שינויים חשובים בפורום

AxBattler

New member
שינויים חשובים בפורום

בעקבות שיחה עם הנהלת תפוז הוחלט "לנרמל" את הפורום: מעתה לא ניתן יהיה לפרסם הודעות שכוללות מידע לגבי דרכים להתקין צ'יפים על קונסולות. הודעה כזו שתתפרסם תימחק לאלתר ותשלח אזהרה לכותב. אם תפורסם הודעת צ'יפים נוספת על ידו - הוא ייחסם. אני מניח שכולכם מכירים המון ערוצים אחרים באינטרנט דרכם ניתן להשיג מידע כזה. כמובן שלינקים להורדת משחקי אמולטורים (רומים ו ISOS) הם מותרים בהחלט. דבר נוסף: בקרוב ישונה שמו של הפורום. אני חשבתי על השם "משחקי ארקייד וקונסולות קלאסיות" מה דעתכם? אשמח לשמוע הצעות נוספות.
 

AxBattler

New member
ובאותה נשימה:

מה דעתכם על חוקיות/אי חוקיות התקנת הצ'יפים? האם לאחר שרכשת קונסולה מסויימת מותר לך או אסור לך לבצע בה שינויים? כמובן שצריבת משחקים מקוריים שלא רכשת היא עבירה על החוק, אבל האם גם רכישת והתקנת צ'יפ היא עבירה? גם אם התקנת אותו כדי לשחק במשחקי אמולטורים של נינטנדו מלפני 20 שנה?
 

reddeadman

New member
אפשר להגיד

שלשחק משחקי נינטנדו באימולטור זה לא חוקים כי נינטנדו אמרה שלדעת רומים זה לא חוקי בשום דרך שהיא
 

yoo

New member
אני כנראה לא דוגמא...

אבל לדעתי אם רכשת את הקונסולה במיטב כספך, מן הראוי שלא יגידו לך מה לעשות איתה. כמו שלדעתי מעקב אחרי מי שמוריד שירים מהאינטרנט זו חדירה גסה לפרטיות.
 

gilsasson

New member
הנה דעתי

להתקין צ'יפ בישראל זה חוקי לחלוטין כי אין חוק שאוסר. כמו כן מותר לקנות משחק צרוב כמו שקונים דיסק מוזיקה צרוב. עדיין אין חוק שאומר שאסור לקנות משחקים צרובים. אני מייחס דיסק אמולטור דל נינטנדו כמו לכל משחק צרוב אחר.. אחרי הכל זה אמולטור ורומים לכל דבר.
 

I d a n a

New member
הבהרה חד משמעית

לפי החוק, משחקים שניתנים להשגה חינם הם לא חוקיים כל עוד לא עברו 50 שנה, אלא אם החברה הכריזה עליהם כ-Freeware. זה החוק, נקודה. נראה לי שבארה"ב זה 75 שנה. אז האתר הזה לא חוקי, "מסע אל העבר" לא חוקי, וכמובן עוד אתרים רבים אחרים של Abandonware-כל עוד מה שניתן שם הם לא משחקי חינם. אבל מי כבר מתייחס לחוק הזה...
 

AxBattler

New member
לא דיברתי על משחקים אלא על צ'יפים

והשאלה שנשאלה היתה: האם התקנת צ'יפ על קונסולה שאתה קנית (ולכן שייכת לך) היא חוקית או לא?
 

ET2k

New member
מבחינה משפטית?

זה חוקי כמובן.אבל זה מעודד פיראטיות,לכן החברות הגדולות והאתרים הגדולים פוחדים להזכיר את זה.
 

AxBattler

New member
מעודד MY ASS

לדעתי, כל אחד יכול לעשות מה שבא לו עם המכשיר שהוא קנה. אם בא לי לרוקן אותו מכל האלקטרוניקה ולשים אותו על הראש - זכותי. למרות שזה מעודד אנשים לחבוש את הקונסולות שלהם כמו כובעים, וגם את זה החברות והאתרים הגדולים פוחדים להזכיר. כי אם תשתמש בקונסולה שלך בתור כובע, לא תקנה משחקים..
 

XplowBoy

New member
נכון!

וגם מהקצת האלה שקונים משחקים מקוריים הם מרוויחים טונות של כסף! אתה שילמת מחיר מלא על המכשיר זכותך לעשות איתו מה שאתה רוצה
 

XplowBoy

New member
טססס מה זה

אשקרה הוא גנב לנו את שם הפורום! עכשיו אנחנו פתאום קונסולות והוא פתאום וידאו =\
 

gilsasson

New member
לא מקובל!

לא לשנות את השם.. להשאיר משחקי וידאו!!! משחקי וידאו, קונסולות ואמולטורים זה השם הכי מתאים!
 

gilsasson

New member
אומנם יותר ארוך אבל יותר יפה!

למה אתה מוותר פתאום על השם "משחקי וידאו"??? זה הדבר שהכי מאפיין אותנו ודווקא על זה אתה רוצה לוותר? תשאיר את השם "משחקי וידאו". השם שנתתי הכי מתאים לפורום הזה.
 

AxBattler

New member
הוא ארוך מדי והוא לא יתקבל

יש למישהו הצעות ויזיביליות עד 23 תוים??
 
למעלה