שימו לב רבותי האיסלם מתפשט לא רק
בישראל אלא גם באנגליה.תושבים בריטים יוצאים להפגנות נגד חילחול פקיסטנים והודים איסלאמיים בתוככי בריטניה. ואצלנו 200000 תושבי השטחים כבר נמצאים בתוך ישראל ועוד היד נטויה שלא לדבר על 400000 עובדים זרים שנמצאים פה בגלל חברות כוח האדם ושחיתות שילטונית ברמה של פשעים נגד החברה בישראל. ומה עושים תושבי ישראל? כלום.ביום שהמדינה הזאת תיעלם לכם אזרחי ישראל זיכרו שאתם אשמים לא פחות.
בישראל אלא גם באנגליה.תושבים בריטים יוצאים להפגנות נגד חילחול פקיסטנים והודים איסלאמיים בתוככי בריטניה. ואצלנו 200000 תושבי השטחים כבר נמצאים בתוך ישראל ועוד היד נטויה שלא לדבר על 400000 עובדים זרים שנמצאים פה בגלל חברות כוח האדם ושחיתות שילטונית ברמה של פשעים נגד החברה בישראל. ומה עושים תושבי ישראל? כלום.ביום שהמדינה הזאת תיעלם לכם אזרחי ישראל זיכרו שאתם אשמים לא פחות.