שינויים רבים מלפני שנתיים בטיסות לארה"ב ?????

micbahar

New member
אקונומי קומפורט ב-KLM

מצפה לי טיסה ארוכה של כ-12 שעות מאמסטרדם לסן פרנסיסקו ב-747 של KLM. מכיוון שאני טס עם אישתי והבן (שיהיה בן שמונה חודשים ביום הטיסה) ומניח שמצפה לי חוויה לא פשוטה של טיסה כל כך ארוכה עם תינוק, חשבתי לרכוש מושב במחלקת האוקונומי קומפורט. למיטב הבנתי, המחלקה לא מציעה דבר מעבר למרווח גדול יותר בין המושבים (38 אינץ', אני חושב) אך למרות זאת העלות גבוהה - 300 אירו לי ולאישתי לכיוון. מה דעתכם? יש מישהו שהתנסה במחלקה הזו ויודע לתת את חוות דעתו? גם מי שלא - נראה לכם שווה? אשמח לכל תשובה. תודה!
 

Golf Bravo

New member
התוספת נשמעת קצת גבוהה

למיטב זכרוני שילמתי בקיץ קצת פחות עבור התוספת הזו. לאנשים גבוהים זו הקלה משמעותית בטיסות ארוכות, אבל את עיקר התכנון צריך להקדיש לטיפול בתינוק. צריך לשקול סימום עדין של התינוק בחלק מן הדרך הארוכה, אחרת שום מרווח רגליים לא יעזור להקלת הטיסה.
 

micbahar

New member
תודה על כל התשובות

התוספת היא 150 אירו לאדם לכיוון. מכיוון שאני טס עם אישתי, הסכום כפול ויוצא 300 אירו לכיוון. אם אני מבין נכון, אין שום יתרון למחלקת אקונומי קונפורט על גבי רכישת מושב עם אקסטרה מרווח במחלקה הרגילה. ראיתי שניתן לרכוש את השורה הראשונה במחלקה הרגילה בעלות מעט פחותה (סביבות ה-180 אירו לשנינו). עדיף לדעתכם ללכת על זה?
 
אתה לא זכאי לשורה הראשונה בגלל שיש לך תינוק?

בשורה הראשונה אמורה להיות מותקנת העריסה...
 

micbahar

New member
לצערי לא

עריסה מקבל תינוק עד 65 ס"מ והבן שלי עכשיו בגובה הזה. הטיסה עוד חודשיים ואני מניח (חמסה חמסה) שעד אז זו כבר לא תהיה אופציה.
 
מוזר.....

באל על פעם זה היה עד גיל 9 חודשים ועכשיו זה עד גיל שנתיים או 18 ק"ג... אם ההבדל בגובה הוא ממש שולי, כמה ס"מ בודדים שעין רגילה לא יכולה לזהות, שווה לנסות לקבל את העריסה... ...זה לא שיעמדו עם מטר בצ'ק אין ויבדקו את הגובה של הילד ..
 

micbahar

New member
לא הלך....

יש הגבלת גיל של שישה חודשים - מעבר לגיל זה אין זכאות לעריסה...
 

vinney

Well-known member
טסתי בבריטיש לפני שבועיים

הם טסים לכמה וכמה שדות בארה"ב, ואפשר היה לקחת שתי מזוודות. לUSAIR יש טיסה לפילדלפיה. מיילים בדלתא אפשר לקבל דרך KLM/AF, שגם טסים להרבה מקומות בארה"ב, וכמה שזכור לי מפעם אחרונה שטסתי עם KLM (לפני כשנה וחצי) איפשרו שתי מזוודות.
 
למעלה