שימו לב - קניות לפני חומר למחשבה

אבל-אבל-אבל.... לא חייבים לקנות!

ולמי שאין את הבוגאבו יכול להגיד מיליארד ורבע פעמים שהיא לא נוחה ומסורבלת ונמוכה ושמנה ועם קרחת - העגלה פשוט מעולה (אומרת זו שכבר היו לה פג ושתי עגלות דוקטור בייבי, ומאוד מאוד אהבתי את הדוקטור בייבי). שכל אחת תעשה בבקשה את החשבון לעצמה, ולומר שהבוגאבו בא על חשבון האוכל של הילדים לדעתי זו שטות ממדרגה ראשונה (ולמה על חשבון הבגדים? הרי אם קונים בשילב זה גם בזבוז כסף, לא? הרי הילדים גדלים מהר...)- באותה מידה הילד יכול לישון בשק שינה על הריצפה כי ממש מטופש לקנות מיטת תינוק שהרי בגיל שנתיים (אנחנו עברנו בגיל שנה וקצת) עוברים למיטת נוער. חלאס, שכל אחד יעשה את החישובים שלו על מה בא לו ועל מה הוא יכול להוציא את כספו. ויש חכמות יותר מאמא לשתיים. בטוח. או שלא.
 

n a t i e l

New member
מסכימה איתך, אבל במקרים מסויימים

שווה לעצור רגע ולחשוב. הקניות האלה מאוד סוחפות ושווה להקשיב גם לבעלות ניסיון שנשארו עם ציוד במאות (או אלפי) שקלים. במקרה שלי זה רלוונטי- ברור לי שלא לכולם.
 

אורניקי

New member
אז תכל'ס, מי מוכרת מה? אני צריכה עג

אני צריכה עגלה. יש פה מישהי שמוכרת יד שניה?
 

elga06

New member
אני מוכרת 3 עגלות

ד"ר בייבי סוהו - קיבלתי לפני שנה בגלל שעשיתי מנוי להורים וילדים גרקו יבוא אישי עם גלגלי ענק מדהימה (מצורפת תמונה) פג קארול משולבת (אמבטיה + כיסא ישיבה קיץ) כל אחת 300 ש"ח 0547885428
 

princess gina2

New member
../images/Emo45.gifצודקת במיליון אחוז!!!

כל אחד שתעשה את החישובים שלה נכון שלפעמים מבזבזים יותר מידי ואין חכם כבעל ניסיון אבל זה נוגע לכל תחום לא רק בנושא הנ"ל לחברתי יש תינוק בן 4 חודשים וכבר הספיקה לבזבז ולקנות 2 עגלות ומדוע?? כיוון שהיא חיפשה משהו זול שכידוע הזול יוצא לבסוף יקר העגלה הראשונה שהם רכשו היתה מאוד מסורבלת ולא נוחה עד שנמאס לה והם החליטו לקנות עגלה חדשה. וזה עוד יותר מעצבן. הבוגאבו היא עגלה מעולה ולא סתם הדביקו לה את הכינוי הרולס רויס של העגלות כל מי ששאלתי שברשותו העגלה המיוחדת הזו תמיד רב שיבח.
 
לא יודעת אם מתאים לשרשר פה.....

אבל אם כבר על עגלות לא יקרות מדברים כאן אז רוצה את דעתכן על העגלה הזו. אומנם לא ראיתי אותה בארץ, אבל היא לא יקרה בכלל. מרגיז רק שאין לה 5 נקודות קשירה שווה 1000 ש' או לא?
 
850 ש' ליתר דיוק....

המוצי מדהימה אבל מנסיון אם ילד ראשון רכשתי זיפי דיי מהר אחרי העגלה הראשונה. אני מחפשת משהו רק לחודשים הראשונים.
 

S e x y N i n e

New member
החישוב הכספי הוא לא העניין פה

ברור שאם מישהי קונה בוגאבו, יש לה אפשרות לקנות אותה. הלא אין לי שום דבר נגד העגלה הזו, אני פשוט ראיתי שהיא ממש לא נוחה. אותו הדבר קרה לי לפני שש שנים בילד הראשון, קניתי יקר וממש לא טוב. לא תמיד מה שיקר הוא טוב. אני חושבת שלפני שקונים צריך ללכת לחנות, לראות את העגלה, להסיע אותה על מדרכה (ולא על המשטח החלק של החנות), לראות איך עולים ויורדים איתה מדרגה או שתיים, כמה קל לקפל אותה ולפתוח אותה, כמה קל להניח את התינוק בפנים (לא נמוכה מידי) וכל אחת ומה שחשוב לה. בכל מקרה בנות, זו רק עגלה, לא צריך לצאת מפרופורציות.
 
אני ממליצה על גובי

ילדתי לפני חודש וחצי וקניתי אותה היא פשוט נוחה קיפול ביד אחת נשארת לעמוד ולא מסורבלת מרווחת נוחה מאוד סל מאוד מאוד גדול ריפוד לדעתי מומלץ אני מאוד מרוצה ממנה
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif אכן לא צריך להגזים

אלנו העגלה בקושי היתה בשימוש ואחרי שהתחילה ללכת בגיל שנה וחודש עמדה כמו פסל בסלון עד שאוחסנה. לא צריך להגזים....
 

lavendula

New member
לי יש טיולון ישן שמשמש להעלות קניות

מהאוטו, ועכשיו פינקתי את עצמי בפג פרמט שעונה על כל הצרכים שלי.
 
../images/Emo45.gif גם אני הגעתי למסקנה שהכי נח

לסחוב קניות בעגלה. עכשיו אני יותר מבינה את הקשישים בסופר
 
אבל...

בגלל שקנית עגלה כל כך טובה, אז היא שימשה אותך לשלושה ילדים ולא התפרקה אחרי ילד אחד
 

lavendula

New member
יש עוד שיקולים

לא מספיק שהעגלה לא תתפרק. היא צריכה להיות פונקציונלית ולא מסורבלת. כשקניתי עגלה ראשונה לפני 9 שנים, חשבתי שהיא שיא הפאר והטכנולוגיה. קיללתי אותה בערך מהיום הראשון, ובגיל חצי שנה קניתי טיולון. אז גם לא היה את המבחר ואת השכלולים שיש היום. אני מעדיפה לקנות במחיר סביר (גם 2000ש"ח זה לא זול!) ולהתחדש עם כל ילד, וכך גם ליהנות מהתקדמות הטכנולוגיה.
 
../images/Emo45.gif כמה הצעות להריוניות המתלבטות

כל כך נכון. נכון אמנם שכל אחת קונה בכספה מה שנראה לה. אבל מה שנראה לנו מושפע מאד מהבאזז שיש סביב קניות לתינוק, ולא משיקולים הגיוניים. אז הנה כמה דברים שאני הייתי עושה בהפרש בין העגלה ב 800 שקל לבין הבגבו (3700 שקל הפרש!) * הייתי קונה טיטולים לשנה * משלמת חשבונות חשמל (מנופחים בגלל החימום לתינוק) לחצי שנה * נוסעת עם הבעל והתינוקת לסופ"ש בחו"ל * שמה בצד, למקרה שהתינוק יצטרך כמה טיפולים פרטיים * עושה לי מנוי למסג' פעם בשבוע למשך חצי שנה! *קניות סופר לארבעה חודשים * משלמת 3 תשלומים לביטוח המנהלים, אם יש לך, (כשאת בחופשת לידה המעסיק לא משלם!) כדי לשמור על הביטוח. ואגב- אני בכלל לא מבינה למה יש פה אלפי שרשורים על עגלות, כשהעגלה שאצלי שוכבת מיותמת בבית ומנשא זה פי מאה יותר שימושי.
 

bubiky

New member
איך עשית את החישוב? אני מרגישה רע

קניות בסופר עולות לי הרבה יותר מההפרש הזה (אולי קניות לחודשיים) שלא לדבר על חשבון חשמל עם הבעל והתינוקת לחופשה בחו"ל ב-2000 ש"ח??? סתאאאאם, הפואנטה היא שלא צריך להסחף בהתערבות בקניות של אנשים אחרים כמובן שאפשר לעשות דברים אחרים בכסף הזה אם הם יותר טובים או פחות טובים מהשקעה בעגלה, זה כבר שיקול אינדיבידואלי של כל אחת ואני גם חושבת שהבוגבו היא עגלה מעולה (אין לי אותה כי אין לי כסף)
 

*שיר

New member
../images/Emo45.gifמסכימה ומוסיפה שזה לא רק העגלה

יש עוד המון דברים ש"דוחפים" לקנות הכי הכי ואח"כ הם פשוט זרוקים? מה ההצדקה לקנות מיטת תינוק יוקרתית שמשתמשים בה בדיוק לשנה וחצי ואח"כ מאופסנת שנים במחסן עד לילד הבא? בהריון הראשון אנחנו קנינו את כל הריהוט יד שנייה (כולל עגלה) במחיר ממש מגוחך. חסכנו כל-כך הרבה כסף והיינו מאוד מרוצים. עכשיו, עם הילד הבא אנחנו עושים תכנון מחודש ומשקיעים ברהיטים חדשים שאנחנו יודעים שיתנו לנו מענה לשנים ארוכות ולא רק לשנה-שנתיים (בתקווה
) בעיני, יש דברים ששווה להשקיע בהם כמו מצעים איכותיים, מגבות גדולות רכות ואיכותיות, שידה גדולה שתתאים לכמה שנים וכדומה. בשום אופן לא הייתי משקיעה בעגלה את הסכומים שרצים פה. כמו שאמרו פה - חשוב שהעגלה תהיה נוחה לילד, נוחה לקיפול והרמה, שיהיו לה סלים גדולים לאחסון חפצים (זה נורא נורא חשוב), ושתהיה אפשרות להגן על הילד מפני השמש והגשם. כל השאר, פשוט מיותר.
 
למעלה