שינויים בתנועת הרכבות בשל הקמת גשר בפארק היי-טק בבאר שבע

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
שינויים בתנועת הרכבות בשל הקמת גשר בפארק היי-טק בבאר שבע

שינויים בתנועת הרכבות בשל הקמת גשר בפארק היי-טק בבאר שבע

הודעת דוברות רכבת ישראל
שינויים בתנועת הרכבות בשל העבודות להקמת גשר הולכי הרגל החדש לפארק ההיי-טק בבאר-שבע
רכבת ישראל ועיריית באר שבע פועלות להקמתו של גשר הולכי רגל, בעלות של כ-25 מלש"ח, שיחבר בין תחנת הרכבת "באר שבע צפון" לפארק ההיי- טק הסמוך לה מצד מזרח. זאת לרווחת הנוסעים, הסטודנטים, אנשי ההי-טק והציבור.
לצורך העבודות להנפת קורות הגשר, תופסק תנועת הרכבות בין תחנות קריית גת ובאר שבע ובין תחנות דימונה ובאר שבע, בשני הכיוונים, ביום ו' 19.6.15 החל משעה 00:01 ועד לכניסת השבת. תנועת הרכבות תחודש כסדרה במוצאי השבת 20.6.15.



 

davidfainshtein

New member
מנהל
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם

שינויים בתנועת הרכבות בשל הקמת גשר בפארק היי-טק בבאר שבע

הודעת דוברות רכבת ישראל
שינויים בתנועת הרכבות בשל העבודות להקמת גשר הולכי הרגל החדש לפארק ההיי-טק בבאר-שבע
רכבת ישראל ועיריית באר שבע פועלות להקמתו של גשר הולכי רגל, בעלות של כ-25 מלש"ח, שיחבר בין תחנת הרכבת "באר שבע צפון" לפארק ההיי- טק הסמוך לה מצד מזרח. זאת לרווחת הנוסעים, הסטודנטים, אנשי ההי-טק והציבור.
לצורך העבודות להנפת קורות הגשר, תופסק תנועת הרכבות בין תחנות קריית גת ובאר שבע ובין תחנות דימונה ובאר שבע, בשני הכיוונים, ביום ו' 19.6.15 החל משעה 00:01 ועד לכניסת השבת. תנועת הרכבות תחודש כסדרה במוצאי השבת 20.6.15.
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם בימי ראשון

ביום ראשון האחרון הסיעה רכבת ישראל כ-1000 חיילים מהמרכז דרומה ברכבות המיוחדות שנוספו, ביום ראשון הקרוב נערכת הרכבת לכ-3000 חיילים הנוסעים דרומה.

רכבת ישראל החלה בשבוע שעבר בהפעלתן של רכבות מיוחדות לחיילים אל תחנות באר שבע אשר יוצאות לעיר בימי ראשון בבוקר בלבד, מתחנות הוד השרון סוקולוב, ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה. הרכבות מיועדות לחיילים מכל אזור השרון והמרכז. ברכבות אלה השתמשו ביום ראשון האחרון כאלף חיילים.
במסגרת זו, מפעילה רכבת ישראל לראשונה בתולדותיה, רכבות סדירות מהוד השרון לכיוון באר שבע, דרך הקו המזרחי ההיסטורי החולף ממזרח לנתב"ג אל לוד ומתחבר למסילת הדרום.
ביום ראשון הקרוב, רכבת ישראל נערכת לכ-3000 חיילים!

08:20: מתחנת ת"א ההגנה, תעצור בתחנות: נתב"ג, לוד , קריית גת , להבים-רהט , באר שבע צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 09:40
08:55: מתחנת הוד השרון סוקולוב , תעצור בתחנות: כפר סבא נורדאו , ראש העין צפון, קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:18.
יודגש כי הרכבות לא תעבורנה בתחנות ת"א. לנוסעים מתחנות פתח תקווה ובני ברק מומלץ לעלות על הרכבת שתגיע לתחנת ראש העין צפון בשעה 9:04 .
הנפקת כרטיס נסיעה לרכבת באמצעות תעודת חוגר תתאפשר החל מהשעה 8:30 בתחנות : בני ברק, פתח תקווה קריית אריה, פתח תקווה סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב.

09:13 : מתחנת ת"א סבידור מרכז, תעצור בתחנות: ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג , לוד , קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:40.
 
2 הרכבות מתל אביב מיועדות לכלל הציבור , רק הזאת מהשרון לחייל

רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם בימי ראשון

ביום ראשון האחרון הסיעה רכבת ישראל כ-1000 חיילים מהמרכז דרומה ברכבות המיוחדות שנוספו, ביום ראשון הקרוב נערכת הרכבת לכ-3000 חיילים הנוסעים דרומה.

רכבת ישראל החלה בשבוע שעבר בהפעלתן של רכבות מיוחדות לחיילים אל תחנות באר שבע אשר יוצאות לעיר בימי ראשון בבוקר בלבד, מתחנות הוד השרון סוקולוב, ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה. הרכבות מיועדות לחיילים מכל אזור השרון והמרכז. ברכבות אלה השתמשו ביום ראשון האחרון כאלף חיילים.
במסגרת זו, מפעילה רכבת ישראל לראשונה בתולדותיה, רכבות סדירות מהוד השרון לכיוון באר שבע, דרך הקו המזרחי ההיסטורי החולף ממזרח לנתב"ג אל לוד ומתחבר למסילת הדרום.
ביום ראשון הקרוב, רכבת ישראל נערכת לכ-3000 חיילים!

08:20: מתחנת ת"א ההגנה, תעצור בתחנות: נתב"ג, לוד , קריית גת , להבים-רהט , באר שבע צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 09:40
08:55: מתחנת הוד השרון סוקולוב , תעצור בתחנות: כפר סבא נורדאו , ראש העין צפון, קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:18.
יודגש כי הרכבות לא תעבורנה בתחנות ת"א. לנוסעים מתחנות פתח תקווה ובני ברק מומלץ לעלות על הרכבת שתגיע לתחנת ראש העין צפון בשעה 9:04 .
הנפקת כרטיס נסיעה לרכבת באמצעות תעודת חוגר תתאפשר החל מהשעה 8:30 בתחנות : בני ברק, פתח תקווה קריית אריה, פתח תקווה סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב.

09:13 : מתחנת ת"א סבידור מרכז, תעצור בתחנות: ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג , לוד , קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:40.
2 הרכבות מתל אביב מיועדות לכלל הציבור , רק הזאת מהשרון לחייל
 
כלל הציבור יכול לעלות גם על הרכבת מהוד השרון

2 הרכבות מתל אביב מיועדות לכלל הציבור , רק הזאת מהשרון לחייל
כלל הציבור יכול לעלות גם על הרכבת מהוד השרון
היא מופיעה בלו"ז הרכבת וכרכבת רגילה.
נכון שהיא נועדה לחיילים ולכן יצרו אותה, אבל גם את שתי הרכבות הנוספות מתל אביב יצרו עבור חיילים.
בשלושתן כלל הציבור יכול להשתמש.
 

Ofekalef1

New member
ומה עם סטודנטים? גם להם יכולה הרכבת הזו יכולה לעזור.

רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם בימי ראשון

ביום ראשון האחרון הסיעה רכבת ישראל כ-1000 חיילים מהמרכז דרומה ברכבות המיוחדות שנוספו, ביום ראשון הקרוב נערכת הרכבת לכ-3000 חיילים הנוסעים דרומה.

רכבת ישראל החלה בשבוע שעבר בהפעלתן של רכבות מיוחדות לחיילים אל תחנות באר שבע אשר יוצאות לעיר בימי ראשון בבוקר בלבד, מתחנות הוד השרון סוקולוב, ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה. הרכבות מיועדות לחיילים מכל אזור השרון והמרכז. ברכבות אלה השתמשו ביום ראשון האחרון כאלף חיילים.
במסגרת זו, מפעילה רכבת ישראל לראשונה בתולדותיה, רכבות סדירות מהוד השרון לכיוון באר שבע, דרך הקו המזרחי ההיסטורי החולף ממזרח לנתב"ג אל לוד ומתחבר למסילת הדרום.
ביום ראשון הקרוב, רכבת ישראל נערכת לכ-3000 חיילים!

08:20: מתחנת ת"א ההגנה, תעצור בתחנות: נתב"ג, לוד , קריית גת , להבים-רהט , באר שבע צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 09:40
08:55: מתחנת הוד השרון סוקולוב , תעצור בתחנות: כפר סבא נורדאו , ראש העין צפון, קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:18.
יודגש כי הרכבות לא תעבורנה בתחנות ת"א. לנוסעים מתחנות פתח תקווה ובני ברק מומלץ לעלות על הרכבת שתגיע לתחנת ראש העין צפון בשעה 9:04 .
הנפקת כרטיס נסיעה לרכבת באמצעות תעודת חוגר תתאפשר החל מהשעה 8:30 בתחנות : בני ברק, פתח תקווה קריית אריה, פתח תקווה סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב.

09:13 : מתחנת ת"א סבידור מרכז, תעצור בתחנות: ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג , לוד , קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:40.
ומה עם סטודנטים? גם להם יכולה הרכבת הזו יכולה לעזור.
 
כי בימי ראשון בבוקר את עיקר העומס יוצרות נסיעות החיילים

מן הסתם, השאלה שלי היא למה משווקים אותן כרכבות חיילים.
כי בימי ראשון בבוקר את עיקר העומס יוצרות נסיעות החיילים
ולכן יש לרכבת אינטרס לנתב את החיילים לרכבות הללו שמתאימות מבחינת הזמנים והמסלול להרבה מאוד חיילים (כפי שיש אינטרס להפעיל הסעות מיוחדות לחיילים).
הביקוש של הסטודנטים או של קהלים אחרים, לעומת זאת, יכול בלי בעיה להיספג גם ברכבות "הרגילות".
 

Ofekalef1

New member
יכולה לספוג אך לעומת זאת מאריכה לסטודנטים את הדרך

כי בימי ראשון בבוקר את עיקר העומס יוצרות נסיעות החיילים
ולכן יש לרכבת אינטרס לנתב את החיילים לרכבות הללו שמתאימות מבחינת הזמנים והמסלול להרבה מאוד חיילים (כפי שיש אינטרס להפעיל הסעות מיוחדות לחיילים).
הביקוש של הסטודנטים או של קהלים אחרים, לעומת זאת, יכול בלי בעיה להיספג גם ברכבות "הרגילות".
יכולה לספוג אך לעומת זאת מאריכה לסטודנטים את הדרך
ואפשר להניח שאב"ג מושכת כל מיני סטודנטים, גם מהמרכז, שלאו דווקא חוזרים למרכז כל יום.
 
אבל סטודנטים יוכלו לעלות על הרכבת מהוד השרון

יכולה לספוג אך לעומת זאת מאריכה לסטודנטים את הדרך
ואפשר להניח שאב"ג מושכת כל מיני סטודנטים, גם מהמרכז, שלאו דווקא חוזרים למרכז כל יום.
אבל סטודנטים יוכלו לעלות על הרכבת מהוד השרון
ומכיוון שיש בתחנות הרלוונטיות לרכבת הזו (כולל, אגב, בתחנות שהיא לא עוברת בהן, כמו תחנות פ"ת ובני ברק) פירסום ממוקד על הרכבת הזו, סטודנטים שהרכבת הזו רלוונטית להם ונוסעים ברכבת מהתחנות הללו, יידעו עליה וישתמשו בה אם תתאים להם מבחינת הזמנים.
אין צורך לבצע שווק מיוחד שמכוון אליהם.
השווק לחיילים הוא מכוון כי הרכבות הללו נוצרו על מנת להסיט חיילים מהרכבות האחרות לרכבות הללו, כפי שההסעות נוצרו לאותה מטרה.
השיווק של הרכבת מהוד השרון עבור החיילים חשוב במיוחד מכיוון שהיא יוצאת מהוד השרון לפני 9:00 בבוקר (שזו בעיקרון השעה שרק אחריה חיילים יכולים לעלות על רכבות צפונית לתחנת ת"א ההגנה ללא תשלום), וחיילים יכולים לעלות עליה ללא תשלום וכן יוכלו לעלות לפני 9:00 ללא תשלום על רכבת לכוון מזרח בתחנות פ"ת ובני ברק, אם יעדם בבאר שבע, על מנת להגיע לרכבת שיוצאת מהוד השרון ועוצרת בראש העין.
 
הגיע הזמן להכפיל את המסילה המזרחית

רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם
רכבת ישראל ממשיכה לחבק את חיילי צה"ל ולשפר את השרות עבורם בימי ראשון

ביום ראשון האחרון הסיעה רכבת ישראל כ-1000 חיילים מהמרכז דרומה ברכבות המיוחדות שנוספו, ביום ראשון הקרוב נערכת הרכבת לכ-3000 חיילים הנוסעים דרומה.

רכבת ישראל החלה בשבוע שעבר בהפעלתן של רכבות מיוחדות לחיילים אל תחנות באר שבע אשר יוצאות לעיר בימי ראשון בבוקר בלבד, מתחנות הוד השרון סוקולוב, ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה. הרכבות מיועדות לחיילים מכל אזור השרון והמרכז. ברכבות אלה השתמשו ביום ראשון האחרון כאלף חיילים.
במסגרת זו, מפעילה רכבת ישראל לראשונה בתולדותיה, רכבות סדירות מהוד השרון לכיוון באר שבע, דרך הקו המזרחי ההיסטורי החולף ממזרח לנתב"ג אל לוד ומתחבר למסילת הדרום.
ביום ראשון הקרוב, רכבת ישראל נערכת לכ-3000 חיילים!

08:20: מתחנת ת"א ההגנה, תעצור בתחנות: נתב"ג, לוד , קריית גת , להבים-רהט , באר שבע צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 09:40
08:55: מתחנת הוד השרון סוקולוב , תעצור בתחנות: כפר סבא נורדאו , ראש העין צפון, קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:18.
יודגש כי הרכבות לא תעבורנה בתחנות ת"א. לנוסעים מתחנות פתח תקווה ובני ברק מומלץ לעלות על הרכבת שתגיע לתחנת ראש העין צפון בשעה 9:04 .
הנפקת כרטיס נסיעה לרכבת באמצעות תעודת חוגר תתאפשר החל מהשעה 8:30 בתחנות : בני ברק, פתח תקווה קריית אריה, פתח תקווה סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב.

09:13 : מתחנת ת"א סבידור מרכז, תעצור בתחנות: ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג , לוד , קריית גת, להבים-רהט, ב"ש צפון/אוניברסיטה ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:40.
הגיע הזמן להכפיל את המסילה המזרחית
ולהפעיל את תחנת רינתיה (שדרוג ובניה)
ולאפשר תנועת רכבות סדירות בשני הכיוונים ללא צורך בהמתנה בתחנות (מפגש רכבות בלשון שנות ה-70' של המאה ה-20).
גם להפעיל את תחנת הרכבת ראש העין הסמוכה לעין אפק.
וגם את הקטע מהמסילה המזרחית לתחנת נתב"ג - כיום יש מסילה בודדת.
הגיע הזמן להכפיל את קטע המסילה מתחנת תל ברוך לתחנת בני ברק ולאפשר רכבות מהירות לבאר שבע ללא מעבר בתל אביב.
כל זאת במסגרת המעבר לארבע מסילות בין ת"א להרצלייה.
 
רכבות מהירות מהצפון לבאר שבע יוכלו לנסוע דרך מסילת השרון

הגיע הזמן להכפיל את המסילה המזרחית
ולהפעיל את תחנת רינתיה (שדרוג ובניה)
ולאפשר תנועת רכבות סדירות בשני הכיוונים ללא צורך בהמתנה בתחנות (מפגש רכבות בלשון שנות ה-70' של המאה ה-20).
גם להפעיל את תחנת הרכבת ראש העין הסמוכה לעין אפק.
וגם את הקטע מהמסילה המזרחית לתחנת נתב"ג - כיום יש מסילה בודדת.
הגיע הזמן להכפיל את קטע המסילה מתחנת תל ברוך לתחנת בני ברק ולאפשר רכבות מהירות לבאר שבע ללא מעבר בתל אביב.
כל זאת במסגרת המעבר לארבע מסילות בין ת"א להרצלייה.
רכבות מהירות מהצפון לבאר שבע יוכלו לנסוע דרך מסילת השרון
בשביל מה להשקיע בהכפלת הקשת מתל ברוך לבני ברק?
 
אגב, אצנן מעט את ההתלהבות לגבי רכבות עוקפות תל אביב:

הגיע הזמן להכפיל את המסילה המזרחית
ולהפעיל את תחנת רינתיה (שדרוג ובניה)
ולאפשר תנועת רכבות סדירות בשני הכיוונים ללא צורך בהמתנה בתחנות (מפגש רכבות בלשון שנות ה-70' של המאה ה-20).
גם להפעיל את תחנת הרכבת ראש העין הסמוכה לעין אפק.
וגם את הקטע מהמסילה המזרחית לתחנת נתב"ג - כיום יש מסילה בודדת.
הגיע הזמן להכפיל את קטע המסילה מתחנת תל ברוך לתחנת בני ברק ולאפשר רכבות מהירות לבאר שבע ללא מעבר בתל אביב.
כל זאת במסגרת המעבר לארבע מסילות בין ת"א להרצלייה.
אגב, אצנן מעט את ההתלהבות לגבי רכבות עוקפות תל אביב:
כיום לרכבת מחוף הכרמל, דרך כל תחנות ת"א, לוד, רמלה, קרית גת, להבים-רהט ובאר שבע צפון, לוקח לפי הלו"ז 133 דקות להגיע לבאר שבע מרכז.

לרכבת ישירה מחוף הכרמל לת"א האוניברסיטה לוקח לפי הלו"ז 48 דקות.
לרכבת מהוד השרון לבאר שבע, דרך תחנות כפר סבא, ראש העין-צפון, לוד, קרית גת, להבים-רהט ובאר שבע צפון, לוקח לפי הלו"ז 83 דקות להגיע לבאר שבע מרכז.
אוריד כ-12 דקות (הערכה על בסיס הזמנים שלוקח לרכבת לנסוע בין בית יהושע להרצליה ובין הרצליה לת"א אוניברסיטה) של הקטע בין הפיצול למסילת השרון ממסילת החוף לבין תחנת ת"א האוניברסיטה, אבל מצד שני אוסיף כ-10 דקות (הערכה גסה בלבד) של נסיעה בין אותו פיצול לבין הוד השרון.
מתקבל זמן נסיעה של 129 דקות בין חוף הכרמל לבאר שבע דרך מסילת השרון והמסילה המזרחית.
129 לעומת 133.
וואו, שיפור אדיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה