שימו לב מי נעלם פתאום.. H-(

שימו לב מי נעלם פתאום.. H-(

הנופל מההר וידידתו קלת הדעת-פאקי הבינו שנגמר הזמן לשווק סחורתם המשומשת.. מרק.
 

שרוף

New member
אל תדאג עד מהרה הם יצאו מהחור

שאליו נכנסו הם יריחו את האויר בשפמיהם וכשריח אבק השרפה יעלם הם יחזרו למכור לנו את מרכולתם המטורפת. התכונה השמאלנית השלטת היא היעלמות מהירה בזמן אמת והתאוששות מדהימה לאחר מכן.ההדחקה היא לחם חוק אצל השמאלן המצוי.
 
שני דיבילים מדופלמים..מרקון והשרוף!

אני לא רוקד על הדם כמוכם - למרות שאני מציע כל הזמן לסגור את הגבול כדי למנוע פיגועים - ולמה אתם כל שמחים על הפיגוע?
 
עשה לי טוב על הבוקר

ברוח טובה,אני מבקש תיעלם ליום אין שום תוקף לבריך אף פעם לא היה אבל כעת..עוף מפה לך לים בי-ם מרק.
 

שרוף

New member
הדם של הההרוגים זועק מן האדמה

הבט בידיך וראה הדם שדבק בהם.ידיך מגואלות בדם הילדים ההרוגים אתה ושכמותך אחראים ואשמים. אתה לא יכול לרקוד על הדם אתה הוא חלק מהמאכלת שגדעה והקיזה את הדם הזה. אתה הוא הקאפו משתף הפעולה המוביל ילדים קטנים לשחיטה, למוות.
 
לך אל הראי....שרוף!

ותראה איזה פרצוף מכוער יש לך - חודשים אני מציע לחסום את הגבול כדי למנוע מהחברים שלך לבצע את הרציחות בנו! ואתה לעומת זאת מסתתר מאחורי טיעונים טיפשיים! רוצח שכמותך!!!!!!!!!
 

מורני !

New member
לא יאמן...

אתם מאשימים אחד את השני במעשי רצח... לא ייאמן.... אתם לא מתביישים? לא ניראה לכם שמספיק עם המוות? עם התעמולה הזו לפשע? לא נמאס כבר????????? נמאס. מאוד נמאס מהמוות. מהשנאה. מהחוסר יכולת הזו... שמשתקת.... ואתם...אתם במה עסוקים? בהאשמות מגוחכות... אולי הגיע הזמן להתמקד בדברים אחרים? כמו פיתרונות יעילים... ולא האשמות הדדיות.
 
אני מציע פתרון יעיל.........

והשרוף מתנגד - הקמת גדר על הגבול עם הפלסטינים שתמנע כניסת מחבלים - ומי שמתנגד הוא זה שידיו מגואלות בדם!
 

שרוף

New member
פתרונות יעילים אתה רוצה

אז ככה קודם כל צריך לנקות את הבית מזוהמת השמאל שדבקה בו. אם ביילין מספיד את פייסל חוסייני ומדבר בשבחו כאדם הגון מנהיג אמיץ שהלך וכד` שרק מספר חדשים לפני אמר פייסל חוסייני בלבנון בועידה בה היו נוכחים הרבה מראשי הטירור העולמי שמטרת הפלשתינים היא ירושלים חיפה לוד רמלה בקיצור מדינת פלשתין מן הים ועד לנהר.אז משהו מאוד רקוב ומסוכן נמצא בבית שלנו ומרעיל את נשמתנו ומחליש את כוח העמידה שלנו ותוקע טריז באחדותו של העם הזה נגד אוייב אכזר וחסר רחמים.זוהי ההתחלה של פתרון יעיל למלחמה בטירור.אף צבא לא יכול לצאת למלחמה אם מאחוריו עומד עם מפולג משוסע עם מנהיגות רקובה ומושחתת שמדברת בשני קולות.
 

שרוף

New member
יכול להיות שאני לא נחמד בהודעות

שלי יכול להיות שהפרצוף שלי מכוער אבל הנפש שלי נקיה מאשמה והנפש שלך רקובה מן היסוד.לפי התגובה שלך רואה אני שיצאת מההסוואה שכה הקפדת לכסות עצמך בה.ולפי התגובה שלך רואה אני שדעתך התבלבלה לה. בוא ואני אעשה לך סדר במחשבה האוממללה שלך.החברים שלי שוכבים ד אמות מתחת לאדמה בהקריבם את חייהם במלחמת יום כיפור למען אנשים כמוך יהייה להם מקום לחיות בו.אלה הרוצחים הטירוריסטים ילדי האומה האיסלאמית הברברית את הכוח שלהם מקבלים הם ממך ומאנשים שכמוך הם החברים שלך ושום סבון לא ינקה ידיך וידי התנועה שלך מדם הקרבנות.אתה והדיעות שלך והתנועה שלך הם הדלק המניע את הרצח הנפשע. לא המתנחלים אשמים אתם אשמים.
 
לאומלל כמוך.......שרוף!

אני לא צריך לספר מי מהחברים שלי שוכבים מתחת לאדמה בגלל המלחמות ויש גם רבים שהם יותר מחברים! ההשתלחות שלך מעידה כי כל פיגוע מכניס בך חיים חדשים! איש צמא דם אתה!!!!!!!!!!
 

שרוף

New member
חן חן לך כבר הרבה זמן אני מייחל

ליום שבו תאבד עשתונותיך,היום הזה הגיע. האמן לי התגובה שלך לא באה בגללי אני הוא לא האוייב שלך אתה הוא האוייב של עצמך.שנינו אנשים צמאי דם אני צמא לדם של האוייבים שלי כי יודע אני שרק ספירת גופות ביחס של 1 הרוג ישראלי מול 1000 הרוגים ערבים תביא לסיום הטירור ואתה צמא דם ושותה בתאווה את הדם של האחים שלך בעודך מגן על עם ברברי ואכזרי. יחי ההבדל הקטן.
 

nightbird

New member
האשם ברצח הוא הרוצח

ההאשמות כלפי המתנחלים או השמאלנים הן מגוחכות. זה מיותר וחסר משמעות. יש אויב, הוא ברור לחלוטין וככל שיעבור הזמן הוא יהיה ברור יותר. תפסיקו עם השטויות.
 
דברי טעם!

אני האשמתי את אלה שמתנגדים לגבול סגור עם גדר - בין אם הם ימנים או שמאלנים!
 
למעלה