שינו את קו 27 תל אביב

מצב
הנושא נעול.

Carl Freeborne

New member
שינו את קו 27 תל אביב

שינו את קו 27 תל אביב
הקו לא יעבור יותר בקק"ל ובבני אפריים, ואחרי שהוא יעשה את הסיבוב ברמת אביב גימל הוא יחזור לאוניברסיטה ויקיף אותה דרך קלצ´קין: http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=1192 אני יודע שחברת דן רצתה כבר הרבה זמן לעשות את השינוי הזה אבל משרד התחבורה התנגד.. תמוה לי שהם אשרו שינוי כזה שפוגע בנושאים ומשאיר את הנוסעים משכונת תל ברוך בלא אוטובוס לתחנה המרכזית.
 
יש את 127

שינו את קו 27 תל אביב
הקו לא יעבור יותר בקק"ל ובבני אפריים, ואחרי שהוא יעשה את הסיבוב ברמת אביב גימל הוא יחזור לאוניברסיטה ויקיף אותה דרך קלצ´קין: http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=1192 אני יודע שחברת דן רצתה כבר הרבה זמן לעשות את השינוי הזה אבל משרד התחבורה התנגד.. תמוה לי שהם אשרו שינוי כזה שפוגע בנושאים ומשאיר את הנוסעים משכונת תל ברוך בלא אוטובוס לתחנה המרכזית.
יש את 127
חוץ מזה, בקטע שבוטל יש כפילויות, למשל: קו 24, 113, 49 ו-6. לדעתי, השינוי מבורך, גם ככה האוטובוס כבר היה די ריק בחלק ההוא של הקו.
 
אהלן ../images/Emo70.gif לאן נעלמת יא מסופון ? |ליצ

יש את 127
חוץ מזה, בקטע שבוטל יש כפילויות, למשל: קו 24, 113, 49 ו-6. לדעתי, השינוי מבורך, גם ככה האוטובוס כבר היה די ריק בחלק ההוא של הקו.
אהלן
לאן נעלמת יא מסופון ? |ליצ
 
מה קורה אביתר?

אהלן
לאן נעלמת יא מסופון ? |ליצ
מה קורה אביתר?
החיים בכיתה יב´ הם סבל מתמשך. כ"כ הרבה מבחנים וחומר וכ"כ מעט זמן! אני כבר בקושי נכנס לפורום וכשאני כן נכנס אני לא תמיד מגיב (מה גם שאני לא מבין ברכבות אלא רק באוטובוסים). חייבים לשנות את שיטת הלימוד בארץ, לא סתם אנחנו במקומות האחרונים בעולם. בכל מקרה, שתהיה לכל חברי הפורום שנה אזרחית חדשה ומלאה בקווים חדשים, מסילות ותחנות רכבת חדשות, ובהשראת ברנדן - גם מערכות כירטוס חדשות! אנדי
 

Carl Freeborne

New member
גם אני בכיתה י"ב ואני בקושי נכנס

מה קורה אביתר?
החיים בכיתה יב´ הם סבל מתמשך. כ"כ הרבה מבחנים וחומר וכ"כ מעט זמן! אני כבר בקושי נכנס לפורום וכשאני כן נכנס אני לא תמיד מגיב (מה גם שאני לא מבין ברכבות אלא רק באוטובוסים). חייבים לשנות את שיטת הלימוד בארץ, לא סתם אנחנו במקומות האחרונים בעולם. בכל מקרה, שתהיה לכל חברי הפורום שנה אזרחית חדשה ומלאה בקווים חדשים, מסילות ותחנות רכבת חדשות, ובהשראת ברנדן - גם מערכות כירטוס חדשות! אנדי
גם אני בכיתה י"ב ואני בקושי נכנס
ומי שיכול לראות יש גם בחתימה האישית שלי את הסיבות.
 
אנדי יקר ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif...

מה קורה אביתר?
החיים בכיתה יב´ הם סבל מתמשך. כ"כ הרבה מבחנים וחומר וכ"כ מעט זמן! אני כבר בקושי נכנס לפורום וכשאני כן נכנס אני לא תמיד מגיב (מה גם שאני לא מבין ברכבות אלא רק באוטובוסים). חייבים לשנות את שיטת הלימוד בארץ, לא סתם אנחנו במקומות האחרונים בעולם. בכל מקרה, שתהיה לכל חברי הפורום שנה אזרחית חדשה ומלאה בקווים חדשים, מסילות ותחנות רכבת חדשות, ובהשראת ברנדן - גם מערכות כירטוס חדשות! אנדי
אנדי יקר
...
תרים אלי טלפון דחוף. בשנה שעברה הכנתי תלמידי י"ב בבית הספר סליגסברג לבגרות בירושלים. תרים טלפון ותתעודד אחי הצעיר ! שלך, אביתר.
 
נ.ב. והמספר הוא...

אנדי יקר
...
תרים אלי טלפון דחוף. בשנה שעברה הכנתי תלמידי י"ב בבית הספר סליגסברג לבגרות בירושלים. תרים טלפון ותתעודד אחי הצעיר ! שלך, אביתר.
נ.ב. והמספר הוא...
050-717377. תתקשר אפילו 24 שעות ביממה, מתי שאתה מתפנה יא מסופון !
 

seffic

New member
האם יבטלו את קו 112?

שינו את קו 27 תל אביב
הקו לא יעבור יותר בקק"ל ובבני אפריים, ואחרי שהוא יעשה את הסיבוב ברמת אביב גימל הוא יחזור לאוניברסיטה ויקיף אותה דרך קלצ´קין: http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=1192 אני יודע שחברת דן רצתה כבר הרבה זמן לעשות את השינוי הזה אבל משרד התחבורה התנגד.. תמוה לי שהם אשרו שינוי כזה שפוגע בנושאים ומשאיר את הנוסעים משכונת תל ברוך בלא אוטובוס לתחנה המרכזית.
האם יבטלו את קו 112?
כמיטב ידיעתי מתוכנן מסוף אוטובוסים חדש בצד המערבי של תחנת האוניברסיטה, לצד הכביש העולה לקרית האוניברסיטה. מסוף זה מתוכנן לשרת גם את הקוים הסובבים את הקריה כיום. מן הראוי שקוים אלו יסיימו במסוף החדש, ובמקומם יהיה קו שאטל בנוסף לקו 27, שיסעו סביב הקריה וישרתו את באי האוניברסיטה. לגבי שכונת תל-ברוך,ולכל הנוסעים אליה מאיזור ת.מ., יש חלופות כמו קוים 40,127 וקו 521 של אגד. לדעתי צריך גם להשאיר חלופות בוקר וערב, במסלול קו 27 הנוכחי. מי יודע, עם כל השינויים המבורכים האלו, אולי יכנס לשימוש גם כרטיס מעבר חד פעמי בין אוטובוסים, כך שתושבי שכונות עבר הירקון יוכלו להחליף לקוים עורקיים בצירים ראשיים, במקום שקוים אלו כגון 40 ו42 יכנסו לשכונות עצמן. במהרה בימינו, ואימרו אמן.
 
כמה דברים:

האם יבטלו את קו 112?
כמיטב ידיעתי מתוכנן מסוף אוטובוסים חדש בצד המערבי של תחנת האוניברסיטה, לצד הכביש העולה לקרית האוניברסיטה. מסוף זה מתוכנן לשרת גם את הקוים הסובבים את הקריה כיום. מן הראוי שקוים אלו יסיימו במסוף החדש, ובמקומם יהיה קו שאטל בנוסף לקו 27, שיסעו סביב הקריה וישרתו את באי האוניברסיטה. לגבי שכונת תל-ברוך,ולכל הנוסעים אליה מאיזור ת.מ., יש חלופות כמו קוים 40,127 וקו 521 של אגד. לדעתי צריך גם להשאיר חלופות בוקר וערב, במסלול קו 27 הנוכחי. מי יודע, עם כל השינויים המבורכים האלו, אולי יכנס לשימוש גם כרטיס מעבר חד פעמי בין אוטובוסים, כך שתושבי שכונות עבר הירקון יוכלו להחליף לקוים עורקיים בצירים ראשיים, במקום שקוים אלו כגון 40 ו42 יכנסו לשכונות עצמן. במהרה בימינו, ואימרו אמן.
כמה דברים:
א. כבר אמרתי בעבר, לדעתי צריך להעביר את כל קווי מסוף קלצ´קין לתחנת הרכבת, כך שרק 112 יעשה את סיבוב האוניברסיטה המלא והמעבר מהקווים הראשיים לסובב 112 יבוצע באמצעות שובר מעבר. לצערי, זה כנראה לא יקרה, כי אין שם מספיק מקום (לדעתי) לכל הקווים (אני עובר שם כל בוקר בדרכי לביה"ס). ב. אני מסכים שהיה עדיף לשנות את מסלול קו 27 רק כחלופה, אבל כנראה שהישינוי נובע מהעומס שיש על קו 112 בעת הגעת רכבת (לפעמים אין מקום ואנשים מחכים לאוטובוס הבא). עובדה שבזמן האחרון מוכנסים יותר ויותר אוטובוסים תיירותיים (עם יותר מקומות מעירוניים) לשירות בקו. ג. כבר יש שובר מעבר (או לפחות היה) בין קווי שכונות עבר הירקון: 3 פנימי עבר הירקון, 40, 42, 20, 7ב, 57, 28 וגם 44. לדעתי צריך להרחיב אותו גם ל - 21 ו-6, ובכך לבטל את הסיבובים של 40 בהדר יוסף, כמו שבוטלו הסיבובים של 42 בשיכון דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה