שימו לי נר על החלון

שימו לי נר על החלון../images/Emo16.gif

כל הגמדים,לעבודה
כל מי שמגמד פה, נא להתחיל לשכנע את הגמדים שלכם שהם מושלמים
(תלוי מי
איזה רעה אני
) אני הצלחתי אני גאה בעצמי הצלחתי להוציא מגל את האמת כולה. הביטו
 
סוף סוף מישהו מהפורום הודה...

סוף סוף מישהי הודתה בשלמות שלהההההההה חברי המושלמים אחי אחיותי אשתי אסטר תלמדו להודות כמה אתם מושלמיםםםםםםםםם
גמדה אני מקווה שזה לא בולשיט ובאמת מישהי הודתה
סוף סוף קלטה גלושלמת (זה ברור לך כבר שאת שלמות)
או ש...זה היה גיא בתת מודע.צריך לברר
 
יו../images/Emo12.gif

אני בחיים לא אצליח להוציא את זה מהענקית שלי
היא עקשנית
אה וגמדונת אם חשבת לרגע... אז לא
תחשבי שוב
 

גיגי123

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gifוואלה?../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

 

גלושש

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif:-

יווווווו אני לא מדברת איתך בחייייים
 

גיגי123

New member
../images/Emo12.gifמה קרה?../images/Emo12.gif

אבאלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
 

גלושש

New member
../images/Emo188.gif../images/Emo110.gifאההה ו...

זה ערוך
אני בחיים לא הייתי אומרת את זה
 
אל תכעסי../images/Emo10.gif

נכון זה ערוך
אבל רציתי שתודי באמת
את כל כך מושלמת
אבל את כן אמרת שאת מושלמת,בשבילי...זה נכון..
אבל כל השאר לא
אבל
אני
סליחה
 

גלושש

New member
|ברק../images/Emo110.gifאני לא אמרתי שאני מושלמת

אני אמרתי אני מושלמת או שלא כדי שתיתני לי רמז
 
../images/Emo10.gifצודקת טוב..../images/Emo10.gifסליחה..../images/Emo10.gif

עכשיו גל שונאת אותי
לא משנה
אני פורשת מתפקידי..לא ראוי לי להיות גמדה של כזו שלמות..
אוהפת אותך
גם אם את לא אותי
 

גיגי123

New member
../images/Emo12.gifגלושלמת לא לשנוא את גמדההה../images/Emo98.gif

היא אוהבת אותךךך
לא לכעוס
חסה חסה
 
למעלה