שינויים בביטוח לאומי - דווח והודעות

אורנה01

Member
מנהל
שנת הקורונה היוותה אתגר משמעותי אבל גם הזדמנות לבחון תפישות קיימות ולשפר תהליכים אצלנו, בשבילכם.
בנינו תוכנית שנתית שמטרתה להנגיש תהליכים ולפשט ככל הניתן את הזכויות והשיח בינינו.
פרויקט נוסף שאנחנו עובדים עליו הוא רפורמה בתקשורת הכתובה – מכתבים קצרים וברורים ופעילות במדיה הדיגיטלית.


תמונת המצב הקיים:
1. מידי שנה כ- 20 מיליון מכתבים נשלחים לאזרחים לכלל העדכונים.
2. נשמעות טענות על כך שהמכתבים מנוסחים באופן מורכב וקשים להבנה.
3. הערוץ המרכזי להעברת מסרים לאזרח הוא דרך מכתבים ולא בדיגיטל.


מה יהיה:
1. קבלת מכתבים מעוצבים ומנוסחים באופן נהיר וברור.
2. צמצום היקף המכתבים שמקבל אזרח.
3. קבלת מסרים אישיים און ליין מביטוח לאומי בנייד בנושאים שונים.


בשנת 2021 אנחנו נתמקד בצמצום מספר המכתבים וביצירת ניסוח אחיד וברור 😊



כל העדכונים בערוץ הטלגרם הרשמי של הביטוח הלאומי: https://t.me/btlgovil
 

קלייטון.ש

Well-known member
גם שולחים מכתבים סותרים. למשל מכיר אחד שהיה לו חוב (קטן), התקשרו אליו מביטוח לאומי והסדיר את התשלום בטלפון.
אחרי כן קיבל סדרה של מכתבים. חלק מציינים ומאשרים את ההסדר (כמה מכתבים על אותו הסדר), ואחרים שנשלחו באותו יום דורשים את תשלום החוב המלא עם הצמדה וקנסות. הוא כבר לא ידע אם עליו לצפות לעיקול על החשבון כי יד אחת לא יודעת מה היד השניה עשתה.
בסוף לא היה עיקול וההסדר פועל אבל היו לו שבועיים שלושה של חוסר וודאות.
הוא מקבל את כל המכתבים באינטרנט אז אולי בגלל שכל כך קל להם לשלוח מכתבים באתר ומיילים והודעות לטלפון, הם לא חושבים ולא בודקים לפני ששולחים.
 

אורנה01

Member
מנהל
גם שולחים מכתבים סותרים. למשל מכיר אחד שהיה לו חוב (קטן), התקשרו אליו מביטוח לאומי והסדיר את התשלום בטלפון.
אחרי כן קיבל סדרה של מכתבים. חלק מציינים ומאשרים את ההסדר (כמה מכתבים על אותו הסדר), ואחרים שנשלחו באותו יום דורשים את תשלום החוב המלא עם הצמדה וקנסות. הוא כבר לא ידע אם עליו לצפות לעיקול על החשבון כי יד אחת לא יודעת מה היד השניה עשתה.
בסוף לא היה עיקול וההסדר פועל אבל היו לו שבועיים שלושה של חוסר וודאות.
הוא מקבל את כל המכתבים באינטרנט אז אולי בגלל שכל כך קל להם לשלוח מכתבים באתר ומיילים והודעות לטלפון, הם לא חושבים ולא בודקים לפני ששולחים.
בוקר טוב,
ממליצה על פניה ישירה לסניף/גביה בקישור המצורף לקבלת מענה אישי ספציפי:
בברכה.
 
למעלה