שינה בחדר עם ההורים

את משוגעת, גם אם לא היחידה../images/Emo3.gif

איך את עושה את זה? בלילות שזיו ישן אתנו (בד"כ כאשר הוא חולה), אני קמה עם עקמת בגב וצוואר תפוס....
 
את יודעת איך "אני עושה את זה" ../images/Emo13.gif

אני ישנה עם אייר והוא יונק בלילה רפי ישן עם יפתח עכשיו , כשרפי בחו"ל שבועיים וחצי , שלושתנו ישנים בקומה שלמטה , על מצע רך מיוחד שאני מכינה מכמה שמיכות פוך (כמו בבית יפני...נשבעת לך...זה נורא כיף) כי למעלה נורא חם ואין מזגן ולמטה יש מזגן מרכזי , כידוע. כל כך כיף לישון עם שניהם על מצע רחב כזה...אייר קרוב אלי ומבקש לינוק וגם מקבל , כמובן
.
 
אה, אם מדברים על התכנסות והפרדות...

אז ברור עם מי הייתי הייתי בוחרת לישון, רמז - הוא לא נוחר ותופס פחות מקום
ועם אבא שלו הייתי מאמצת את היצירתיות שלכם (תני לי רעיונות בסוד). כמו שאומרים: בשביל כוס חלב לא צריך לישון עם הפרה. אח, התיאור של הלינה המשותפת, על מצע שמיכות פוך נשמע לי מפתה מאוד. יפני או לא, ככה היינו ישנים אצל סבתא שלי כשהיינו ילדים ולא היה מספיק מיטות לכולם. תוסיפי לזה אוהל מוכן או מאולתר (מסדינים ואטבי כביסה) ותראי מה זה אושר לילדים...
 

תוליק

New member
אני לא צריכה לכתוב תשובה כי

זו בדיוק התשובה שלי.... אבל בלי הקטע שהענין עומד להסתיים בקרוב (שוב לא אידאולוגי - כך התגלגלו הענינים) זה רע?
 

ממה מיה

New member
אצלנו אחד איתנו ואחת בחדר אחר

איתן הבכור היה איתנו במטה עד גיל ארבעה חודשים. בגיל ארבעה חודשים היינו מרדימים אותו בחדר שלו וכשהיה מתעורר הייתילוקחת אלינו למיטה עד שהתחיל לישון לילות שלמים. הקטנטנים, (בני שבעה חודשים) ישנו איתנו עד גיל חצי שנה בחדר. פשוט היה לי נוח עם ההנקה, להניק ולחזור מייד לישון. הבעייה התחילה כשנטע היתה מתעוררת כל שעה ומעירה גם את אחיה. בכל התעוררות הייתי מייד מיניקה כדי לגמור עם זה מהר ולחזור לישון. הגעתי למסקנה שהיא לא מתעוררת מרעב, העברתי אותה לחדר אחר ואז המשיכה להתעורר אבל לא ניגשתי אליה בכל פעם, רק אם ראיתי שכעבר זמן היא לא מצליחה לחזור לישון. היום המצב השתפר. הבן עדיין איתנו בחדר בקרוב נעביר גם אותו.
 
את שואלת איך היה אצלנו?

אצלנו מהיום הראשון כל אחד ישן בחדרו ובמיטתו. גם יונתן וגם תמרי. *לנו* זה התאים. מה מתאים לכם? לגבי הביסקוויטים - לא ממש זוכרת... אני חושבת שאם הם מכילים גלוטן כדאי לחכות לפחות עד גיל 9 חודשים, אם לא (יש ביסקויטים מצוינים לתינוקות שעשויים על בסיס אורז - הם נקראים יאם-יאם או משהו כזה), אפשר להתחיל.
 

אפרסקה

New member
הביסקויטים שסוכריה הזכירה נקראים

MUM-MUM. זה ביסקויט אורז, מזכיר בטעם פריכיות כאלה של דיאטה אבל ענבר מאוד אהבה אותם.... אפשר למצוא בחנויות טבע. היה להיט אצלנו בגיל מסוים ואח"כ עברנו לפתי בר רגיל. נדמה לי שסביב גיל 7-8 חודשים אבל לא סגורה על זה.
 
הביסקוויטים נקראים בייבי ביס

ואפשר לקנות אותם בשופרסל ביג וגם בסופר פארם. דווקא בחנות הטבע שליד הבית שלי הפסיקו להביא אותם כבר ממזמן. בגיל 7-8 חודשים כבר אפשר להתחיל לתת פתי בר, אבל לבדוק שזה סוג שלא מכיל ביצים. דווקא לגבי גלוטן ההמלצה של משרד הבריאות (היום) היא שאפשר להתחיל בגיל 7 חודשים. ואין בעיה לאכול לחם, בייבי ביס, פתי בר ועוד בלי שיניים.
 

debby12

New member
מנהל
MUM MUM הוא נטול גלוטן. באחריות

אבל יש בו אבקת חלב פרה. אז למי שלא חשפה לתמ"ל חלבי יכולה להיות העדפה להימנע לפני גיל 9 חודשים או אפילו שנה (9 חודשים הגיל לגבינות, שנה לחלב ניגר. אם כי לא ממש ברור לי איך לסווג את האבקת חלב הזו) יש כרגע מחסור בכל הארץ. זה תלוי מתי היבואן מביא מכולה מהמזרח - לא מגיע באופן מסודר. אפשר לנסות להשיג בחנויות המיוחדות הנטולות גלוטן בפתח תקווה (הבנתי שיש שתיים חדשות כאלה).
 

גילית44

New member
גם אצלינו המצב דומה.

צריך להחליט מה מתאים מראש, כי אחר כך זה מתחיל להיות יותר קשה. נועם שלנו בכלל לא יודעת על האופציה לישון עם ההורים.
 

Big Mama 1

New member
נדמה לי שאנחנו שוברים פה שיא...

אדם היה איתנו בחדר עד שהיה בן 7 ותשעה חודשים. לא מבחירה, פשוט גרנו בדירה פיצית עם חדר שינה אחד. זה לא הפריע, לא לנו ולא לו. לפעמים זה היה אפילו נוח, כי בחורף חיממנו רק חדר אחד, ובקיץ קיררנו רק חדר אחד, חיסכון אדיר בחשמל. תמיד שמעתי אותו בלילה, אפילו את הציוץ הכי קטן. לא הייתי צריכה לצאת מהחדר כדי לבדוק אם הוא מכוסה בלילה, מספיק מבט חטוף לכיוון המיטה שלו, חוסך "קימות" בלילה. זה השתנה כשעברנו דירה בדצמבר האחרון. סוף סוף יש לו חדר משלו, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לישון עם אבא לפעמים, נכון?
, וכשאבא בעבודה אין כייף יותר גדול מאשר לישון עם אמא...
.
 

רוית ב

New member
אני מקנאה../images/Emo10.gif

נדבי מחרים את חדר ההורים שלו נקודה. הוא עבר לחדר שלו בגיל 6 חודשים ולפעמים כשבא לי להתפנק איתו אני לוקחת אותו למיטה שלנו והוא פשוט בורח לי עומד ליד המיטה שלו וצועק "טהההה" "טההה של אדב" הוא גם לא אוהב שאני יחשנה בחדר שלו מתנהג כאילו זה מפריע לו (אנימקווה שאני לא נוחרת או משהו כזה) הוא פשוט ילד שכזה שרוצה לבד.. מעולם לא הכנסנו אותו לישון איתנו במיטה האופציה לא היתה קיימת גם כשהיה ממש פיצי פחדתי שנמעך אותו הבעל שלי דרש העברה לחדר שלו כי יש לו שינה קלה מאוד ותמיד הייתי רבה עם בעלי שיהיה ממש שקט ולא ינשום כי נדב ישן ומתעורר כל הזמן מכל פיפס אז הוא עבר וככה זה נשאר אני מקנאה מתה להתכרבל איתו במיטה שלי בכייף והוא לא רוצה...
 
לגבי השינה

עם ידיד הוא היה אצלינו בחדר בעריסה עד גיל חודשיים בערך ואז הוא עבר עם העריסה לישון במסדרון ליד הכניסה לחדר שלנו. וזאת משום שלא יכולתי לישון טוב כשאני שומעת כל ציוץ וכל אנחה קטנה, פשוט הייתי מתעוררת מזה כל כמה דקות ואי אפשר היה לישון ככה. כשהרחקנו את העריסה למסדרון זה היה מספיק קרוב אבל גם מספיק רחוק כדי שאוכל לישון יותר טוב. בערך בגיל 4 חודשים הוא עבר לחדר שלו למיטה שלו. בשלב מסוים בלילה כשהוא מתעורר הוא עובר מיטה שלנו, וככה זה עד היום. עם מתן הוא היה בעריסה ליד מיטתי אולי שבוע ואז עבר למסדרון, שם הוא עד היום (גיל חודשיים). מתישהו הוא יעבור לחדר עם ידיד.
 
תראו מה טוב לכם

כל אחד והשגעונות שלו. אנחנו ישנו עם שיר במיטה שלנו עד גיל שנתיים ואז בנינו לה מיטת מעבר והעברנו אותה לחדר שלה. מאז ועד היום (היא כבר בת 4 וחצי) הנוהל משתנה פעם ביומיים. לפעמים היא ישנה במיטה שלה, לפעמים היא עוברת אלינו באמצע הלילה, לפעמים היא ישנה אצלינו ולפעמים מחזירים אותה למיטה שלה. אני אוהבת מאוד לישון איתה אבל היא מסתובבת מתוך שינה ובועטת וליאור לא משתגע על כף רגל בפרצוף באמצע הלילה אז הוא מעביר אותה. נעם ועדי בני 7 חודשים וישנים עדיין בעריסות אצלינו בחדר. אם נצליח סוף סוף לארגן להם את החדר שלהם נעביר אותם לשם ואז נראה אם אני אצליח לעמוד בהנקות באמצע הלילה כשבכל התעוררות צריך לעלות ולרדת מדרגות.
 
אנחנו חגגנו את....

אנחנו חגגנו את יום התל"ם (תאריך הלידה מתוקנת - היא נולדה פגה חודש וחצי מוקדם, בשבוע 34-4) בכך שהעברנו לחדר שלה עם איטרקום בלבד ולא ביבי-סנס. בגיל 3 חודשים כבר העברנו אותה להעריסה למיטה.
 

TaraSky

New member
אנחנו אוטוטו 7 חודשים ועדיין

ישן בחדר עם ההורים. 5.5 חודשים בעריסה ואח"כ במיטה משלו כי התחיל לעמד במיטה. הוא לא אוהב את המיטה שלו כך שהרבה פעמים ישן איתנו. מנסים למצוא פתרון. בכל אופן הוא ישן בחדר שלנו לפחות עד גיל שנה.
 
למעלה