שינוי בקו 236 בחיפה

מצב
הנושא נעול.

asmopil

New member
שינוי בקו 236 בחיפה

שינוי בקו 236 בחיפה
הקו הישיר מרכז הכרמל- ציר מוריה- רכבת מרכז השמונה יפעיל רק שתי נסיעות בכל כיוון. נסעתי פעם אחת בקו זה ואכן הוא היה כמעט ריק. אם כי אני סבור שאפשר לשרת את השכונות של חיפה טוב יותר למרכזיות השונות, הנה הצעה:

הצעה:
שכונת יזרעאליה ושכונת רוממה החדשה (רמות בן גוריון) הן שכונות עתירות תושבים, הראשונה היא מבין הצפופות בישראל פר מטר תושב. יחד עם זאת, חיבורן למרכזיות לב המפרץ וחוף הכרמל לוקה בחסר הייתי מציע את הכנסת השינויים הבאים יש צורך לקישור ישיר בין שכונות אלו וגם רוממה הישנה למרכזיות. אני מציע את השינויים הבאים:
א. קו ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ דרך המנהרות ורוממה החדשה והישנה. הקו יוכל לעבור גם דרך מרכז רפואי כרמל ולתת קישור ישיר למרכז הרפואי מהשכונות.
בכך, קו 136 יוכל לנסוע ישירות מחורב דרך פיקא למרכזית המפרץ ללא צורך במעבר ברוממה החדשה. קישור נפלא וישיר מציר מוריה למרכזית.
ב. הארכת מסלול לקו 28 למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות, ובכך קישור ישיר בין יזרעאליה לחוף כרמל.
ג. הארכת מסלול לקו 16 דרך יזרעאליה ואז כניסה למנהרות הכרמל ונסיעה ללב המפרץ.
ד. קו 101 יחדל לעצור בגרנד קניון בעקבות הקישורים שהותוו ובכך יהיה קישור ישיר בין המרכזיות, אפשר לשקול קו נוסף שייסע דרך עצירה בגרנד ישירות למרכזית קריות דרך כביש עוקף קריות.
 
כתושב יזרעאליה ומשתמש בתחבורה הציבורית בה-

שינוי בקו 236 בחיפה
הקו הישיר מרכז הכרמל- ציר מוריה- רכבת מרכז השמונה יפעיל רק שתי נסיעות בכל כיוון. נסעתי פעם אחת בקו זה ואכן הוא היה כמעט ריק. אם כי אני סבור שאפשר לשרת את השכונות של חיפה טוב יותר למרכזיות השונות, הנה הצעה:

הצעה:
שכונת יזרעאליה ושכונת רוממה החדשה (רמות בן גוריון) הן שכונות עתירות תושבים, הראשונה היא מבין הצפופות בישראל פר מטר תושב. יחד עם זאת, חיבורן למרכזיות לב המפרץ וחוף הכרמל לוקה בחסר הייתי מציע את הכנסת השינויים הבאים יש צורך לקישור ישיר בין שכונות אלו וגם רוממה הישנה למרכזיות. אני מציע את השינויים הבאים:
א. קו ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ דרך המנהרות ורוממה החדשה והישנה. הקו יוכל לעבור גם דרך מרכז רפואי כרמל ולתת קישור ישיר למרכז הרפואי מהשכונות.
בכך, קו 136 יוכל לנסוע ישירות מחורב דרך פיקא למרכזית המפרץ ללא צורך במעבר ברוממה החדשה. קישור נפלא וישיר מציר מוריה למרכזית.
ב. הארכת מסלול לקו 28 למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות, ובכך קישור ישיר בין יזרעאליה לחוף כרמל.
ג. הארכת מסלול לקו 16 דרך יזרעאליה ואז כניסה למנהרות הכרמל ונסיעה ללב המפרץ.
ד. קו 101 יחדל לעצור בגרנד קניון בעקבות הקישורים שהותוו ובכך יהיה קישור ישיר בין המרכזיות, אפשר לשקול קו נוסף שייסע דרך עצירה בגרנד ישירות למרכזית קריות דרך כביש עוקף קריות.
כתושב יזרעאליה ומשתמש בתחבורה הציבורית בה-
הקישוריות בין השכונה למרכזיות המפרץ וחוף הכרמל הוא טוב מאוד עם שני סייגים קטנים לטעמי:

1. חייבים לשפר את התדירות של הקווים השכונתיים 38 ו-20 (ושכונתית 9 של רמות ספיר ורמז על הדרך).
2. הארכת שעות הפעילות השערורייתיות של קו 101 (יציאה אחרונה ממרכזית המפרץ בשעה 20:00 וממרכזית חוף הכרמל ב- 21:30).

עם ובלי קשר הגיע הזמן שהעיריה והמשטרה ישליטו סדר על הבלגאן של מרכז זיו, ויקלו על מהלך תנועת האוטובוסים במקום.
 

נתנאל531

Well-known member
ההשפעה של המעבר בגרנד קניון על קו 101 - מזערית

שינוי בקו 236 בחיפה
הקו הישיר מרכז הכרמל- ציר מוריה- רכבת מרכז השמונה יפעיל רק שתי נסיעות בכל כיוון. נסעתי פעם אחת בקו זה ואכן הוא היה כמעט ריק. אם כי אני סבור שאפשר לשרת את השכונות של חיפה טוב יותר למרכזיות השונות, הנה הצעה:

הצעה:
שכונת יזרעאליה ושכונת רוממה החדשה (רמות בן גוריון) הן שכונות עתירות תושבים, הראשונה היא מבין הצפופות בישראל פר מטר תושב. יחד עם זאת, חיבורן למרכזיות לב המפרץ וחוף הכרמל לוקה בחסר הייתי מציע את הכנסת השינויים הבאים יש צורך לקישור ישיר בין שכונות אלו וגם רוממה הישנה למרכזיות. אני מציע את השינויים הבאים:
א. קו ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ דרך המנהרות ורוממה החדשה והישנה. הקו יוכל לעבור גם דרך מרכז רפואי כרמל ולתת קישור ישיר למרכז הרפואי מהשכונות.
בכך, קו 136 יוכל לנסוע ישירות מחורב דרך פיקא למרכזית המפרץ ללא צורך במעבר ברוממה החדשה. קישור נפלא וישיר מציר מוריה למרכזית.
ב. הארכת מסלול לקו 28 למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות, ובכך קישור ישיר בין יזרעאליה לחוף כרמל.
ג. הארכת מסלול לקו 16 דרך יזרעאליה ואז כניסה למנהרות הכרמל ונסיעה ללב המפרץ.
ד. קו 101 יחדל לעצור בגרנד קניון בעקבות הקישורים שהותוו ובכך יהיה קישור ישיר בין המרכזיות, אפשר לשקול קו נוסף שייסע דרך עצירה בגרנד ישירות למרכזית קריות דרך כביש עוקף קריות.
ההשפעה של המעבר בגרנד קניון על קו 101 - מזערית
קו ישיר בין שתי המרכזיות בלי מעבר בגרנד קניון לא חוסך הרבה, אפשר להשאיר אותו כמו שהו. לעומת זאת, את קו 136 שיש לו פוטנציאל לקישור מהיר ויעיל בין מרכזית המפרץ למרכז חורב - היה צריך להוציא מרוממה כבר מזמן.
&nbsp
אגב, מחיר הנסיעה במנהרות מאמיר בעקביות עקב העדר די נוסעים והפסדים שהמיזם צובר, מסתבר שגם המחיר לאוטובוסים עולה, וזה לא יסייע בתכנון להעברת קווים נוספים במנהרות.
 

איטלקי8

New member
קו 101 הופך להיות קו מטרונית היה על זה פרסום

ההשפעה של המעבר בגרנד קניון על קו 101 - מזערית
קו ישיר בין שתי המרכזיות בלי מעבר בגרנד קניון לא חוסך הרבה, אפשר להשאיר אותו כמו שהו. לעומת זאת, את קו 136 שיש לו פוטנציאל לקישור מהיר ויעיל בין מרכזית המפרץ למרכז חורב - היה צריך להוציא מרוממה כבר מזמן.
&nbsp
אגב, מחיר הנסיעה במנהרות מאמיר בעקביות עקב העדר די נוסעים והפסדים שהמיזם צובר, מסתבר שגם המחיר לאוטובוסים עולה, וזה לא יסייע בתכנון להעברת קווים נוספים במנהרות.
קו 101 הופך להיות קו מטרונית היה על זה פרסום
כנראה כשהוא יעבור למטרונית יהיה שיפור בתדירות ובזמני השירות.
 
קו המטרונית המתוכנן דרך המנהרות יהיה בין מרכזית חוף הכרמל

קו 101 הופך להיות קו מטרונית היה על זה פרסום
כנראה כשהוא יעבור למטרונית יהיה שיפור בתדירות ובזמני השירות.
קו המטרונית המתוכנן דרך המנהרות יהיה בין מרכזית חוף הכרמל
למרכזית הקריות, דרך מרכזית המפרץ וכביש 4 (בין מרכזית המפרץ למרכזית הקריות במסלול קו 1).
ההארכה הזו יכולה לדווקא לפגוע בשירות של הקו בקטע שבין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה