שינוי בתנועות...

g i r a f f a

New member
שינוי בתנועות...

אני בשבוע 28+5, ולרב העוברון שלי משתולל מאוד. לא מכאיב לי, אבל פעיל למדי... היום אחרי ארוחת הערב (זמן משחקים ובעיטות ידוע) שמתי לב שהוא לא פעיל כהרגלו, אז עצרתי קצת, וכשחזרנו הביתה אכלתי שוב, והתיישבתי במנוחה כדי לזהות תנועות. לקח קצת זמן, וזיהיתי תנועות - א ב ל - הן אחרות מבד"כ... הן מרגישות שוב כמו ה"בועות" או ה"דגיגים" שהיו בשבועות 18-19 כשרק התחלתי להרגיש אותו, רק בתדירות שמתאימה לשבוע הנוכחי... מוכר למישהי? סיבה לדאגה?
 
גם שלי עבר מבעיטות להתפתלויות

וזה כבר קרה לו בעבר לכמה ימים. אחר כך הוא חזר לעצמו. האחות כאן (שהיא nurse practitioner, אחות עם סמכויות רפואיות מסוימות) אמרה לי שזה לא משנה במיוחד מה אופי התנועות, אלא הכמות. כלומר, שלפעמים העובר משנה תנוחה או מסתובב ולכן התנועות נדמות לנו שונות, אבל כל עוד הוא זז באותה כמות כמו בד"כ, אין סיבה לחשש.
 

g i r a f f a

New member
שמחה לשמוע...

אם הוא לא יחזור ל"עצמו" בקרוב, אני אתייעץ עם גורם מוסמך כלשהו, אבל לבנתיים אני רגועה...
 
אל חשש. היא אמרה, וצודקת, שמספיק שהוא

מסתובב (לא מתהפך, אלא פשוט מפנה את הפנים לכיוון אחר) כדי ליצור שינוי כזה. ומותר לו להסתובב
 

mikkim

New member
על דאגה

אני בשבוע 37 וליפני שלושה ימים היתי בבת חולים בגלל שהרגשתי את הילד פעם אחד בבוקר נילחצתי מאוד מהענין בבת חולים הסבירו לי ככל ששבוע ההריון גדל תחושת תזוזות העובר מצתמצמים מפני שאין לא מקום לזוז הילד גדל תקריני רוגע ושלוווה לעובר ותיראי שתרגישי אותו הוא מרגיש אותך בהצלחה חמודה בהמשך הדרך
 
אצלי אותו דבר קורה

בדיוק כמו מה שאת מתארת, מחר אני בשבוע 28. בסוף השבוע האחרון התחלתי להרגיש את השינוי בתנועות... והאמת שכשהעובר זז אני גם מרגישה אותו\ה יותר גבוה ממש מתחת לריאות... אני מניחה שהיא פשוט גדלה קצת :)
 
למעלה