שינוי מס' סריאלי של חלזונות XP

  • פותח הנושא neko
  • פורסם בתאריך

neko

New member
שינוי מס' סריאלי של חלזונות XP

נתקלתי בעבר במסמך המסביר כיצד לעשות זאת, אז אני יודע שזה אפשרי. יש לי בבית שני XP PRO מותקנים (על שני מחשבים), עם SERIAL-ים שונים, ואני מעוניין לשנות לאחד מהם את הSERIAL לשל השני. יש למישהו רעיונות?
 

vampire1

New member
בשביל מה לך להתעסק עם זה ?

אם יש לך שני מערכות הפעלה פעילות מזה משנה על איזה סיריאל הם נירשמו ...
 

neko

New member
הבעיה היא שאחת לא כ"כ פעילה,

בגלל הסריאל שלה...
 

Y. Welis

New member
בדוק כאן

בקישור. בערך באמצע העמוד יש לינק לתוכנה שמסייעת לשינוי (החוקי, אגב).
 
למעלה