שימו
למספר דברים :

יואב.ט

New member
שימו ../images/Emo23.gif למספר דברים :

אם גרמניה תנצח במשחק הגמר ללא לספוג שער, היא תשבור את השיא שצרפת קבעה לפני ארבע שנים. גרמניה ספגה עד כה שער אחד, בעוד צרפת של 98 ספגה שני שערים.
אם טורקיה תעלה לגמר, גרמניה למעשה תשלים מונדיאל ללא משחק מול קבוצה "גדולה", אם ברזיל תעלה לגמר, היא תהיה היריבה המשמעותית הראשונה של גרמניה במונדיאל הזה ויהיה מעניין לראות מה יקרה.
 

יואב.ט

New member
ועוד משהו ../images/Emo3.gif

גרמניה הבקיעה היום שער בודד בסביבות הדקה ה75, מה לדעתכם היה קורה אילו, במקרה, היו פוסלים את השער הזה, המשחק היה נכנס להארכה וקוריאה היו גונבים שער או מנצחים בפנדלים, האם הייתם אומרים אז שקוריאה היו עדיפים ולא הגיע לגרמניה לעלות שלב? חומר למחשבה ...
 

R@UL

New member
אני אומר שאם גרמניה לא היו מבקיעים

בדקה ה-75 הם היו עושים את זה בדקה ה-90..... ואם לא בדקה התשעים אז ב- 120..... ואם גם אז לא, אז הם היו מנצחים בפנדלים... אבל מה שסביר להניח שהיה קורה זה שהם היו מבקיעים בדקה ה-90, כי למה להתאמץ יותר מדי כשאפשר לגמור את המשחק ב-90. המשחק בידיים של הגרמנים, אם הם רוצים הם יהיו אלופי עולם... פשוט נבחרת מעולה. איך הם מצליחים כל פעם להגיע לשלבים הגבוהים, וגם לזכות בגביעים, וגם להיות הנבחרת הטובה בכל הזמנים (אחרי ברזיל), וכל זה עם שחקנים אפורים ולוחמים. אף פעם לא היו להם כוכבים, אבל המשמעת שלהם, זה משהו מעולם אחר... ועם כל הכבוד לקוריאנים, המשמעת והחוזק שלהם בכדורגל קטנה בהרבה הרבה מזו של הגרמנים, תוסיפו לזה את ההיסטוריה של גרמניה, וקיבלתם 1-0 גרמני אופייני. אבל השופט טעה, הוא הוציא לבלאק צהוב במקום אדום, ובכך הרס לגרמנים את החגיגה. הרי מה טוב יותר מ-1-0 קטן וכרטיס אדום שיגרום לבונקר של החיים
 
עוד משהו

טורקיה היא הנבחרת היחידה בטורניר שעדיין לא פגשה יריבה אירופית,למרות שהיא בחצי הגמר.אם היא תפסיד היום,היא תשלים טורניר שלם-7 משחקים-בלי אף משחק נגד אירופית.מעניין אם יש לזה תקדים. ושאלה להיסטוריונים:האם היה פעם מקרה של נבחרת שעלתה לגמר עם 3 נצחונות של 0-1(או משהו דומה לזה)?
 
למעלה