שימו לב מצלמה 4 אינה נזרקת!

EMANUELA XD

New member
אמת גם אני מרחמת על אינה

בכל בית יש מצבים כאלו של יריבות אני לא מכירה שא תארוחת ערב שבת מעבירים במקרה שאחד הדירים יושב מחוץ לבית לאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאאאאא עינב עשתה טעותשל החיים היא זירזה אתארוחת ערב השבת מבחינתי כולם נחשלו אגו מטורף לא לא לא ני לא מאמינה איך אפשר כזה דבר
 

קילימן

New member
אני מאוכזב מהם

איך זה שיושבים לאכול ולשמוח ומשאירים אותה לבד עם לב שבור בחוץ. לא בסדרררר!!!
 

balbala5

New member
אני לא מרחמת על אינה כי לאינה אין רחמים

על אחרים , היא ניצלה כל הזדמנות לנסות ולהכנס בין אנשים ולסכסך , מהרגע הראשון היא תכננה להכנס בין צבר לבין שפרה וכשזה לא הלך לה היא התחילה ללכלך על שניהם ולחמם את כל החבורה עליהם. היא גם לא עצרה באדום כשהמצב היה עלול להתדרדר לכסח של מכות בין שחר לצבר (שחר אמר לה במפורש אם הוא יצא עליך אל תדאגי אני אכנס בו) והיא המשיכה לטחון ולטחון לכולם את המוח בחצר כי היא רצתה שתהיה שם מריבה המונית בגללה. אינה בחורה מסוכנת לא רק לעצמה אלא גם לאחרים בסביבתה. גם אתמול היא שיחרר יותר מדי ג'יפה לכיוון של איתי ועינב ושפרה בגלל קרמבו מסריח כמו שהיא טוענת עכשיו. כולנו ראינו איך בימים האחרונים היא מנסה למשוך את איתי לאיזה פלירט מיני איתה כי היא יודעת שזה מצטלם טוב ושההפקה תשמח לצלם כמה קטעים צהבהבים במחשבה שזה יעלה את הרייטינג של התוכנית - למרות שאני אישית בטוחה שאינה ואיתי לא מעניינים את התחת של אף אחד מהצופים. זה לא אותו דבר כמו הקטעים שהיו עם ונסה ובטח שלא כמו המתח שהביא לצופים הקירבה של שפרה וצבר. אינה בשביל כלום מסוגלת להרוס חומות בטון ואחר כך להגיד אני נרגעתי עכשיו תקבלו אותי ותבינו שהייתי עצבנית. אבל זה לא עובד ככה - לא סתם אומרים שהחיים והמוות ביד הלשון ואצל אינה כנראה שהמוות שולט בלשון שלה. !!!
 

balbala5

New member
ועוד משהו - אינה זו שצעקה שצבר ושפרה מתבודדים

על הספסל שצמוד לושתי הסרוגה של שפרה . היא התנפחה עליהם שאי אפשר להתקרב אליהם כי הם מתבודדים. ומה היא מנסה לעשות עכשיו עם איתי על אותו ספספל? בדיוק אותו דבר . זה הפרצוף המכוער של אינה !
 

חיימלס

New member
היא זאת שעושה את העליהום על עצמה

זה מה שהיא חפשה לעשות... לתפוס את הפוקוס כשיורד גשם והיא לא יכולה ללכת עם ביקיני. היא שכחה את כל מה שהיא צעקה אתמול. יש דברים שלא אומרים גם כשכועסים,ענין של כבוד לאחר והיא היתה ממש באמוק. הבחורה על כדורים, אני אומרת לך.
 

balbala5

New member
שלא תטעה אינה מפוקסת - היא רק רוצה שיחשבו

שהיא שכחה מה שאמרה בשעת כעס . כשאינה כועסת ולא משנה אם על מה . בין אם זה משהו גדול ובין אם זה פרט שולי היא תגיב בהתקפה היסטרית של שטף קצף מילולי ותוך כדי זה תזרים את כל הג'יפה שלה בלי לחשוב לרגע מה יהיו ההשלכות של זה על כל השאר. מלכלתחילה אינה הציגה את עצמה כלוליטה , וכזכור לוליטה היתה ילדה מניפולטיבית שהתעללה קשות במאהב המבוגר שלה . זה מה שהיא מנסה לעשות כעת גם לאיתי . כי היא יודעת שרק איתי מסוגל להתפתות לפלירטוטים שלה וללכת עם הראש שלה. אף אחד אחר לא יסכים לשתף איתה פעולה שם.
 
את שוכחת שדווקא איתי זה שהדיח אותה ופעמיים

כך שלא אינה היא הצבועה במקרה הזה, כי אם דווקא איתי.
 

balbala5

New member
אני לא שוכחת שאיתי צבוע...

שדקה אחרי שהוא מתרפס אל מישהו הוא הולך לאח הגדול ומעלה אותו/ה להדחה , זה מה שעשה גם לשפרה בזמנו , היה מכין לה ארוחות בוקר , יושב איתה בחוץ מנהל איתה שיחות כפיות ובערב ההדחה היה מעלה אותה על הגריל. ככה הוא עשה לערן בזמנו שיחק אותה חבר שלו ואחרי זה הדיח אותו. אם זה היה תלוי באיתי , הוא היה מעלה היום את שחר ואת יוני להדחה ולא את אינה - כי הוא יודע שאינה לפחות מנסה באמת להתקרב אליו. איתי היום יודע יותר מתמיד שעינב ואבא שלה לא יסחבו אותו על הגב עד הגמר וברגע הנכון הם ישלחו אותו עם בעיטה בתחת . כבר ראינו את יוסי מתכנן את זה בשבוע שעבר כשאמר ללאון או ליוני שהדיבור של איתי לא מספיק טוב. יוסי כמובן לא יגיד שלא מוצא חן בעיניו ההתרפסות של איתי על עינב.
 

cookies10

New member
מי הרים לאינה בחוץ את האף הוא האשם

בגלל שאינה חושבת את עצמה הכי יפה והכי סקסית כמו התחת שלה והגוף המגעיל שלה, היא חשבה שזה יעבוד גם בוילה ועכשיו היא נוכחה לדעת שהיופי שלה מעניין את הג'וקים זה לא הכל בחיים צריך להיות בן אדם קודם כל,,, ולשמוע את הצד השני מדבר, שמעתם פעם איך עם שחר היא מדברת בזמן שהוא מדבר, היא לא מפסיקה להגן על עצמה, לא נכון לא נכון רק מה שהיא אומרת זה נכון היא בכלל לא יודעת להתנהג בחברה היא עוד הרבה צריכה ללמוד השחקנית שלא מרחמת על הגברים בבית שלא אכפת לה מהם ומתערטלת לידם, היא סתם מגעילה ולא יותר......
 
עינב עשתה עליה לינץ' חבל על הזמן

התחילה לצעוק עליה כאילו מה היא עשתה לה! אבל בזכות זה כנראה אינה הצילה את עצמה מההדחה הקרובה
 
אמרה לה: "היית מתה להגיע לעשירית שלי" עלק

ואינה אומרת לה שהיא מתנהגת ככה גם ביום יום והיא צדקה.. עינב כל הזמן עושה מה שבא לה ואומרת לאנשים לעשות לה דברים
 
צודקת? אינה אמרה שהיא מתנהגת ככה גם ביום יום

והיא צודקת.. עינב היא לפעמים בלתי נסבלת.. אסור לאף אחד לבשל ביום שישי כאילו היא קנתה את המטבח, אסור לאכול את האוכל רק בשבת.. כל הזמן היא אומרת דברים איך שהיא רוצה שיהיו..
 
וינדוס השנאה שלך לעינב מעוורת אותך,גם

שכל האוהדים של שיפרה אומרים שעינב צודקת ב100 אחוז אתה עיוורון שלך,פאתט
 
אז לדעתי עינב הגזימה.. קיללה אותה בצעקות

עוד מעט היתה מרביצה לה. .וככה לא מתנהגים היא יכלה להתנהג כמו שפרה היא לא חייבת לצעוק על בן אדם כאילו הוא השפוט שלה.. היא דורשת כאפה! ואני אומר את זה בלי קשר לשיפ
 
למעלה