שימו
למה גורמת רפורמה חברים:

מצב
הנושא נעול.
שימו ../images/Emo23.gif למה גורמת רפורמה חברים:

שימו
למה גורמת רפורמה חברים:
אז מי הנביא פה ? חן ? בני ? או הדוד שלכם מירושלים ???
 
עצוב

שימו
למה גורמת רפורמה חברים:
אז מי הנביא פה ? חן ? בני ? או הדוד שלכם מירושלים ???
עצוב
אבל זאת המציאות בה אנו חיים, והיא חלה על הרבה מאוד ארגונים. למשל,(שוב) השווה תהליך זה עם מה שעבר על בזק בשני העשורים האחרונים - דומה להפליא!: הפיכה לחברה, תוספות שכר ובונוסים, פרישת כוח אדם ותיק עם חבילות פיצויים/גימלה משופרות, גיוס כוח אדם צעיר ו"זול" יותר... בקיצור, החשיפה לעולם האמיתי יכולה לכאוב, כי סה"כ מצבת כוח האדם (כדוגמה) בבזק במגמה מתמשכת של צמצום, אך איך אפשר למנוע זאת? אין לנסות ולהנציח קיום בעולם של "נדמה לי". שימו לב שאפילו במשרדי ממשלה, שנחשבו למעוז האחרון של קבלת קביעות ו"להסתדר לכל החיים", מועסקים עובדים חדשים עפ"י חוזה אישי בלבד...
 

ארזS

New member
איליה, לא הבנתי אם אתה רציני

מצוין.
פיטורי עובדים
ייעול
אפשרות להורדת מחירים.
איליה, לא הבנתי אם אתה רציני
או צוחק. כי זה בכלל לא מצחיק. וזה שאנשים הולכים הביתה ולילדים שלהם לא יהיה לחם זה גם לא מצחיק.
 

urielp

New member
התייעלות = שם המפתח!

איליה, לא הבנתי אם אתה רציני
או צוחק. כי זה בכלל לא מצחיק. וזה שאנשים הולכים הביתה ולילדים שלהם לא יהיה לחם זה גם לא מצחיק.
התייעלות = שם המפתח!
לצאת בביטויים של 'לא יהיה מה לאכול' זה פרובקטיבי ומיותר. בכל ארגון באשר הוא - ממשלתי או פרטי, חייבת להיות מדיניות ניהול של רווח והפסד: תגמול עובדים במצבי רווח או קיצוצי שכר ופיטורים בעיתות הפסד. אין חסינות לאף אחד מהארגונים (ראו מקרה ההסתדרות) לא פעם אני רואה חלק מעובדי הרכבת מתיישבים בקרון הראשון של רכבת הנוסעים ופשוט מעבירים את המשמרת בדיבורים עם הנהג ואנשי הביטחון. לשיפוטכם, אוריאל
 
סליחה ? אתה רוצה שם של נהג באגד

התייעלות = שם המפתח!
לצאת בביטויים של 'לא יהיה מה לאכול' זה פרובקטיבי ומיותר. בכל ארגון באשר הוא - ממשלתי או פרטי, חייבת להיות מדיניות ניהול של רווח והפסד: תגמול עובדים במצבי רווח או קיצוצי שכר ופיטורים בעיתות הפסד. אין חסינות לאף אחד מהארגונים (ראו מקרה ההסתדרות) לא פעם אני רואה חלק מעובדי הרכבת מתיישבים בקרון הראשון של רכבת הנוסעים ופשוט מעבירים את המשמרת בדיבורים עם הנהג ואנשי הביטחון. לשיפוטכם, אוריאל
סליחה ? אתה רוצה שם של נהג באגד
שאתמול נתתי לו אוכל ?? אתה חושב שזה צחוק ?? זה עצוב לאבד פרנסה ולמצוא עצמך מובטל ככה פתאום בגיל 51 ! אני נותן לנהג הזה אוכל וקונה לילדיו חטיפים בשופר-סל ברמות-אשכול בירושלים ! זה כל-כך מצחיק ???? ומדובר בנהג שמעולם לא עבר עבירת תנועה אז זה מה שמגיע לו ???
 

אייל xxx

New member
למה הוא פוטר הנהג ?../images/Emo7.gif

סליחה ? אתה רוצה שם של נהג באגד
שאתמול נתתי לו אוכל ?? אתה חושב שזה צחוק ?? זה עצוב לאבד פרנסה ולמצוא עצמך מובטל ככה פתאום בגיל 51 ! אני נותן לנהג הזה אוכל וקונה לילדיו חטיפים בשופר-סל ברמות-אשכול בירושלים ! זה כל-כך מצחיק ???? ומדובר בנהג שמעולם לא עבר עבירת תנועה אז זה מה שמגיע לו ???
למה הוא פוטר הנהג ?
 

איליה.

New member
אני רציני לגמרי.

איליה, לא הבנתי אם אתה רציני
או צוחק. כי זה בכלל לא מצחיק. וזה שאנשים הולכים הביתה ולילדים שלהם לא יהיה לחם זה גם לא מצחיק.
אני רציני לגמרי.
אנחנו לא במשטר סוציאליסטי. אני מעדיף שיפטרו כמה עובדים ושמחירי הכרטיסים יירדו, מאשר שחברה ממשלתית תעבוד בצורה לא יעילה. להזכירך, אני משלם מסים כדי לפרנס את אותם עובדים מיותרים.
 
מי קבע מי מיותר ?? איזו ועדה

אני רציני לגמרי.
אנחנו לא במשטר סוציאליסטי. אני מעדיף שיפטרו כמה עובדים ושמחירי הכרטיסים יירדו, מאשר שחברה ממשלתית תעבוד בצורה לא יעילה. להזכירך, אני משלם מסים כדי לפרנס את אותם עובדים מיותרים.
מי קבע מי מיותר ?? איזו ועדה
פריטטית או מייעצת או ועדת שרים לענייני "מיותרות" ?! צריך לפטר עובדים אם הם באמת לא עובדים או מיותרים למערכת אבל לפני כן צריך לערוך להם שימוע ודבר זה לא תמיד מתבצע ידידי איליה ! מי קבע ש- 500 עובדים חדשים יהיו טובים כולם ??? יש מספיק עבודה לכולם ברכבת ?? אתה מפטר 150, מקבל 500 ונשאר ביד עם 350 עובדים ואז מה ? הם לא יסעו ברכבת וינוחו להם "מדי-פעם" ? ואולי תגדל החוסר יעילות עם קבלתם של 350 עובדים נוספים ?? יש לך הוכחה שלא ??
 

איליה.

New member
אני באמת לא יודע.

מי קבע מי מיותר ?? איזו ועדה
פריטטית או מייעצת או ועדת שרים לענייני "מיותרות" ?! צריך לפטר עובדים אם הם באמת לא עובדים או מיותרים למערכת אבל לפני כן צריך לערוך להם שימוע ודבר זה לא תמיד מתבצע ידידי איליה ! מי קבע ש- 500 עובדים חדשים יהיו טובים כולם ??? יש מספיק עבודה לכולם ברכבת ?? אתה מפטר 150, מקבל 500 ונשאר ביד עם 350 עובדים ואז מה ? הם לא יסעו ברכבת וינוחו להם "מדי-פעם" ? ואולי תגדל החוסר יעילות עם קבלתם של 350 עובדים נוספים ?? יש לך הוכחה שלא ??
אני באמת לא יודע.
אני יודע רק מה שכתוב בכתבה, וגם לא את כולה קראתי. לפי מה שכתוב, העובדים המפוטרים מועסקים בתנאי שכר משופרים, ואלו העובדים החדשים שיגוייסו יועסקו בתנאים מופחתים. לכן יש חסכון. אביתר, אתה ודאי מעורה בנושא ויודע פרטים נוספים, ולכן אשמח לשמוע פירוט מפיך.
 
מחר אשאל את פול קוטרל ואהיה יותר

אני באמת לא יודע.
אני יודע רק מה שכתוב בכתבה, וגם לא את כולה קראתי. לפי מה שכתוב, העובדים המפוטרים מועסקים בתנאי שכר משופרים, ואלו העובדים החדשים שיגוייסו יועסקו בתנאים מופחתים. לכן יש חסכון. אביתר, אתה ודאי מעורה בנושא ויודע פרטים נוספים, ולכן אשמח לשמוע פירוט מפיך.
מחר אשאל את פול קוטרל ואהיה יותר
חכם ! 38,000 ש"ח זה ברוטו. כל עובד ותיק מקבל תוספת ותק וגם החדשים ירויחו יפה בעוד 15 שנה. אבל אני אבדוק לעומק.
 

seffic

New member
זה מצב לא נורמלי שקיים בארץ

שימו
למה גורמת רפורמה חברים:
אז מי הנביא פה ? חן ? בני ? או הדוד שלכם מירושלים ???
זה מצב לא נורמלי שקיים בארץ
מצד אחד מפטרים את העובדים שאין להם קביעות, הצעירים שעתידם בארגון לפניהם, ואת הוותיקים מכיוון שיש להם קביעות והסגמים קיבוציים לא ניתן לפטר, אבל מה שיא החוצפה? הם מקבלים מענק של 38000 שקל. זה רק חלק מהעוותים שנוצרו במדינה הזאת עם השנים. אותו הדבר באגד ודן: אין הצדקה שנהג אוטובוס ירוויח משכורת כמו חבר-נהג כיום. בכלל נוצרים בארגונים האלו (ועוד ארגונים בארץ), שני סוגים של עובדים (מעמדות אם תרצו): וותיקים עם קביעות שלא ניתן לגעת בהם האיגוד דואג), ושכירים עם זכויות בסיסיות וזהו. ומה עושים הוותיקים, דואגים לצעירים השכירים? רק לתחת שלהם, סליחה על הביטוי. אחריהם המבול. אם יש נהג שכיר או חבר בפורום שמכיר את המצב מקרוב, אודה לו אם ימסור את דעתו.
 
שכר נהגי אגד ודן היה מורכב כל השנים

זה מצב לא נורמלי שקיים בארץ
מצד אחד מפטרים את העובדים שאין להם קביעות, הצעירים שעתידם בארגון לפניהם, ואת הוותיקים מכיוון שיש להם קביעות והסגמים קיבוציים לא ניתן לפטר, אבל מה שיא החוצפה? הם מקבלים מענק של 38000 שקל. זה רק חלק מהעוותים שנוצרו במדינה הזאת עם השנים. אותו הדבר באגד ודן: אין הצדקה שנהג אוטובוס ירוויח משכורת כמו חבר-נהג כיום. בכלל נוצרים בארגונים האלו (ועוד ארגונים בארץ), שני סוגים של עובדים (מעמדות אם תרצו): וותיקים עם קביעות שלא ניתן לגעת בהם האיגוד דואג), ושכירים עם זכויות בסיסיות וזהו. ומה עושים הוותיקים, דואגים לצעירים השכירים? רק לתחת שלהם, סליחה על הביטוי. אחריהם המבול. אם יש נהג שכיר או חבר בפורום שמכיר את המצב מקרוב, אודה לו אם ימסור את דעתו.
שכר נהגי אגד ודן היה מורכב כל השנים
ממרכיב העבודה ומרכיב ההון דהיינו תשואה על המניה אותה קנה כאשר נכנס לחברה. בדן מקבלים היום כמה תלושים אחד שכר עבודה נמוך יחסית וצמוד לסקטור הנהגים במשק ותלוש רווח הון על ההשקעה במניה יחד הם מהווים שכר גבוה לציבור מציגים רק את תלוש החברה החדשה שקמה על חורבות הקואופרטיב. באגד עדין קיים תלוש אחד עם מרכיב שכר בסיסי גבוהה ולכן יש השתלחות כנגד החברים העיליתיסטים. אישית אני לא מכיר אדם שיפקיד בבנק כ- $100000 מבלי לצפות לתשואה על השקעתו והדבר נכון גם לנהגי אגד והשקעתם בחברה. שכר = איכות כח אדם מי שישלם שכר מינימום יקבל עובדי מינימום הדבר יתבטא בדברים רבים יעילות, שייכות, תאונות, משמעת, בטיחות ועוד. בסופו של דבר המדינה תפסיד כיוון שתאלץ להזרים כספים לחברות לשם קיומם על חשבוננו משלמי המיסים ואיכות השרות לנוסע תהיה נמוכה ביותר. חפש מי גוזר קופון = תוכנית ורעיון
 

TDR

New member
בוקר טוב למתכנסים

שכר נהגי אגד ודן היה מורכב כל השנים
ממרכיב העבודה ומרכיב ההון דהיינו תשואה על המניה אותה קנה כאשר נכנס לחברה. בדן מקבלים היום כמה תלושים אחד שכר עבודה נמוך יחסית וצמוד לסקטור הנהגים במשק ותלוש רווח הון על ההשקעה במניה יחד הם מהווים שכר גבוה לציבור מציגים רק את תלוש החברה החדשה שקמה על חורבות הקואופרטיב. באגד עדין קיים תלוש אחד עם מרכיב שכר בסיסי גבוהה ולכן יש השתלחות כנגד החברים העיליתיסטים. אישית אני לא מכיר אדם שיפקיד בבנק כ- $100000 מבלי לצפות לתשואה על השקעתו והדבר נכון גם לנהגי אגד והשקעתם בחברה. שכר = איכות כח אדם מי שישלם שכר מינימום יקבל עובדי מינימום הדבר יתבטא בדברים רבים יעילות, שייכות, תאונות, משמעת, בטיחות ועוד. בסופו של דבר המדינה תפסיד כיוון שתאלץ להזרים כספים לחברות לשם קיומם על חשבוננו משלמי המיסים ואיכות השרות לנוסע תהיה נמוכה ביותר. חפש מי גוזר קופון = תוכנית ורעיון
בוקר טוב למתכנסים
ספרו חוויות באתר לאלו שלא מגיעים
 
בנוגע לשכר הנהגים בדן ואגד

שכר נהגי אגד ודן היה מורכב כל השנים
ממרכיב העבודה ומרכיב ההון דהיינו תשואה על המניה אותה קנה כאשר נכנס לחברה. בדן מקבלים היום כמה תלושים אחד שכר עבודה נמוך יחסית וצמוד לסקטור הנהגים במשק ותלוש רווח הון על ההשקעה במניה יחד הם מהווים שכר גבוה לציבור מציגים רק את תלוש החברה החדשה שקמה על חורבות הקואופרטיב. באגד עדין קיים תלוש אחד עם מרכיב שכר בסיסי גבוהה ולכן יש השתלחות כנגד החברים העיליתיסטים. אישית אני לא מכיר אדם שיפקיד בבנק כ- $100000 מבלי לצפות לתשואה על השקעתו והדבר נכון גם לנהגי אגד והשקעתם בחברה. שכר = איכות כח אדם מי שישלם שכר מינימום יקבל עובדי מינימום הדבר יתבטא בדברים רבים יעילות, שייכות, תאונות, משמעת, בטיחות ועוד. בסופו של דבר המדינה תפסיד כיוון שתאלץ להזרים כספים לחברות לשם קיומם על חשבוננו משלמי המיסים ואיכות השרות לנוסע תהיה נמוכה ביותר. חפש מי גוזר קופון = תוכנית ורעיון
בנוגע לשכר הנהגים בדן ואגד
תשמעו טוב ובלי כוונה לפגוע באף אחד : כדי שנהג שכיר יביא הביתה משכורת של יותר מ-5000 ש"ח הוא צריך לישון באוטובוס ולעבוד 15 שעות ביממה. ותחשבו שעם נהג כזה שלא ישן כמעט אתם נוסעים ! השכר לנהג שכיר בדן שקבוע הרבה שנים הוא מעט יותר מ-20 ש"ח לשעה !!! כמה גרושים יותר. ומי שמביא משכורת גבוהה זאת אומרת שהוא עבד כל יום שתי משמרות וגם בימי שישי ומוצאי שבתות !!! והנה הסיבה למה כתבתי בהתחלה שאין לי כוונה לפגוע באף אחד : הסיבה הזאת קיימת לא רק בדן ואגד אלא בכל מקום ותקשיבו טוב : ואני מבקש מראש למרות שאני עצבני נורא עכשיו אז אני מבקש מכל העולים היקרים מרוסיה וחבר המדינות. אל תיפגעו מהמילים שלי כי אין כאן גזענות. אז...התשובה שמקבלים העובדים מהמנהלים שלהם בכל מקום שהמשכורת נמוכה היא (ושמעתי במו אוזני כמה פעמים) : מה אתם רוצים אם יש עובדים רוסים שמוכנים לעבוד גם תמורת 15 שקל לשעה. אתם הבנתם את זה ? ודרך אגב, אני ממוצא רוסי. אז שלא תגידו שאני גזען. זאת עובדה שהעולים מסתפקים במעט ובגלל זה הרבה ותיקים פוטרו מכל מיני מקומות עבודה !
 

alexUK

New member
זה מצויין

שימו
למה גורמת רפורמה חברים:
אז מי הנביא פה ? חן ? בני ? או הדוד שלכם מירושלים ???
זה מצויין
יפטרו פרזיטים טפילים שזללו משכורות עתק, הרכבת תתייעל, תגייס עובדי חדשים והרבה, יהיו פרוייקטים חדשים. בקרוב - אגד, בזק, דן, חברת חשמל וכל שאר המוגלה בגוף הכלכלה הישראלית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה