שינויים בחלק נכבד מקווי הדרום החל מה4.9, פתיחת כביש 6.
שינויים בחלק נכבד מקווי הדרום החל מה4.9, פתיחת כביש 6.
ב4.9 יפתח חלק מכביש 6 דרומה בשני כיווני הנסיעה (כל כיוון יפתח עד איזור מסויים).
תחנות האוטובוס הנוכחיות על כביש 40 בצומת בית קמה - מבוטלות. התחנות עוברות לתחנה בה עוצר כיום קו 371 בכיוון הנסיעה לראשון לציון (ליד הכיכר). הקווים יעצרו בתחנה זו בשני כיווני הנסיעה (תהיה הפרדה בין כיוון צפון לכיוון דרום).
קווים שלא ירדו לבית קמה: 367,368 (כדי לשרת את קרית גת טוב יותר) והקווים המהירים ליעדים שונים ברחבי הארץ.
כמו שנכתב בפורום, יכול שינוי גם בקו 389 ובעתיד גם בקו 550. קו 389 לא יעצור יותר בכניסה ללהבים (עובר לכביש 6 שעוקף את להבים). 389 יעצור בצומת דבירה ומשם ימשיך ישירות לראשון לציון, ירד במחלף הראשונים ויחזור ל431 לתל אביב. יגיע אך ורק למסוף 2000.
תעריף הנסיעה ב389 ישאר באותו המצב (למרות העיוות שקיים בהגעה מערד לדבירה - 39.50 ש"ח, כמו לתל אביב... ולמרות שללהבים מדובר ב31.50). זה בטיפול.
צומת דבירה הופך להיות נקודת מעבר קווים, בעיקר עתידית. בעתיד ככל הנראה שיכול שיפור בהגעה מבית קמה לירושלים באמצעות קו 494.
שינויים בחלק נכבד מקווי הדרום החל מה4.9, פתיחת כביש 6.
ב4.9 יפתח חלק מכביש 6 דרומה בשני כיווני הנסיעה (כל כיוון יפתח עד איזור מסויים).
תחנות האוטובוס הנוכחיות על כביש 40 בצומת בית קמה - מבוטלות. התחנות עוברות לתחנה בה עוצר כיום קו 371 בכיוון הנסיעה לראשון לציון (ליד הכיכר). הקווים יעצרו בתחנה זו בשני כיווני הנסיעה (תהיה הפרדה בין כיוון צפון לכיוון דרום).
קווים שלא ירדו לבית קמה: 367,368 (כדי לשרת את קרית גת טוב יותר) והקווים המהירים ליעדים שונים ברחבי הארץ.
כמו שנכתב בפורום, יכול שינוי גם בקו 389 ובעתיד גם בקו 550. קו 389 לא יעצור יותר בכניסה ללהבים (עובר לכביש 6 שעוקף את להבים). 389 יעצור בצומת דבירה ומשם ימשיך ישירות לראשון לציון, ירד במחלף הראשונים ויחזור ל431 לתל אביב. יגיע אך ורק למסוף 2000.
תעריף הנסיעה ב389 ישאר באותו המצב (למרות העיוות שקיים בהגעה מערד לדבירה - 39.50 ש"ח, כמו לתל אביב... ולמרות שללהבים מדובר ב31.50). זה בטיפול.
צומת דבירה הופך להיות נקודת מעבר קווים, בעיקר עתידית. בעתיד ככל הנראה שיכול שיפור בהגעה מבית קמה לירושלים באמצעות קו 494.