שינוי-וקונספירציית נתניהו לרה"מ

סלוניק

New member
אני לא מאמין שהיא תתן,

זה בדיוק העניין. זה סתם תחבולה גרועה בכדי לא להקדים את הבחירות. ימצאו דרך לקבור את החוק באיזו וועדה נידחת או באמצעות חוק חלופי סתום.
 
בקיצור, מי שניזוקה (וקשות) מכל

הסיפור הזה, זו שינוי. בין אם הקנוניה הייתה יוצאת לפועל - שינוי הייתה ניזוקה, כי ברור שהחוק לא היה עובר. וגם כשהקנוניה לא יוצאת לפועל - שינוי היא זו שדבק בה התרגיל המסריח, והיא זו שניזוקה. אני לא אתפלא, אם זו בעצם הייתה מזימה של אנשי הליכוד לפגוע עוד קצת בשינוי, על מנת שהפלג הימני של בוחריה (ואולי גם חבריה), יעבור לליכוד. מה שבטוח - מנהיגי שינוי הוכיחו שוב את טירונותם הפוליטית.
 
וזה מה שיגרום לעריקתם של חברי כנסת

משינוי, ובעיקר אלו שהפנימו שלא יכנסו לכנסת הבאה אם לא יעשו צעד משמעותי, זה כבר ברור שמה שמתרחש בימים אלו הוא תחילת הסוף של שינוי
 

סלוניק

New member
הסיכוי היחידי של שינוי לשמור על כחה

טמון בהחלפת לפיד ופורז ויצירת תחושה של רענון פנימי כראוי למפלגה המתיימרת לפנות לקהל צעיר.
 

kgjghy

New member
כך התבשל התרגיל המסריח של שינוי עם

'מורדי הליכוד' להמלכתו של ביבי ולקואליציה של שינוי עם הימין והחרדים: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/016/006.html "קיבלנו מנתניהו הצעה מאוד קונקרטית לפיה שינוי תתמוך בהקמת ממשלת מיעוט שבה יכהנו רק שרי ליכוד", הבהיר אמש פורז. כדי שלא ייווצר הרושם ששינוי יושבת בממשלה אחת עם החרדים, הוחלט שהחרדים ושינוי יתמכו בממשלה מבחוץ. "אנחנו נלך ביחד לנשיא, נמליץ להטיל על נתניהו להרכיב ממשלה, מהלך הבחירות ייעצר, נתמוך בממשלה החדשה מבחוץ, וכל זאת - בתנאי שהליכוד יעביר בכנסת את חוק ברית הזוגיות בשלוש קריאות", הוסיף פורז. אחרי זה יש פה עוד מישהו שיזיז את התחת בשביל לפיד ופורז במערכת הבחירות? ומישהו שיצביע בעדם?
 

Azazel

New member
../images/Emo41.gifזכרו היכן קראתם זאת לראשונה../images/Emo41.gif

 
זוכרים את הליבה שעוד היתה לכם?

אז עכשיו אחרי התרגיל המסריח שמתפרסם היום בכל כלי התקשורת והעיתונים הגדולים, נסיון הפוטש לחבור לנתניהו, הימין הקיצוני והחרדים, נראה לי שגם את זה כבר אין לשינוי, יהיה לה מזל אם תעבור בכלל את אחוז החסימה, ואפילו רק טומי לפיד ייכנס לכנסת הבאה, כסיעה של יחיד.
 

kgjghy

New member
אין סיעה של יחיד בגלל % החסימה

או שלפיד ייכנס עם פורז פלוס עוד מישהו או שאף אחד לא ייכנס. יהיה משעשע אם הם עוד יריבו ויתפלגו אח"כ.
 
סוף סוף פעולה עם הגיון מצד לפיד

אבל, אני רואה שאנשים יותר משאכפת להם ששינוי תשיג את מטרותיה הם מעדיפים להתחפר במה שמגדיר את התוחלת של שינוי, כמו גם את זו של ש"ס שנאה לצד השני. משמע הם מוכנים לאבד את ההשיגים הפוזטיביים שלהם- רק בשביל התענוג לדפוק את הצד השני. ביננו לרוב בוחרי שינוי לא אכפת מברית הזוגיות, פשוט בגלל שזו לא בעיה ספציפית שלהם. חלק ממצביעי שינוי הם באמת אנשים אומללים. אגב, לא כולם כאלה.
 
תאכל את הלב משקיף התכסיס נכשל

ועכשיו אני מציע לך לרוץ לרכוש לעצמך חגורת הצלה, כי אתה ביחד עם המנהיג "המהולל" שלך נתניהו, עומדים אוטוטו לטבוע גלוגלוגלו בתהומות השיכחה.
כי ש''ס, ולא שינוי, סתמה עליכם את הגולל ומנעה פוטש פוליטי ע''י נתניהו.
 
אגב את אותה תוכנית הציעו גם לפרץ

רק שפרץ זה לא לפיד, ואיך שהציעו לו את התוכנית, הוא דחה אותה הסף. ללמדך את ההבדל בין יו''ר מפלגת העבודה המחודשת לבין יו''ר שינוי...
 
למי שעוד היה ספק שהליכוד משחק

בשינוי רק על מנת לשמור על כסאותיו לעוד מספר חודשים, הנה באה ההצעה ההזויה החדשה מבית היוצר של הליכוד, ומראה עד כמה הכסאות חשובים לאנשי הליכוד בכל מחיר, עד כדי................... התחברות לעמיר פרץ והקמת ממשלה "חברתית".
 
למעלה