שינה במשך היום

BIGjungleman

New member
שינה במשך היום

שלום לכולם. בני החמוד יהיה בן חודשיים ביום ראשון. זה הילד הראשון שלי ואני חסרת ניסיון לחלוטין. אני משכיבה אותו לישון במיטה שלו כשהוא מראה סימני עייפות (מפהק כמה פעמים, משפשף את הפנים, מתחיל להיות חסר סבלנות), זה כמעט תמיד לוקח כשעה מאז שהתעורר. לוקח לו המון זמן להרדם, יכול לקחת לו אפילו קצת יותר משעה.בזמן הזה הוא שוכב במיטה ומזיז נמרצות את הידים והרגליים, מפהק הרבה ומשפשף את הפנים. לפעמים נמאס לו והוא טיפה מתלונן, ואני באה ומרגיעה אותו.לפעמים הוא אפילו מפספס מחזור האכלה שלם (לא ישן בין שתי הנקות - יש שעתיים וחצי או שלוש בין הנקות) בלילה הוא ישן טוב, קם לינוק כל ארבע שעות וחוזר לישון. האם זה נורמאלי???
 

פאו פאו

New member
אני חושבת

גם אני די חסרת ניסיון, אבל נראה לי שזה קצת יותר מידי, אני הייתי מתייעצת עם רופא, אבל אולי כדאי לך לחכות למנוסות יותר
 
אני רוצה לנצל את העלאת הנושא../images/Emo13.gif

ברשותך. הבונבון שלי בן 5 חודשים.הוא ישן נהדר בלילה (9 שעות רצוף,חמסה חמסה) אבל ביום- חוץ מ10-15 דקות פה ושם- נאדה!! זה נורמלי?
 

petit choux

New member
הילדה שלי גם בת 5 חודשים היום

והיא לא ישנה לילה שלם וישנה ביום לא יותר משעה פעמיים ביום יש לי שאלה האם את מניקה? כי אני מניקה ומטריד אותי שהיא לא ישנה לילה שלם תודה
 
כן אני מניקה

לא נראה לי שאת צריכה להיות מוטרדת מזה,ממה שאני שומעת וקוראת רוב התינוקות בגיל הזה לא ישנים לילה שלם.היא ישנה מספיק שעות בלילה?(מה סה"כ השעות,גם אם לא רצוף?)
 

petit choux

New member
כל פעם משהו אחר

אין לה זמנים קבועים כל כך אבל לרוב היא נרדמת ב21:00 ומתעוררת ב12:30 ואחרי זה ב400 ואחר כך ב8:30 אבל לפעמים זה אחרת לגמרי, התחלתי לתת לה תוספת מחלב שלי בבקבוק אבל היא עדיין לא שותה הרבה מבקבוק ופעם אחת היא ישנה רצוף 6וחצי שעות ולמחרת זה היה שלוש וחצי ואכלה ושוב נרדמה ל4שעות בערך אין לה דפוס שינה מסודר, אני עוד מעט חוזרת לעבודה וזה קצת מדאיג אותי.
 
התשובה: כן זה נורמלי

הכל נורמלי יש ילדים שישנים כל הזמן ומתעוררים רק לאכול ויש ילדים שלא ישנים בכלל... לדעתי תינוק בן חודשיים זקוק לקרבה פיזית של אמא או אבא למה שלא תחזיקי אותו במנשא צמוד אליך.
 

BIGjungleman

New member
אבל

זה נורמלי שהוא שוכב במיטה שלו שעה וחצי ומתוכם ישן רק חצי שעה??? כשהוא עייף הוא לא כ"כ אוהב על הידיים. רק אם קופצים איתו על כדור פיזיו.
 

אוליב י

New member
נורמלי לגמרי

הוא לא סתם שוכב במיטה. הוא מסתכל מסביבו ולומד את העולם.
 
נורמאלי לחלוטין

לא שיש לי המון ניסיון, אבל עברנו את זה, וזה שונה מתנוק לתינוק, יש כאלה שישנים המון ויש כאלה שישנים פחות. אצלינו הוא דבקה היה ישן בינוני בהתחלה, ואחר כך הפסיק לשון ביום כמעט לגמרי, היום כבר בן שנה וארבע וישן צהריים וכל הלילה עד שמעירים אותו בבוקר, יכול לשון גם עד 9:00 או 10:00
 
למעלה