שינוי מסלול קו בעקבות אירוע מתוכנן

מצב
הנושא נעול.

MBCAISR

New member
שינוי מסלול קו בעקבות אירוע מתוכנן

שינוי מסלול קו בעקבות אירוע מתוכנן
שאלה - נניח שמתקיים אירוע שבעקבותיו הרחובות שבקרבתו נחסמים לתנועת כלי רכב, ובשל כך, קווי אוטובוס העוברים בהם לפי רשיון הקו מוסטים לרחובות שלא נחסמו -
האם על הנהג לעצור בתחנות ברחובות החלופיים, או שניתן לרדת רק בתחנה הראשונה שלאחר החזרה למסלול הקו המקורי?
לא מצאתי אזכור לכך בפקודת התעבורה ואשמח לתשובה.
תודה!
 
כל מקרה לגופו, בדרך כלל מפרסמים רשימת תחנות חלופית.

שינוי מסלול קו בעקבות אירוע מתוכנן
שאלה - נניח שמתקיים אירוע שבעקבותיו הרחובות שבקרבתו נחסמים לתנועת כלי רכב, ובשל כך, קווי אוטובוס העוברים בהם לפי רשיון הקו מוסטים לרחובות שלא נחסמו -
האם על הנהג לעצור בתחנות ברחובות החלופיים, או שניתן לרדת רק בתחנה הראשונה שלאחר החזרה למסלול הקו המקורי?
לא מצאתי אזכור לכך בפקודת התעבורה ואשמח לתשובה.
תודה!
כל מקרה לגופו, בדרך כלל מפרסמים רשימת תחנות חלופית.
 

orchilit

New member
מה שמצחיק, זה שלפעמים מפעילי תח"צ שונים עושים מסלול אחר

כל מקרה לגופו, בדרך כלל מפרסמים רשימת תחנות חלופית.
מה שמצחיק, זה שלפעמים מפעילי תח"צ שונים עושים מסלול אחר
עבור אותו קטע קו חסום, ראיתי את זה כמה פעמים. במיוחד אצל קווים ודן. דן משתדלים לחזור כמה שיותר למסלול המקורי, ואילו קווים מעדיפים לעשות עוקף רמאללה, שלא לדבר שכמעט אף פעם אין ציון של תחנות חלופיות בקווים , בדן לפעמים יש.
 

Ofekalef1

New member
יותר מצחיק

מה שמצחיק, זה שלפעמים מפעילי תח"צ שונים עושים מסלול אחר
עבור אותו קטע קו חסום, ראיתי את זה כמה פעמים. במיוחד אצל קווים ודן. דן משתדלים לחזור כמה שיותר למסלול המקורי, ואילו קווים מעדיפים לעשות עוקף רמאללה, שלא לדבר שכמעט אף פעם אין ציון של תחנות חלופיות בקווים , בדן לפעמים יש.
יותר מצחיק
פעם חסמו רחוב בב"ש ונהגים שונים באותו קו נסעו בדרכים שונות (וחלקם דילגו על תחנות שאחרים לא דילגו עליהם).
 

MBCAISR

New member
מה זאת אומרת כל מקרה לגופו?

כל מקרה לגופו, בדרך כלל מפרסמים רשימת תחנות חלופית.
מה זאת אומרת כל מקרה לגופו?
אפרט את המקרה - אתמול, קו 189 מכיוון עתידים לקרית שרת. מכיוון שבכיכר רבין בתל אביב היה אירוע, רחוב אבן גבירול היה סגור לתנועה בין ארלוזורוב לשאול המלך. האוטובוס ביצע מעקף דרך פנקס, ויצמן, שאול המלך וחזר לאבן גבירול. מכיוון שרציתי להגיע לכיכר רבין חשבתי שאוכל לרדת בתחנה של 89 בוייצמן/דוד המלך, אך הנהג סרב להוריד אותי בטענה שאסור לו ("לפי התקנה"), שאין תחנות חלופיות, ושהתחנה הבאה היא התחנה באבן גבירול/שאול המלך (תחנה במסלולו המקורי של הקו).

מה התקנה? ומה זאת אומרת, "כל מקרה לגופו"? - לפי מה זה נקבע?
תודה
 

orchilit

New member
בגדול - על פי תקנות, לקו אוטובוס מותר להוריד אך ורק בתחנותיו

מה זאת אומרת כל מקרה לגופו?
אפרט את המקרה - אתמול, קו 189 מכיוון עתידים לקרית שרת. מכיוון שבכיכר רבין בתל אביב היה אירוע, רחוב אבן גבירול היה סגור לתנועה בין ארלוזורוב לשאול המלך. האוטובוס ביצע מעקף דרך פנקס, ויצמן, שאול המלך וחזר לאבן גבירול. מכיוון שרציתי להגיע לכיכר רבין חשבתי שאוכל לרדת בתחנה של 89 בוייצמן/דוד המלך, אך הנהג סרב להוריד אותי בטענה שאסור לו ("לפי התקנה"), שאין תחנות חלופיות, ושהתחנה הבאה היא התחנה באבן גבירול/שאול המלך (תחנה במסלולו המקורי של הקו).

מה התקנה? ומה זאת אומרת, "כל מקרה לגופו"? - לפי מה זה נקבע?
תודה
בגדול - על פי תקנות, לקו אוטובוס מותר להוריד אך ורק בתחנותיו
לפי הרישיון שניתן לקו. אם בעקבות מקרה כזה לא מוגדרות תחנות חלופיות, הנהג לא אמור להוריד בהן. למשל, באירוע הנוכחי, לפי מה שאני רואה באתר "דן", *לא* הוגדרו תחנות חלופיות, כך שהנהג צודק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה