שינוי - חייבת לשאול אתכם

חופית121

New member
שינוי - חייבת לשאול אתכם../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

היי. אני נשואה טרייה, כמו כולכם. חודשיים בערך. לאחרונה שמתי לב לשינוי בהתנהלות הקשר ביני לבין בעלי. ורציתי לשאול אתכם האם גם אצלכם חל איזשהו שינוי לאחר הנישואים ומהו? הכוונה לשינוי מבחינת התנהגות, כמות השקעה אחד בשני, דברים שהייתם עושים ביחד ועכשיו כבר לא, וכל הדברים שהיו בתקופת החברות והאם הם גם היום? אודה לתגובות..
 

פ א צ ה

New member
גם אני נשואה חודשיים

אבל אני לא מרגישה הבדל עדיין. אמנם, מדברים על דברים קצת שונים- כמו כספים והורים אבל חוץ מזה, היחסים די זהים למה שהיו קודם.
 
כמובן שיש שינוי

מ"מרומי" חמש שנים של נישואים- יש רוגע ובטחון שנותנת המסגרת החדשה. אין לחץ לעשות הכל ביחד כי הביחד הוא הרבה מעבר לעשיה המשותפת. צריך להוריד את הציפיות הפומפוזיות מחיי הנישואים ולהנות מהחיים היומיומיים לצד האהוב. אין שום קשר בין החברות שלנו לבין הנישואים וטוב שכך. במבט לאחור נדמה לי שהתחתנו כמעט בלי להכיר אחד את השני (וזה אחרי חמש שנות הכרות). הנישואים שלנו הם אתגר לא פשוט אבל כל שנה שעוברת , על כל קשייה, משדרגת את הקשר בינינו עשרת מונים. לא צריך להבהל משינויים, צריך לנצל אותם כדי להתקדם. אם כלום לא היה משתנה זה אומר גם שאנחנו לא מתקדמים. חשוב חשוב לדבר על כל תחושה לא נוחה מהשינויים ולהתמודד יחד. מזל טוב, הרבה אושר ואהבה.
 

maxcalifornia

New member
כל מילה צוקר!

צריך לזכור גם שיש נפילת מתח מכל "עיסוקי/התרגשות שלפני חתונה". פתאום החיים ה"רגילים" מתחילים...וגם לזה צריך להתרגל. וכמו ש76טרומבונים אמרה בחכמה ודיוק מדהים "חשוב חשוב לדבר על כל תחושה לא נוחה מהשינויים ולהתמודד יחד" - לוודא שלא רק צד אחד מרגיש שמשהו קורה/נראה אחרת, להיות מסונכרנים, יחד כמו תמיד. מזל טוב
 

חופית121

New member
שום שינוי?../images/Emo35.gif../images/Emo41.gif../images/Emo35.gif

היחסים ביניכם מבחינת איך שהיו לפני החתונה הם זהים לחלוטין לאיך שהם היום, כשאתם נשואים??
 
היחסים משתנים

אבל זה לא ממש קשור לעובדה שאנשים מתחתנים, אלא לעובדה שאנשים משתנים. למה שהנייר המתקרא כתובה או השייבה ישנו משהו מהותי, אחרי זמן כל כך קצר? או בכלל??
 

חופית121

New member
הסבר למה יש שינוי

קודם כל חשוב לציין שאני מאוד אוהבת אותו ויודעת שהוא גם אוהב מאוד. התחתנו והכל היה נפלא, היה את ה"היי" של ה"אחרי חתונה", הכל סבבא. מה שקורה בזמן האחרון זה שאני לא עובדת עדיין (מחפשת עבודה), והוא עובד, ובגלל שאנחנו במצב כלכלי לא מזהיר בגלל כל הוצאות החתונה - הוא עובד יותר מהנורמל, וחוזר מאוחר בלילה. והוא עייף ואוכל וקצת מדברים וישר הולך לישון כי יום אחרי הוא קם מאוד מוקדם. זה משהו שהתחיל לפני שבוע בערך, לפני כן הוא עבד בעבודה אחרת, ועכשיו הוא התחיל לעבוד בתחום שלו כעצמאי, ובגלל שהוא עצמאי ולא שכיר אז אין שעות עבודה, ובגלל שהוא עובד הרבה וחוזר בלי כוח לכלום אנחנו ממש לא עושים כלום ביחד כמעט ואני מרגישה לא טוב וכאילו משהו פה לא בסדר. זה הגיוני?
 

גליארד

New member
השינוי הגיוני אבל לא נראה לי שהוא

קשור לחיי נישואין מול רווקות אלא לעניין העצמאי לעומת שכיר. נראה לי שאת צריכה לדבר איתו על כך ואולי לגבש יחד כמה החלטות בנושא, כמו- כמה שעות ביום סביר מבחינתכם שהוא יעבוד או לקבוע יום שהוא יחזור מוקדם יותר ותצאו יחד וכו'
 

T i k t a k i t

New member
אצלנו בנתיים ...

זה לא נפילת מתח,זה שאלות מלאות אושר "מה נעשה עם כל הזמן שהתפנה "
מצד שני ,רק מחר חוזרים לעבודה...אז נראה מה חזרה למציאות תעשה לנו [מלבד חזרה למצב של עייפות...]
 
../images/Emo39.gif אז, שוב, מזל טוב ו...

נמשיך לחכות (בחושך) לסיפור המלא
ואללה, את אשכרה נשואה טרייה חשבת על זה
?
 

T i k t a k i t

New member
אכן ,מאווד טריה ../images/Emo13.gif

וזה משעשע עוד יותר בהתחשב בזה שאני בפורום הזה.. .נדמה לי מאז 2002 ,בערך
 
לא. אין שינוי...

אולי יש ברמה שהוא דואג לי יותר וחש אחריות כלפי.. ואני מרגישה שאני לא אחת אלא מורכבת מ-2 אנשים...
 

בּזוּקה

New member
יש שינוי אחד משמעותי וחיובי

והוא שאנחנו אוהבים יותר ויותר מיום ליום
ואני באמת מרגישה ככה. אני מודה לאלוהים כל יום על מה שיש לי - ושמה שיש לי רק יישאר לי
 

בנניטה

New member
היום כשמילאתי טפסים לכ"א

הרגשתי את השינוי- כשמילאתי את הטבלה שצריך לכתוב בה את שם המוטב אם חו"ח יקרה לי משהו...
 
למעלה