שינוע מטענים לניו זילנד

Nandosilius

New member
שינוע מטענים לניו זילנד

מהם חוקי שחרור מטענים שהגיעו דרך הים בניו זילנד, והאם תייר יכול לשחרר מטען. יש לציין שהמטען בעל נפח קטן (1 קוב). בתודה מראש.
 

roy14

New member
זה...............

תלוי איזה סוג מטען, אולי תרחיב וננסה לעזור לך.
 

Nandosilius

New member
אוקיי, תודה ומהטען הוא

בעיקר ספרים בגדים של הילד וצעצועים שלו, דברים כאלה. לא חלילה אוכל, בע"ח או כל מיני דברים שאני הולך לנסות למכור. כמו כן שמעתי שבאוסטרליה יש למשל בעיה להכניס משטחי עץ למדינה, אז מה שאני שואל זה אם בניו זילנד גם יש את הבעיה הזו ואז צריך למצוא משטח אחר להעמיס את ההובלה עליו. בתודה מראש.
 

roy14

New member
ובכן...........

כל מטען, חבילה, אריזה שמגיע בדואר או דרך הים, חייבת להכיל רשימת תכולת המטעןקרי הצהרה. אנשי המכס ומשרד החקלאות, רשאים לפתוח את המטען/חבילה/אריזה/ לבדוק תכולה, ולהחליט אם הדברים צריכים לעבור חיטוי, לדוגמא אופניים של הילד. בכולופן, אם הם פתחו אתה תראה מדבקה שלהם שהם סוגרים לאחר מכן, ואם יש להם בעיה עם המטען, הם יצרו איתך קשר ותצטרך להגיע למשרדים שלהם בעיר על מנת להסדיר את העניין. אם מדובר במשרד החלקאות, מנסיון צריך לקרוא את החוקים שלהם, שכן העובדים במשרד זה לא מודעים לחוקים (מנסיון אישי שלי). באשר למעמדך בתור תייר, כל עוד מדובר בכבודה אישית בלבד, ועליך לציין את זה במשלוח, אין על זה מכס, אבל אין זה אומר שהם לא יבדקו את תכולת החבילה/אריזה וכו. וזה לאחר ברור עם חברת השילוח שאנחנו מתעסקים איתה פה בנוז. מקווה שעזרתי לך, אם יש לך עוד שאלות, אשמח לענות.
 

xela4

New member
מה הקטע של הנקודות.......?????

התחלת לגמגם אחרי היומולדת ?
 

roy14

New member
איחראססססססססס../images/Emo150.gif

יאללה תכין בורקס, סרט ערבי מתחיל.... פריד שווקי, מחמוד יאסין... והרשע ההוא המכוער לא זוכרת אפפעם ת'שם שלו. עוד פעם מלכה מנדס........... איתנ עומריייייייייייייייייייייייי נ.ב. לא היה אפידורל, יא מכוער, איחסה עליכי, שופופוני.
 

roy14

New member
..............................

בטח לגמגם אחורי שהשארת לי עוד שנה אחת תמימה לחיות, בתור קרפדה...... בלי תלונות.............. ההפרעה תעבור עם החורמונים של הלידה........... ככה הרופא אמר...............
 

Nandosilius

New member
המון המון המון תודה !

ושוב פעם תודה. חששתי שיש בעיה לשחרר מטען בתור תייר.
 

roy14

New member
בבקשה(במבטא עירקי כבד)../images/Emo69.gif

הוא דומה לנאג'י????????????
 
למעלה