
../images/Emo49.gif

מנסיוני עם T-MAX,השיפור הטוב ביותר שיתן לך תמורה מלאה לכסף, הוא כמובן המולטיוואר. לאחר מכן אם תרצה תוכל להתקדם עם שאר השיפורים. רצועה, קפיץ אחורי מחוזק, אגזוז, ובסוף מערכת ניהול מנוע. רוצה לראות אחד שיש לו הכל? קפוץ לבקר.
 
גארדמן המומחה בתחום השיפורים , פנה אליו

לגבי נייט מקס , מגיע עם פלסטיקה צבועה כחול כבר מהחברה [ כמו הבלאק מקס ] אגב רק השנה צירפו אותו להיצע ה טי מקס משום מה באירופה קיים גם טימקס עם ABS , בארץ עדיין לא שמעתי \ ראיתי בהצלחה
 

Mr. Pooh

New member
ואת הקביעה הזו אתה מפיץ....

אחרי שבדקת והשוות מול שאר המשפרים בארץ?
 
למעלה