שימו
כרגע שמעתי ברדיו אזהרה

evike

Active member
מנהל
שימו ../images/Emo23.gif כרגע שמעתי ברדיו אזהרה

חמורה, מפי מנכ"ל "סקיי וישן",על סוס טרויאני שמסתובב ברשת. הוא מופיע כהודעת דוא"ל. של חברה בשם משהו כמו לייקוס, שאם רק תורידו את התוכנה המצויינת שלנו, יותר לא תקבלו דואר זבל. כשמורידים את התוכנה, מקבלים שומר מסך יפהפה, שזה למעשה סוס טרויאני, ששולט על כל הקלדה של כל מקש במקלדת. שזה אומר, שהקלדת כל קוד כניסה לכל מיני מקומות כמו בנקים וכו, מס כרטיסי אשראי, ובכלל הוא מתחקה אחרי כל הקלדה של כל דבר סודי, ועובר לאינדונזיה, שם כבר חוגגים על הענין. כרגע דיווחו על זה גם בחדשות. ראו, הוזהרתם.
 

טומי*

New member
הכי בריא לא לפתוח מייל שהשולח....

לא מוכר. או שכתוב Re ואז איזה שם מוכר.
 

יוליקה

Member
מנהל
לא לפתוח אף פעם מי שאינו מוכר

המייל שלי הוא בWALLA ושם יש כל הזמן שולחים לא מוכרים, פרסומות וגם כאלה שטומי ציין RE ושם לא מוכר. WALLA היום יודעת למיין אותם ל-SPAM. אני אף פעם לא פותחת כאלה ופשוט מסמנת אותם ומוחקת.
 

evike

Active member
מנהל
נכון. וכולם יודעים את זה

אבל... טבע האדם הסקרן, (לא רק החתול), גורם לו לא פעם לצרות. עובדה, שכל פעם כשיש התראה על איזה מזיק במחשב, מוסיפים להודעה גם מי נפגע. גם גופים גדולים, ואפילו ביל גייטס בעצמו, נפגעים מידי פעם. וכשמישהו מבטיח לגאול אותנו מדואר הזבל, זה מפתה לפעמים, ושוכחים את כללי הזהירות. יענו, כמו בכל הדברים, ה"לי זה לא יקרה" תופס גם במקרים האלה. אז גם להבא, כשאשמע אזהרות כאלה, אספר לכם. זה לפחות, לא מזיק. שבת שלום עם הנרות והסופגניות/לביבות.
 
למעלה