שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005

מצב
הנושא נעול.

TDR

New member
מס. 2

שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005
דובר בפורום לפני שבועיים על כך שמתכוונים לסגור את תחנת אגד בת גלים, ולהעביר חלק מהקווים לחניון הצמוד לתחנת הרכבת שם, ואת קווי נוה שאנן להמשיך עד למסוף יטבתה בעיר. וגם לבטל את קוים 40,41,42. ובכן, אין שום פרסום על כך באתר אגד, וגם בביקורי האחרון בתחנת הרכבת בבת גלים, לא ראיתי כל עבודות להקמת מסוף לתח"צ שם. האם מה שפורסם בפורום זה נכון? האם אגד ביטלו את התוכנית?
מס. 2
 

TDR

New member
מס. 3

שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005
דובר בפורום לפני שבועיים על כך שמתכוונים לסגור את תחנת אגד בת גלים, ולהעביר חלק מהקווים לחניון הצמוד לתחנת הרכבת שם, ואת קווי נוה שאנן להמשיך עד למסוף יטבתה בעיר. וגם לבטל את קוים 40,41,42. ובכן, אין שום פרסום על כך באתר אגד, וגם בביקורי האחרון בתחנת הרכבת בבת גלים, לא ראיתי כל עבודות להקמת מסוף לתח"צ שם. האם מה שפורסם בפורום זה נכון? האם אגד ביטלו את התוכנית?
מס. 3
 

TDR

New member
מס. 4

שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005
דובר בפורום לפני שבועיים על כך שמתכוונים לסגור את תחנת אגד בת גלים, ולהעביר חלק מהקווים לחניון הצמוד לתחנת הרכבת שם, ואת קווי נוה שאנן להמשיך עד למסוף יטבתה בעיר. וגם לבטל את קוים 40,41,42. ובכן, אין שום פרסום על כך באתר אגד, וגם בביקורי האחרון בתחנת הרכבת בבת גלים, לא ראיתי כל עבודות להקמת מסוף לתח"צ שם. האם מה שפורסם בפורום זה נכון? האם אגד ביטלו את התוכנית?
מס. 4
 

TDR

New member
מס. 5 - שימו לב לקירבה אל המסילה

שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005
דובר בפורום לפני שבועיים על כך שמתכוונים לסגור את תחנת אגד בת גלים, ולהעביר חלק מהקווים לחניון הצמוד לתחנת הרכבת שם, ואת קווי נוה שאנן להמשיך עד למסוף יטבתה בעיר. וגם לבטל את קוים 40,41,42. ובכן, אין שום פרסום על כך באתר אגד, וגם בביקורי האחרון בתחנת הרכבת בבת גלים, לא ראיתי כל עבודות להקמת מסוף לתח"צ שם. האם מה שפורסם בפורום זה נכון? האם אגד ביטלו את התוכנית?
מס. 5 - שימו לב לקירבה אל המסילה
 

seffic

New member
לא ברור לי, המיקום של המסוף החדש

מס. 5 - שימו לב לקירבה אל המסילה
לא ברור לי, המיקום של המסוף החדש
יהיה בקצה מתחם מרכזית בת גלים הקיים? אני חשבתי שאתה מתכוון לכך שיוקם מסוף בחניון של תחנת הרכבת, מהצד השני של המסילה, קרוב לרמבם. תקן אותי אם טעיתי.
 

Image of me

New member
גם אני הבנתי ככה. איך יגיעו מהתחנה

לא ברור לי, המיקום של המסוף החדש
יהיה בקצה מתחם מרכזית בת גלים הקיים? אני חשבתי שאתה מתכוון לכך שיוקם מסוף בחניון של תחנת הרכבת, מהצד השני של המסילה, קרוב לרמבם. תקן אותי אם טעיתי.
גם אני הבנתי ככה. איך יגיעו מהתחנה
החדשה לתחנת הרכבת?
 

TDR

New member
שניכם צודקים../images/Emo24.gif

גם אני הבנתי ככה. איך יגיעו מהתחנה
החדשה לתחנת הרכבת?
שניכם צודקים

אך זה אמור לקרות במימון משרד התחבורה וערית חיפה. עד שפרנסי העיר יקדיחו התבשיל פותח באגד עוד תמהיל פתרון לשנה שנתיים כשמחת בני המעיים.
 

Image of me

New member
../images/Emo5.gif עוד תחנה זמנית? נמאס...

שניכם צודקים

אך זה אמור לקרות במימון משרד התחבורה וערית חיפה. עד שפרנסי העיר יקדיחו התבשיל פותח באגד עוד תמהיל פתרון לשנה שנתיים כשמחת בני המעיים.
עוד תחנה זמנית? נמאס...
 
שינוי הקווים באיזור בת-גלים

שינוי מערך הקווים בחיפה בינואר 2005
דובר בפורום לפני שבועיים על כך שמתכוונים לסגור את תחנת אגד בת גלים, ולהעביר חלק מהקווים לחניון הצמוד לתחנת הרכבת שם, ואת קווי נוה שאנן להמשיך עד למסוף יטבתה בעיר. וגם לבטל את קוים 40,41,42. ובכן, אין שום פרסום על כך באתר אגד, וגם בביקורי האחרון בתחנת הרכבת בבת גלים, לא ראיתי כל עבודות להקמת מסוף לתח"צ שם. האם מה שפורסם בפורום זה נכון? האם אגד ביטלו את התוכנית?
שינוי הקווים באיזור בת-גלים
לא ברור לי איך זה שבעוד כשבוע יש שינוי כזה משמעותי, שישפיע על הרבה אנשים (תושבים, חיילי חיל הים ובכלל, מבקרי ביה"ח רמב"ם) ועדיין לא שמענו אף מילה רשמית על כך מ-'אגד' חוץ מהדלפות בפורום. האם 'אגד' רוצים בכח ליצור מהומה ובלאגאן ב-2 בינואר?
 
רגע, מתחילים ברוורס?

שינוי הקווים באיזור בת-גלים
לא ברור לי איך זה שבעוד כשבוע יש שינוי כזה משמעותי, שישפיע על הרבה אנשים (תושבים, חיילי חיל הים ובכלל, מבקרי ביה"ח רמב"ם) ועדיין לא שמענו אף מילה רשמית על כך מ-'אגד' חוץ מהדלפות בפורום. האם 'אגד' רוצים בכח ליצור מהומה ובלאגאן ב-2 בינואר?
רגע, מתחילים ברוורס?
אפשר לעשות סדר בענין? עד 1973 היתה תחנה מרכזית בשדרות הכרמל לתחבורה בינעירונית רחוקה ותחנה מרכזית בינעירונית קרובה בככר פלומר ליד הרכבת ותחנה מרכזית לאוטובוסים עירוניים בחיפה בהדר, ואז החליטו לרכז הכל, בנו את תחנת "עופר", וכעת אחרי שלושים שנה שוב רוצים לחלק? מה יהיה היכן? הבנתי נכון שמרכזיית המפרץ צפונית לצ'ק פוסט עבור הקריות ומרכזיית הכרמל מערבית לחיפה כתחנה מרכזית בינעירונית? והיכן העירונית? נראה לי מוזר. בהרקליון בירת כרתים ששם התחבורה הציבורית נחשבת די מפגרת יש שלוש תחנות מרכזיות בתוך העיר: תחנה מזרחית לישובים שממזרח לעיר, דרומית לישובים דרומה ומערבית לישובים שממערב לעיר. והנה יש תחבורה ציבורית מסודרת. אז בחיפה זה יותר מבולבל? כי לי זה לא מובן, מרוב פרטים התמונה הכוללת אובדת
 

mucool2

New member
למה צריך תחנה מרכזית עירונית?

רגע, מתחילים ברוורס?
אפשר לעשות סדר בענין? עד 1973 היתה תחנה מרכזית בשדרות הכרמל לתחבורה בינעירונית רחוקה ותחנה מרכזית בינעירונית קרובה בככר פלומר ליד הרכבת ותחנה מרכזית לאוטובוסים עירוניים בחיפה בהדר, ואז החליטו לרכז הכל, בנו את תחנת "עופר", וכעת אחרי שלושים שנה שוב רוצים לחלק? מה יהיה היכן? הבנתי נכון שמרכזיית המפרץ צפונית לצ'ק פוסט עבור הקריות ומרכזיית הכרמל מערבית לחיפה כתחנה מרכזית בינעירונית? והיכן העירונית? נראה לי מוזר. בהרקליון בירת כרתים ששם התחבורה הציבורית נחשבת די מפגרת יש שלוש תחנות מרכזיות בתוך העיר: תחנה מזרחית לישובים שממזרח לעיר, דרומית לישובים דרומה ומערבית לישובים שממערב לעיר. והנה יש תחבורה ציבורית מסודרת. אז בחיפה זה יותר מבולבל? כי לי זה לא מובן, מרוב פרטים התמונה הכוללת אובדת
למה צריך תחנה מרכזית עירונית?
הקווים העירוניים מגיעים לתחנות המרכזיות (ותחנות הרכבת) כדי שהנוסעים ימשיכו משם בנסיעה בינעירונית. מי צריך תחנה מיוחדת כדי להחליף בין קווים עירוניים? את זה עושים בצמתים מרכזיים וצירים ראשיים, איפה שהקווים נפגשים. לגבי לב המפרץ וחוף הכרמל, חשבתי שהראשונה מיועדת לנסיעות צפונה והשניה למרכז ולדרום. לא ככה?
 

Image of me

New member
מאיר, החלוקה כבר נעשתה מזמן.

רגע, מתחילים ברוורס?
אפשר לעשות סדר בענין? עד 1973 היתה תחנה מרכזית בשדרות הכרמל לתחבורה בינעירונית רחוקה ותחנה מרכזית בינעירונית קרובה בככר פלומר ליד הרכבת ותחנה מרכזית לאוטובוסים עירוניים בחיפה בהדר, ואז החליטו לרכז הכל, בנו את תחנת "עופר", וכעת אחרי שלושים שנה שוב רוצים לחלק? מה יהיה היכן? הבנתי נכון שמרכזיית המפרץ צפונית לצ'ק פוסט עבור הקריות ומרכזיית הכרמל מערבית לחיפה כתחנה מרכזית בינעירונית? והיכן העירונית? נראה לי מוזר. בהרקליון בירת כרתים ששם התחבורה הציבורית נחשבת די מפגרת יש שלוש תחנות מרכזיות בתוך העיר: תחנה מזרחית לישובים שממזרח לעיר, דרומית לישובים דרומה ומערבית לישובים שממערב לעיר. והנה יש תחבורה ציבורית מסודרת. אז בחיפה זה יותר מבולבל? כי לי זה לא מובן, מרוב פרטים התמונה הכוללת אובדת
מאיר, החלוקה כבר נעשתה מזמן.
במרכזית בת גלים (ע"ש עופר) כבר יותר משנה אין אף קו בין-עירוני. הקווים דרומה (טירת כרמל, תל אביב וכו') יוצאים ממרכזית מחוף הכרמל, הקווים צפונה ומזרחה (נשר, קריות, עמקים, גליל) יוצאים ממרכזית המפרץ. אף קו בין-עירוני לא נכנס כבר יותר משנה לתוך העיר חיפה. אין דבר כזה תחנה מרכזית לקווים עירוניים. התפקיד של הקווים העירוניים הוא לחבר בין שתי התחנות המרכזיות, ובין התחנות המרכזיות לבין השכונות. היום יש עדיין הרבה קווים עירוניים שהתחנה הסופית שלהם היא במרכזית בת גלים. בשרשור הזה מדובר על התכנית להעביר את התחנות הסופיות שלהם למקום אחר.
 
זה נראה לי קצת "חלם"

מאיר, החלוקה כבר נעשתה מזמן.
במרכזית בת גלים (ע"ש עופר) כבר יותר משנה אין אף קו בין-עירוני. הקווים דרומה (טירת כרמל, תל אביב וכו') יוצאים ממרכזית מחוף הכרמל, הקווים צפונה ומזרחה (נשר, קריות, עמקים, גליל) יוצאים ממרכזית המפרץ. אף קו בין-עירוני לא נכנס כבר יותר משנה לתוך העיר חיפה. אין דבר כזה תחנה מרכזית לקווים עירוניים. התפקיד של הקווים העירוניים הוא לחבר בין שתי התחנות המרכזיות, ובין התחנות המרכזיות לבין השכונות. היום יש עדיין הרבה קווים עירוניים שהתחנה הסופית שלהם היא במרכזית בת גלים. בשרשור הזה מדובר על התכנית להעביר את התחנות הסופיות שלהם למקום אחר.
זה נראה לי קצת "חלם"
עד שנות השבעים כשבאתי מהבית בחולון לבית הספר לשוטרים, נסעתי מחולון לתל אביב, מתל אביב לחיפה, ברגל לככר פלומר 3 דקות ומשם לכפר אתא באוטובוס שכונתי. בנו את תחנת עופר,, אז מהבית לתל אביב, מתל אביב לחיפה לעופר, ומשם לקרית אתא. היום? אם אני רוצה לנסוע לקרית אתא, אני צריך לקחת ארבעה אוטובוסים? חולון תל אביב תל אביב חיפה חיפה המפרץ המפרץ קרית אתא אולי נחזור לימי הטורקים: בעגלה מחולון ליפו בדיליג'אנס מיפו לכפר עטא וחלאס. אולי יש איזו חכמה נסתרת בתכנון הזה, בעיני זה נראה חלמאי.
 

Image of me

New member
אבל זאת בדיוק השיטה של הרקליון

זה נראה לי קצת "חלם"
עד שנות השבעים כשבאתי מהבית בחולון לבית הספר לשוטרים, נסעתי מחולון לתל אביב, מתל אביב לחיפה, ברגל לככר פלומר 3 דקות ומשם לכפר אתא באוטובוס שכונתי. בנו את תחנת עופר,, אז מהבית לתל אביב, מתל אביב לחיפה לעופר, ומשם לקרית אתא. היום? אם אני רוצה לנסוע לקרית אתא, אני צריך לקחת ארבעה אוטובוסים? חולון תל אביב תל אביב חיפה חיפה המפרץ המפרץ קרית אתא אולי נחזור לימי הטורקים: בעגלה מחולון ליפו בדיליג'אנס מיפו לכפר עטא וחלאס. אולי יש איזו חכמה נסתרת בתכנון הזה, בעיני זה נראה חלמאי.
אבל זאת בדיוק השיטה של הרקליון
ואמרת שבהרקליון השיטה טובה. אז מה ההבדל? חוץ מזה אם אתה רוצה להגיע לקרית אתא, סע ברכבת ללב המפרץ.
 

mister K

New member
אני עושה את זה הרבה

אבל זאת בדיוק השיטה של הרקליון
ואמרת שבהרקליון השיטה טובה. אז מה ההבדל? חוץ מזה אם אתה רוצה להגיע לקרית אתא, סע ברכבת ללב המפרץ.
אני עושה את זה הרבה
הבעייה היא שחלק גדול מהרכבות לא עוצרות שם ואז צריך לרדת בחיפה מרכז, לקחת קו 103 או 101 למפרצית ומשם קו 169 או 175 הביתה (הם עוברים גם ליד ביה"ס לשוטרים).
 

mister K

New member
בגלל ההסדר הזה איחרתי לא פעם

אני עושה את זה הרבה
הבעייה היא שחלק גדול מהרכבות לא עוצרות שם ואז צריך לרדת בחיפה מרכז, לקחת קו 103 או 101 למפרצית ומשם קו 169 או 175 הביתה (הם עוברים גם ליד ביה"ס לשוטרים).
בגלל ההסדר הזה איחרתי לא פעם
את האוטובוס שלי בדקה או שתיים (כשהגעתי בדיוק ראיתי אותו בצומת). במקרה שלי עדיף כבר לקחת אוטובוס לכרמיאל מכיוון שזה קו שיש פעם בשעה.
 

mucool2

New member
זה באמת אידיוטי...

אני עושה את זה הרבה
הבעייה היא שחלק גדול מהרכבות לא עוצרות שם ואז צריך לרדת בחיפה מרכז, לקחת קו 103 או 101 למפרצית ומשם קו 169 או 175 הביתה (הם עוברים גם ליד ביה"ס לשוטרים).
זה באמת אידיוטי...
כל הרכבות לחיפה עוצרות בחוף הכרמל, ומשם אפשר להמשיך לעיר או בנסיעה בינעירונית דרומה (קצת טיפשי לנסוע מת"א לחיפה כדי לקחת אוטובוס למרכז...), אבל למי שרוצה להמשיך צפונה/מזרחה (ויש הרבה כאלה), יש רכבות בתדירות נמוכה הרבה יותר ללב המפרץ. באמת מוזר שלא כל הרכבות בקו מגיעות לשם! איזה תכנון לקוי!!
 

Image of me

New member
חוסר תיאום בין רכבת ישראל לאגד

זה באמת אידיוטי...
כל הרכבות לחיפה עוצרות בחוף הכרמל, ומשם אפשר להמשיך לעיר או בנסיעה בינעירונית דרומה (קצת טיפשי לנסוע מת"א לחיפה כדי לקחת אוטובוס למרכז...), אבל למי שרוצה להמשיך צפונה/מזרחה (ויש הרבה כאלה), יש רכבות בתדירות נמוכה הרבה יותר ללב המפרץ. באמת מוזר שלא כל הרכבות בקו מגיעות לשם! איזה תכנון לקוי!!
חוסר תיאום בין רכבת ישראל לאגד
ולעיריית חיפה. גם מחיר הנסיעה מחוף הכרמל ללב המפרץ מוגזם - זה לא מחיר של נסיעה עירונית.
 

mucool2

New member
זה לא סתם חוסר תיאום

חוסר תיאום בין רכבת ישראל לאגד
ולעיריית חיפה. גם מחיר הנסיעה מחוף הכרמל ללב המפרץ מוגזם - זה לא מחיר של נסיעה עירונית.
זה לא סתם חוסר תיאום
זה חוסר מחשבה הגיונית מצד ר"י! (דווקא כאן אני לא רואה בעיה עם אגד או עיריית חיפה, והם רחוקים משלמות)
 
בהרקליון מרחק ההליכה מהמרכז בדקות

אבל זאת בדיוק השיטה של הרקליון
ואמרת שבהרקליון השיטה טובה. אז מה ההבדל? חוץ מזה אם אתה רוצה להגיע לקרית אתא, סע ברכבת ללב המפרץ.
בהרקליון מרחק ההליכה מהמרכז בדקות
והמחיר של מוניות הוא יורו למי שמתפנק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה