שימו לב - קניות לפני חומר למחשבה

elga06

New member
שימו לב - קניות לפני חומר למחשבה

כאמא לשלושה שגדלו קצת אני מנסה עכשיו למכור כל מה שיש לי בערך והכל במצב מעולה והייתי רוצה להציע לכן לעצור לרגע ולהתסכל מה קורה לאימהות שכמוני בלוחות המודעות. כולם מנסים למכור את כל מה שיש להם בדיוק כמוני כי כולם בדיוק כמוני רצו אצו לקנות את הכי טוב שיש בהכי הרבה כסף ובסוף כמוני נתקעו עם זה בסלון אז בנות לפני שאתן שמות 5000 ש"ח על עגלה כי יש לה שם יפה וצבע מדהים תחשבו לפני כי בסכום הזה אתם מלבישים ומאכילים את התינוקות שלכם לתקופה מאוד ארוכה ובין כה ברגע שהם לומדים ללכת אז העגלה הולכת למחסן.... תחשבו על זה. אין חכמה כאמא לשלושה. "אם התינוק שלך מקסים מוצלח ישן בלילה ונרדם בקלות... את הסבתא"
 

S e x y N i n e

New member
כל כך מסכימה איתך

פשוט ביזיון שעגלה מדהימה, נוחה וקלה כמו הספורט ראנר שעולה 700-800 שקל- אף אחת כאן אפילו לא שוקלת אותה, לעומת הבוגאבו הזו, שכל כך כבדה, נמוכה מאד ולא נוחה לשימוש נשקלת פה כל פעם מחדש. פשוט מוכרים לאמהות שבדרך חלום. גם אני קניתי לפני שש שנים את הפג ונציה שהיתה בזמנו הכי יקרה והיום היא שוכבת במחסן שלי. אל תתפתו לשמות (או מחירים) מפוצצים, תחשבו רק על נוחות ופרקטיות. תלמדו מבעלות ניסיון.
 

elga06

New member
הבוגבו זה ממש גזל. וגם גונבים אותה

בקלות. אני ממש לא למדתי וכל ילד קניתי עוד דברים ועכשיו אני תקועה עם מלא דברים שהיו בשימוש חצי שנייה ולוחות המודעות מפוצצות באימהות כמוני. ....
 

n a t i e l

New member
אפרופו הספורט רנר

קיבלנו מחברה, היא מתאימה גם לגיל אפס?
 

S e x y N i n e

New member
היא מתאימה מגיל אפס

הכי קל בעולם לתמרן איתה (ובמדרכות ארצנו יש צורך ביכולת תמרון מרשימה). היא עוברת עם הגלגלים שלה כל מכשול (במדשאות, בחצץ, ביערות), יש לה מזרן פנימי נוח שאפשר בקלות לעטוף בחיתול לשמירה על הגיינה. יש לה סלסלה מתחת לגוף העגלה שיכולה להכיל הרבה דברים (מעיל, בקבוק שתיה, כדורגל...). יש לה כיס חיצוני תפור בבד העגלה שגדול מספיק כדי להכיל ארנק+ מפתחות+ חיתולים+ מגבונים. אפילו לא צריך תיק עגלה ליציאות קצרות מהבית. ילד גדול יותר יכול לשבת על החלק הקדמי שלה (מעל הגלגל הקדמי יש חתיכת פלסטיק). יש חלונית שדרכה אפשר לראות כל הזמן את התינוק. מתקפלת בקלות ונפתחת בקלות (יש צורך בשתי הידיים). אין לי מניות בחברה (וחבל שכך) ואני ממליצה על העגלה הזו בחום.
 

n a t i e l

New member
../images/Emo13.gif כבר יש לנו אותה

היא פשוט נראית לי ממש גדולה יחסית לתינוק בין יומו. ואגב, בעלי הצליח לפתוח אותה ביד אחת (אני עם הצירים שלי אפילו לא ניסיתי
)
 

S e x y N i n e

New member
הבן שלי בן 3 חודשים (הזמן עף!)

ואנחנו עם העגלה הזו מגיל 0. אין הרבה עגלות שביד אחת אפשר לסובב אותן 360 מעלות... אני פשוט רואה את הבוגאבו המגושמת הזו, אפילו לקחתי אותה לסיבוב (היא ממש לא מתאימה לאנשים גבוהים) ופשוט הבנתי שעם יחסי ציבור טובים אפשר למכור הכל! אפילו עגלה ממש לא טובה ב- 5000 שקל.
 
אני לא בטוחה שזה יחסי ציבור כמו

לחץ חברתי מסויים. ליד הבית שלי רואים הרבה "אנשי ברנז'ה" וכולם בלי יוצא מן הכלל עם העגלה הזו כאילו אין להם יכולת בחירה. מה היו אומרים על סיגל שחמון או מאיה ישעיו אם היו הולכות עם עגלה בשווי "רק" של 2000 שקל או רחמנא ליצלן 800? וחוצמזה היום יש עוד 2 עגלות יפות יותר ויקרות יותר ממנה. אחת בשילב ואחת בצפון ת"א. הבאגבו כבר פאסה. רק איילת זורר מסתובבת עם ספורט ראנר אבל היא אינדיבידואליסטית
 
הבעיה שהיא מאוד כבדה

אני מאוד רציתי אותה הלכתי לחנות שניסתי לקפל הבנתי כמה היא כבדה וגם לא יציבה לדעתי זה שני המגרעות שלה
 

S e x y N i n e

New member
המשקל שלה לא מורגש בנסיעה

רק בקטע של הקיפול וההרמה למכונית, אבל זה אותו דבר בכל העגלות. ת'כלס רוב הזמן את מסיעה איתה, לא מרימה אותה. בכל מקרה זה באמת אישי, רק היה לי חשוב לפקוח לכן את העיניים.
 
מסכימה - ומוסיפה...

לנו יש אותה כבר 3 שנים. עדיין בשימוש מידי פעם מגיל 0. עוד דברים טובים : ניתן לפרק בלחיצה אחת את המגש / ה"מחסום" וכך ניתן לחתל בעגלה עצמה בכל מקום ולא צריך שולחן החתלה ...( תוך כדי את יכולה גם לשבת על הפלסטיק מעל הגלגל הקידמי.) זוית המושב מתכווננת בעזרת רצועות - מה שאומר שניתן להגיע לכל זוית עד שכיבה מלאה - גם תוך כדי שהתינוק בתוך העגלה (או אם נרדם בישיבה או משהו) לנו יש את הדגם עם המגש (זה שיש לו גם סלקל מתלבש) ויש במגש מקום לכוס-ובכלל המגש היה מאוד שימושי (גם לשבת איתנו במסעדות או לאכול בעצמה בכל מקום אחר שאין שם כיסא אוכל. )
 
אסנת, שאלה לגבי הספורט ראנר -

האם את מתכוונת לספורט ראנר של דוקטור בייבי? לפי מה שראיתי בתמונות, אין אפשרות להפוך את העגלה כך שהתינוק יהיה בניגוד לכוון הנסיעה, אלא רק עם הכיוון. האם אני צודקת? ואם כן - זה לא מפריע כאשר לא רואים אותו? אני מחפשת עגלה שתהיה קודם כל קלה ונוחה, ונשביתי בהמלצתך..
 

S e x y N i n e

New member
אני מתכוונת לזו שאי אפשר להפוך

אבל יש לך חלונית כזו שאת יכולה לראות את התינוק כל הזמן.
 

*שיר

New member
בעיני ההיפוך לא חשוב

במידה ויש מגן שמש שאפשר להגן על הילד במידה והשמש בכיוון ההליכה. לראות את הילד תמיד אפשר דרך החלוניות הקטנות שבגגון. אגב, בעגלות תאומים אין בכלל דרך כזה להפוך את הידית!!
 
../images/Emo86.gif עצמי ...

ולשלם 180 ש"ח על תיק מיוחד לעגלה? כאשר אפשר בקלות לקנות תיק-תרמיל ב 50 ש"ח ולהנות ממנו לא פחות?
 

lavendula

New member
למה 180 אם אפשר ב-450?

איך אפשר לתלות תיק שעלה 50ש"ח על עגלה שעולה 4000ש"ח?
 

*שיר

New member
../images/Emo6.gif נכון מאוד

ולכן לעגלה הזולה שלנו קניתי תיק קלגב מעולה עם מליון תאים ותאים לבקבוקי מים ב-100 שקל....
 

מעיןגל

New member
נכון מאוד

אבל תמיד בילד הראשון יש "התלהבות" וגם אנחנו קנינו את הכי טוב והכי יקר בילד הראשון ולא שקלנו אפילו לקחת משהו מאחרים. עכשיו לידה שלישית והמוצרים ממש לא נשארו במצב טוב. ואני שוקלת לקנות עגלה "פשוטה" .
 
../images/Emo6.gifמה בזיון בזה? מה זה מפריע לך?

אם היינו חושבים רק פרקטי ונח כולם היו צריכים לנסוע בסובארו
סקסי יקרה לדעתי הספורט ראנר מכוערת עוד יותר מהבאגבו- סתם נראית כמו מריצה ואין לה פונקציות שנוחות לכולם. מהנסיון שלי אם התינוק לא רואה אותי אין מצב שהוא בעגלה ולכן העגלה הזו לדעתי נפסלת גם לאנשים אחרים. אני גם לא אוהבת את הבאגבו אבל אני לא מצליחה להבין למה כל כך מקומם הקניות של אחרים? יש להם? לבריאות. אין להם? ילמדו להבא. לכל אחד את הטעם והצרכים שלו. תראו כמה משקיעים פה בלהתעצבן על השטויות האלה
כל הערה שיש לאנשים על העגלה שלנו (לא משנה מה היא) אני פוסלת והיא לא מעניינת אותי וכך אני מציעה לכל אחת לעשות. נ.ב הכל נכתב באהבה
 
למעלה