שינה בלילה הראשון בתאילנד

sagi4422

New member
שינה בלילה הראשון בתאילנד

כדי שלא יהיה לי כאב ראש של להתחיל לחפש גסטהאוסים ביום הראשון בבנגקוק למשהו יש המלצות לגסטהאוסים לא יקרים אבל עם מזגן ???? תודה !
 

aviron

New member
לא גסטהוס - מלון - לא יקר

מאד ממליץ , ואפילו ליותר מלילה - על מלוןו "אסיה בנגקוק". מחיר סביר, מלון טוב (דרגת תיירות טובה) , ממוקם פנטסטי, כולל תחנת "סקאיי-טריין", 2 בריכות שחייה, א.בוקר לא רעה, מסעדות מסביב למלון וכן סופרמרקט הפתוח 24 ש' ביממה, מרחק הליכה ל- MBK, ולשאר איזורי הקניות (לא להחמיץ , ולו אפילו לראות בלבד, את ה"פארדון").
 

sampl45

New member
כבר לא כל כך זול

1450-1500 באט ללא ארוחת בוקר. קישור למלון. אבל הסיבה האמיתית ששוה ללכת על המלון היא המיקום.
 

aviron

New member
זה עדיין פחות מ- 40$ ללילה - לשניים

והמיקום !!! שווה, שווה!
 

sagi4422

New member
אין משהו יותר זול ?

אני צריך רק לשים את הראש לישון......עם מזגן !
 

floyd3

New member
תזמין מראש ב D&D

למרות שהמקום לדעתי קצת מעאפן והמוני, והעובדה שהוא ממש בלב הקאוואסאן לא תורמת לו, זה עדיין המקום הכי OBVIOUS שאני יכול לחשוב עליו עכשיו. יש עוד המון מקומות טובים עוד יותר באיזור הקוואסאן (באנגלאמפו) שלכולם יש מזגן (באיזור ה 450 באט וצפונה לחדר זוגי) אבל כרגע לא עולה לי בראש אף מקום שמקבל הזמנה מראש באינטרנט/טלפון.
 

polekiko

New member
המלצה על מקום ברחוב קאו סאן

זה נקרא אוריינטל נדמה לי(הגסטהאוס הצהוב-כתום הגדול) וכתוב עליו "מלון" בעברית בענק... תקנו אותי אם טעיתי בשם.. אני לא יודע עד כמה אפשר לקרוא לו מלון אבל יש שם חדרים סבבה לגמרי במחירים לא רעים בכלל עם מזגן.. שם ביליתי את 3 ימי האחרונים בבנגקוק ולא התאכזבתי.. יש להם גם אינטרנט מסעדה ושמירת חפצים חינם...(ואפילו מעלית..)
 

קרלטון

New member
ארבעת האחים הסיניים

Four Sons Inn הוקם על ידי ארבעה אחים ממוצא סינים (יש להם גם חנות תכשיטים) ברחוב פרה-א-טיט (Thanon Phra-athit) - כמה דקות הליכה מהקאוסאן - בסביבות 500-700 באט לחדר ממוזג עם שירותים, עם חלון גדול, טלוויזיה (לא בשבילך, בשבילה). יש קו של Airport Bus שעוצר ברחוב הזה ממש מול הגסט האוס (אחרי זה הוא ממשיך לקאוסאן). כשאתה נוחת לך לתחנה של ה-Airport bus, תגיד להם את שם הרחוב והנהג יגיד לך איפה לרדת. אין להם הזמנה דרך האינטרנט ככל שאני יודע - אז אם שם אין מקום תכנס לאינטרנט קפה הקרוב ותכניס כאן בפורום הודעות נזעמות למה המליצו לך על גסטהאוס מפוצץ. אם אתה רוצה להזמין מראש זה בדרך כלל גסט האוסים קצת יותר יקרים או מלונות.
 

sampl45

New member
יש והרבה

לדוגמא Shambara Boutique Hostel זה מלון קטן עם מספר חדרים מועט. שהיה פעם בית תאילנדי לכל דבר והפך לגסט האוס אבל בסגנון אחר מהנהוג באזור . נמצא בקצה רחוב הקאוסאן ההומה אדם . 350 לחדר יחיד עם מזגן.
 
לגבי מלון אסיה

לי עלה כולל א.בוקר 36 דולר לזוג לחודש 08 מה שכן אני הזמנתי 4 חודשים מראש בפעם הראשונה שטסתי לתאילנד עלה לי 35 דולר מראש כי הזמנתי 4 חודשים לפני ההגעה אבל כשהזמנתי לסוף הטיול עלה לי 45 דולר כי זה היה 3 שבועות מראש ככה שיוצא שככל שאתה מזמין יותר חודשים מראש כך יוצא לך יותר זול
 

IIRoGel

New member
שני מקומות אפשריים

כידוע לי חדר ממוזג ב-New Siam עם שירותים בפנים שבאזור הקוואסאן עולה 1000 באהט ללילה. זה בניגוד מוחלט לחדר לא ממוזג שבו יש מאוורר חלש במיוחד והחדר מחניק. יש גם את הלאקי האוס שליד הקשר הישראלי. אני לא סגורה על המחיר של חדר ממוזג, אם כי נראה לי שהוא נמוך יותר מאשר new siam וכנראה בגלל זה לא תמיד יש בו חדרים פנויים.
 

sagi4422

New member
כדאי בכלל להזמין חדר ללילה הראשון ?

או להגיע לשם ולהזמין ? אנחנו נוחתים בסביבות 7 בערב אחרי טיסה לא קלה ....
 

IIRoGel

New member
תלוי

לדעתי ב-new siam יש בדרך כלל מקום בגלל שיש להם הרבה חדרים, אבל אי אפשר לדעת. אולי בגלל שאתם מגיעים בערב כדאי להזמין חדר מראש, כי בשעה כזו יש אולי סיכוי קלוש של מצב של תפוסה מלאה. הרצתי חיפוש קצר בגוגל ומיד מצאתי את האתר שלהם:http://www.newsiam.net ומסתבר שאפשר להזמין מקום דרכו.
 

sampl45

New member
מומלץ מאוד

להזמין לילה ראשון . למי יש כוח להסתובב עם מזוודה אחרי טיסה ארוכה . אני הייתי גם מפנק את עצמי במלון טוב לפחות בהתחלה .
 

aviron

New member
גם אני ממליץ מאד מאד

להזמין לערב הראשון (ויותר) מקום לינה - כבר מהארץ. מרגע נחיתת המטוס ועד להגעה הפיזית לאיזור בתי-מלון/גסטהאוס : לא פחות משעתיים. ולהסובב עם מטען ולחפש איפה לשים את הראש - לא לעניין.
 

PT הנשואה

New member
יש את ה-New Siam 2

אחלה מקום, חדר לזוג 700-750 באט, אחלה מקום, זה נמצא ברחובות מאחורי הקשר הישראלי
 
למעלה