שינוי לוחות זמנים בקווי מטרופולין בשרון החל מיום ראשון 16.8:

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
קו 677*

וגם קווים חדשים של מטרופולין לעיר הבה"דים
668 מאשדוד
670 מירושלים
377 מראשל"צ/רחובות
680 ממסוף 2000

כל הקווים יוצאים לכיוון עיר הבה"דים בסביבות 6:15 בבוקר, הנסיעות חזרה יוצאות ב-17:30. יוממות צה"לית לתפארת.
סביר שהלו"ז יעודכן בהמשך בהתאם לביקושים, כמו גם הלו"ז של קו 171 מרכבת צפון בב"ש.

הודעה, תחנות ולו"ז של כל הקווים זמינים באתר.
קו 677*
 

Ofekalef1

New member
מצחיקים, ב-680 הפכו את סדר התחנות בכיוון אל עיר הבה"דים

וגם קווים חדשים של מטרופולין לעיר הבה"דים
668 מאשדוד
670 מירושלים
377 מראשל"צ/רחובות
680 ממסוף 2000

כל הקווים יוצאים לכיוון עיר הבה"דים בסביבות 6:15 בבוקר, הנסיעות חזרה יוצאות ב-17:30. יוממות צה"לית לתפארת.
סביר שהלו"ז יעודכן בהמשך בהתאם לביקושים, כמו גם הלו"ז של קו 171 מרכבת צפון בב"ש.

הודעה, תחנות ולו"ז של כל הקווים זמינים באתר.
מצחיקים, ב-680 הפכו את סדר התחנות בכיוון אל עיר הבה"דים
 
670...

וגם קווים חדשים של מטרופולין לעיר הבה"דים
668 מאשדוד
670 מירושלים
377 מראשל"צ/רחובות
680 ממסוף 2000

כל הקווים יוצאים לכיוון עיר הבה"דים בסביבות 6:15 בבוקר, הנסיעות חזרה יוצאות ב-17:30. יוממות צה"לית לתפארת.
סביר שהלו"ז יעודכן בהמשך בהתאם לביקושים, כמו גם הלו"ז של קו 171 מרכבת צפון בב"ש.

הודעה, תחנות ולו"ז של כל הקווים זמינים באתר.
670...
אם מטרופולין הייתה מפעילה את הקו מנתניה לבאר שבע, קו ירושלים - עיר הבה"דים לא היה מקבל את המספר 670.
ומשרד התחבורה לא ממלא את תפקידו.

ואגב, עבור מי שסוגד למטרופולין ולאתר שלה, שיסתכל כיצד לקו 680 יש שני כיוונים שהם אותו כיוון.
 
עם החלק הראשון אני מסכים

670...
אם מטרופולין הייתה מפעילה את הקו מנתניה לבאר שבע, קו ירושלים - עיר הבה"דים לא היה מקבל את המספר 670.
ומשרד התחבורה לא ממלא את תפקידו.

ואגב, עבור מי שסוגד למטרופולין ולאתר שלה, שיסתכל כיצד לקו 680 יש שני כיוונים שהם אותו כיוון.
עם החלק הראשון אני מסכים
למרות שברור שהמספר 670 הוא בעקבות קו 470. ככלל, המגמה להפעיל קווי 6XX בדרום מבורכת, ובתנאי שהדבר ייעשה באופן מסודר ולא טלאי על טלאי: להימנע מהתפרסות על כל סדרות המספרים שם, ולנצל את 660-680 היטב לפני שמפעילים קו 697 או 630 שלא קשור לכלום.

לגבי הטעות באתר של מטרופולין. מקורות יודעי-דבר מדווחים כי מדובר במתקפת סייבר שבוצעה על-ידי ארגון הטרור "אפיקים"
 

yossiwed

New member
אתה משווה טעות קלה כי זה 2 תחנות לזלזול

670...
אם מטרופולין הייתה מפעילה את הקו מנתניה לבאר שבע, קו ירושלים - עיר הבה"דים לא היה מקבל את המספר 670.
ומשרד התחבורה לא ממלא את תפקידו.

ואגב, עבור מי שסוגד למטרופולין ולאתר שלה, שיסתכל כיצד לקו 680 יש שני כיוונים שהם אותו כיוון.
אתה משווה טעות קלה כי זה 2 תחנות לזלזול
מה קשה להבין בקו ישיר בין מחנה אריאל שרון למסוף 2,000
וזה יותקן ,זה אפילו לא התחיל ואין כוונת זדון או זלזול .

תשמעו אתם פשוט חבורת קנאים שהצלחה של מטרופלין

מוציאה אתכם מדעתכם.
 
היחיד שיוצא כאן מדעתו זה אתה

אתה משווה טעות קלה כי זה 2 תחנות לזלזול
מה קשה להבין בקו ישיר בין מחנה אריאל שרון למסוף 2,000
וזה יותקן ,זה אפילו לא התחיל ואין כוונת זדון או זלזול .

תשמעו אתם פשוט חבורת קנאים שהצלחה של מטרופלין

מוציאה אתכם מדעתכם.
היחיד שיוצא כאן מדעתו זה אתה
ואם מטרופולין כל כך רצינית, מקצוענית ו"יש לה say", הכיצד היא לא דאגה שלא יהיה לקו בין ירושלים לעיר הבה"דים מספר קו זהה לקו קיים בין המרכז לדרום?
 

yossiwed

New member
ממש לא ,אתה כוותיקים חשבתם שאתם יכולים להוכיח משהו שהוא לא נ

היחיד שיוצא כאן מדעתו זה אתה
ואם מטרופולין כל כך רצינית, מקצוענית ו"יש לה say", הכיצד היא לא דאגה שלא יהיה לקו בין ירושלים לעיר הבה"דים מספר קו זהה לקו קיים בין המרכז לדרום?
ממש לא ,אתה כוותיקים חשבתם שאתם יכולים להוכיח משהו שהוא לא נ
נכון ונכשלתם , חברת אפיקים היא הגרועה ביותר

מטרופלין הטובה ביותר - זה לא נתון לויכוח -

יש פייסבוק ותלונות ויש אתר איטנרט מסודר מעודכן ונעים מטרופלין

מול את אפיקים מבולגן וישן ,ההוכחה לכך שהם עובדים על אתר


חדש , הוכחה (-: ,אבל הם לוקחים את הזמן =מזלזלים ,

לא קשה להוכיח את זה.

https://www.facebook.com/afikim.trasportation
 
מה הקשר ל"וותיקים"?

ממש לא ,אתה כוותיקים חשבתם שאתם יכולים להוכיח משהו שהוא לא נ
נכון ונכשלתם , חברת אפיקים היא הגרועה ביותר

מטרופלין הטובה ביותר - זה לא נתון לויכוח -

יש פייסבוק ותלונות ויש אתר איטנרט מסודר מעודכן ונעים מטרופלין

מול את אפיקים מבולגן וישן ,ההוכחה לכך שהם עובדים על אתר


חדש , הוכחה (-: ,אבל הם לוקחים את הזמן =מזלזלים ,

לא קשה להוכיח את זה.

https://www.facebook.com/afikim.trasportation
מה הקשר ל"וותיקים"?
אתה עורך כאן מסע צלב אישי כנגד מפעילת תח"צ.
אתה גם לא מסתיר זאת. בעצמך רשמת שהיית בטוח שאפיקים זמנית.
אתה לא מצליח להשתחרר מהטראומה שלך שבבת נפשך מטרופולין לא זכתה ושאפיקים זכתה ולא מכיר במציאות.

לאף אחד כאן אין שום דבר מיוחד כנגד מטרופולין. אתה הוא זה שלא מפסיק לכתוב כאן כנגד אפיקים.

ולגבי אתר אינטרנט, זה עניין של טעם. לדעתי האתרים של אגד ושל קווים הרבה יותר נוחים מזה של מטרופולין.
מטרופולין, אגב, עד עתה לא כתבה באתר שלה או בפייסבוק שלה הודעה על קו 93 שמתחיל לפעול כבר ביום ראשון הקרוב. הקו הזה מופיע באתר רק כשמחפשים קווים ספציפית.
"יום הרוגע הבינלאומי" - חשוב מאוד...
קו 93 - peanuts...

אגד רשמה הודעה על קו 80:
"
13.08.2015 קו חדש! קו 80 - קו סיבובי מ"יס פלנט" בראשון לציון למרכז תל אביב וחזרה
החל מיום ראשון 16.8.15 יופעל קו 80 שייצא מ"יס פלנט" בראשון לציון, ייסע במסלול מעגלי דרך מרכז תל אביב ויחזור ל"יס פלנט", מסלול הקו:
קו 80, קו סיבובי מראשון לציון לתל אביב וחזרה:
תחנת מוצא: מתחם yes planet ראשל"צ/המאה העשרים, יציאה שמאלה לשד' אבא אבן, ימינה שד' מרילנד, ימינה שד' רחבעם זאבי, שמאלה כביש 20, עליה במחלף השלום, שמאלה דרך השלום, ישר קפלן, שמאלה אבן גבירול, ימינה מרמורק, שמאלה שד' רוטשילד, ימינה אלנבי, ימינה המלך ג'ורג', ימינה הנביאים, ישר שאול המלך, ימינה מנחם בגין, שמאלה דרך השלום, ימינה כביש 20, ימינה רחבעם זאבי ראשל"צ,, שמאלה שד' מרילנד, ימינה שד' אבא אבן, ימינה המאה העשרים וסיום ברח' המאה העשרים מק"ט 38958 מתחם yes planet .
ללוח הזמנים של הקו ולפירוט התחנות המלא היכנסו למערכת המידע שלנו.
"
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]

אז אולי זה אומר שאגד יותר רצינית ומקצוענית ממטרופולין?
 

yossiwed

New member
מוכן להתפשר על סופרבוס או על חברה חדשה כלשהי

מה הקשר ל"וותיקים"?
אתה עורך כאן מסע צלב אישי כנגד מפעילת תח"צ.
אתה גם לא מסתיר זאת. בעצמך רשמת שהיית בטוח שאפיקים זמנית.
אתה לא מצליח להשתחרר מהטראומה שלך שבבת נפשך מטרופולין לא זכתה ושאפיקים זכתה ולא מכיר במציאות.

לאף אחד כאן אין שום דבר מיוחד כנגד מטרופולין. אתה הוא זה שלא מפסיק לכתוב כאן כנגד אפיקים.

ולגבי אתר אינטרנט, זה עניין של טעם. לדעתי האתרים של אגד ושל קווים הרבה יותר נוחים מזה של מטרופולין.
מטרופולין, אגב, עד עתה לא כתבה באתר שלה או בפייסבוק שלה הודעה על קו 93 שמתחיל לפעול כבר ביום ראשון הקרוב. הקו הזה מופיע באתר רק כשמחפשים קווים ספציפית.
"יום הרוגע הבינלאומי" - חשוב מאוד...
קו 93 - peanuts...

אגד רשמה הודעה על קו 80:
"
13.08.2015 קו חדש! קו 80 - קו סיבובי מ"יס פלנט" בראשון לציון למרכז תל אביב וחזרה
החל מיום ראשון 16.8.15 יופעל קו 80 שייצא מ"יס פלנט" בראשון לציון, ייסע במסלול מעגלי דרך מרכז תל אביב ויחזור ל"יס פלנט", מסלול הקו:
קו 80, קו סיבובי מראשון לציון לתל אביב וחזרה:
תחנת מוצא: מתחם yes planet ראשל"צ/המאה העשרים, יציאה שמאלה לשד' אבא אבן, ימינה שד' מרילנד, ימינה שד' רחבעם זאבי, שמאלה כביש 20, עליה במחלף השלום, שמאלה דרך השלום, ישר קפלן, שמאלה אבן גבירול, ימינה מרמורק, שמאלה שד' רוטשילד, ימינה אלנבי, ימינה המלך ג'ורג', ימינה הנביאים, ישר שאול המלך, ימינה מנחם בגין, שמאלה דרך השלום, ימינה כביש 20, ימינה רחבעם זאבי ראשל"צ,, שמאלה שד' מרילנד, ימינה שד' אבא אבן, ימינה המאה העשרים וסיום ברח' המאה העשרים מק"ט 38958 מתחם yes planet .
ללוח הזמנים של הקו ולפירוט התחנות המלא היכנסו למערכת המידע שלנו.
"
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]

אז אולי זה אומר שאגד יותר רצינית ומקצוענית ממטרופולין?
מוכן להתפשר על סופרבוס או על חברה חדשה כלשהי
מוני סיטון ויורנטה, רק לא אפיקים.

אתם לא קולטים את הבזיון , אתם לא קולטים את הזלזול.
 
אתה מוכן להתפשר על סופרבוס?

מוכן להתפשר על סופרבוס או על חברה חדשה כלשהי
מוני סיטון ויורנטה, רק לא אפיקים.

אתם לא קולטים את הבזיון , אתם לא קולטים את הזלזול.
אתה מוכן להתפשר על סופרבוס?
אולי תקשיב לאנשים מבית שמש שמשתמשים בשירותי החברה הזו.
אגב, לסופרבוס יש אתר אינטרנט חדש שהוא זוועתי הרבה יותר מהאתר הישן של אפיקים.

אם אתה נותן צ'אנס לסופרבוס בזכות פעילותה באשכול העמקים החדש שלה, אז תן צ'אנס לאפיקים בהפעלת המכרז החדש.
 

yossiwed

New member
ההבדל הוא שאפיקים היו פה שנתיים והם זלזלו,היום בעיתון המקומי

אתה מוכן להתפשר על סופרבוס?
אולי תקשיב לאנשים מבית שמש שמשתמשים בשירותי החברה הזו.
אגב, לסופרבוס יש אתר אינטרנט חדש שהוא זוועתי הרבה יותר מהאתר הישן של אפיקים.

אם אתה נותן צ'אנס לסופרבוס בזכות פעילותה באשכול העמקים החדש שלה, אז תן צ'אנס לאפיקים בהפעלת המכרז החדש.
ההבדל הוא שאפיקים היו פה שנתיים והם זלזלו,היום בעיתון המקומי
פה שאלו שאלות ונחש מה כתוב בעיתון , תגובת אפיקים לא הגיעה .
 

רווית50

New member
סופרבוס

אתה מוכן להתפשר על סופרבוס?
אולי תקשיב לאנשים מבית שמש שמשתמשים בשירותי החברה הזו.
אגב, לסופרבוס יש אתר אינטרנט חדש שהוא זוועתי הרבה יותר מהאתר הישן של אפיקים.

אם אתה נותן צ'אנס לסופרבוס בזכות פעילותה באשכול העמקים החדש שלה, אז תן צ'אנס לאפיקים בהפעלת המכרז החדש.
סופרבוס
לפי דעתי חברת סופרבוס הפתיעה לטובה שירות יעיל והוגן
אוטובוסים עם מגוון שכלולים תגבור של אוטובוסים במידת הצורך אני מרוצה מאוד מהשינוי -
 
באשכול העמקים זה נכון. אבל באשכול הוותיק שלה בבית שמש

סופרבוס
לפי דעתי חברת סופרבוס הפתיעה לטובה שירות יעיל והוגן
אוטובוסים עם מגוון שכלולים תגבור של אוטובוסים במידת הצורך אני מרוצה מאוד מהשינוי -
באשכול העמקים זה נכון. אבל באשכול הוותיק שלה בבית שמש
ובפרוזדור ירושלים רמת השירות הרבה יותר נמוכה.
 

olli3

New member
מנהל
670 היה יכול להפוך בקלות ל658.

וגם קווים חדשים של מטרופולין לעיר הבה"דים
668 מאשדוד
670 מירושלים
377 מראשל"צ/רחובות
680 ממסוף 2000

כל הקווים יוצאים לכיוון עיר הבה"דים בסביבות 6:15 בבוקר, הנסיעות חזרה יוצאות ב-17:30. יוממות צה"לית לתפארת.
סביר שהלו"ז יעודכן בהמשך בהתאם לביקושים, כמו גם הלו"ז של קו 171 מרכבת צפון בב"ש.

הודעה, תחנות ולו"ז של כל הקווים זמינים באתר.
670 היה יכול להפוך בקלות ל658.
הרי גם ככה יש 458 מירושלים לצומת הנגב, עיר הבה"דים. והרי גם ככה 58 הוא מספר שמזוהה עם ירוחם השכנה, אז זה מסתדר טוב יותר.
&nbsp
אני מבין את החשיבה להקבלה לקווים לבאר שבע לבין הקווים לעיר הבה"דים, אבל קודם כל ב668 אין הקבלה מסלולית ל368, ההיפך, הוא יותר דומה ל352 בכלל... ואם הקו לא מגיע לבאר שבע, אז שלא יהיה לו מזהה של באר שבע.
&nbsp
מזהה של איזור ירוחם הוא 58 אבל עכשיו אני גם מבין את המספר 170 לקו בין מרכזית באר שבע לעיר הבה"דים, רצו ליצור כאן כל מיני X70 לכל מיני יעדים ברחבי הארץ.
&nbsp
כמו כן, 668 למשל גם ככה נאלץ לעבור דרך באר שבע וקצת מוזר לי שקו שעובר דרך באר שבע לא יעצור בה בכלל.
&nbsp
מעבר לכך, נסיעה בודדת או שתי נסיעות זה לא מה שיעזור כאן בתכל'ס. אבל בהכי תכל'ס, יום א' בבוקר, אין מספיק נהגים ואין מספיק אוטובוסים גם ככה. פרוייקט ההסעות הלאומי הזה לעיר הבה"דים הולך לפקוק את כל מה שמגיע לבאר שבע בשנים הבאות. וכשתיפתח קריית התקשוב, תתווסף עוד מנה של שמן למדורה.
 

olli3

New member
מנהל
והכוונה בלפקוק היא לפקוקו אוטובוסים, להעמיס עליהם.

670 היה יכול להפוך בקלות ל658.
הרי גם ככה יש 458 מירושלים לצומת הנגב, עיר הבה"דים. והרי גם ככה 58 הוא מספר שמזוהה עם ירוחם השכנה, אז זה מסתדר טוב יותר.
&nbsp
אני מבין את החשיבה להקבלה לקווים לבאר שבע לבין הקווים לעיר הבה"דים, אבל קודם כל ב668 אין הקבלה מסלולית ל368, ההיפך, הוא יותר דומה ל352 בכלל... ואם הקו לא מגיע לבאר שבע, אז שלא יהיה לו מזהה של באר שבע.
&nbsp
מזהה של איזור ירוחם הוא 58 אבל עכשיו אני גם מבין את המספר 170 לקו בין מרכזית באר שבע לעיר הבה"דים, רצו ליצור כאן כל מיני X70 לכל מיני יעדים ברחבי הארץ.
&nbsp
כמו כן, 668 למשל גם ככה נאלץ לעבור דרך באר שבע וקצת מוזר לי שקו שעובר דרך באר שבע לא יעצור בה בכלל.
&nbsp
מעבר לכך, נסיעה בודדת או שתי נסיעות זה לא מה שיעזור כאן בתכל'ס. אבל בהכי תכל'ס, יום א' בבוקר, אין מספיק נהגים ואין מספיק אוטובוסים גם ככה. פרוייקט ההסעות הלאומי הזה לעיר הבה"דים הולך לפקוק את כל מה שמגיע לבאר שבע בשנים הבאות. וכשתיפתח קריית התקשוב, תתווסף עוד מנה של שמן למדורה.
והכוונה בלפקוק היא לפקוקו אוטובוסים, להעמיס עליהם.
ליצור תורי ענק לאוטובוסים ומלחמות על להצליח לעלות על האוטובוס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה