שימו לב לח'ברה בגרמניה

מצב
הנושא נעול.
שימו לב לח'ברה בגרמניה ../images/Emo70.gif../images/Emo72.gif

שימו לב לח'ברה בגרמניה

חובה עליכם להכנס לקישור הבא !!!http://de.groups.yahoo.com/group/busfotos/messages ושם יש...
 
אנא התבוננו היטב בתמונה!!!

שימו לב לח'ברה בגרמניה

חובה עליכם להכנס לקישור הבא !!!http://de.groups.yahoo.com/group/busfotos/messages ושם יש...
אנא התבוננו היטב בתמונה!!!
זה ממחיש את מה שאני צועק מזה זמן רב: תאורה פנימית מלאה, ומחיצה אטומה מאחורי הנהג למניעת סנוורו. למה לא יכולים לעשות אותו דבר בארץ????
 
היי דוד ! אתה רואה: צרוף מקרים !

אנא התבוננו היטב בתמונה!!!
זה ממחיש את מה שאני צועק מזה זמן רב: תאורה פנימית מלאה, ומחיצה אטומה מאחורי הנהג למניעת סנוורו. למה לא יכולים לעשות אותו דבר בארץ????
היי דוד ! אתה רואה: צרוף מקרים !
 
ניסו

אנא התבוננו היטב בתמונה!!!
זה ממחיש את מה שאני צועק מזה זמן רב: תאורה פנימית מלאה, ומחיצה אטומה מאחורי הנהג למניעת סנוורו. למה לא יכולים לעשות אותו דבר בארץ????
ניסו
באוטובוסים של דן (שכחתי את הדגם) אלה עם המדרגה אחת ניסו לעשות משהו מעין מחיצה אטומה לא כ"כ עבד
 
זה לא פיזיקה גרעינית

ניסו
באוטובוסים של דן (שכחתי את הדגם) אלה עם המדרגה אחת ניסו לעשות משהו מעין מחיצה אטומה לא כ"כ עבד
זה לא פיזיקה גרעינית
אלא בסך הכול פתרון מקובל בארצות אחרות עוד מלפני שנולדתי. באוטובוס המפרקי הראשון של דן היתה מחיצה כזו, שנשברה והוחלפה ע"י מחיצה שקופה. באוטובוסים של דן שמספריהם 6XXX קיימת מחיצה כזו, כיוון ששם ממוקם ארון החשמל. כשהנהגים טורחים להדליק את התאורה הפנימית גם בחלק הקדמי, אין היא מפריעה להם. ראיתי בכמה אוטובוסים אחרים אלתורים לאיטום המחיצה כגון תליית וילון או הדבקת נייר כהה. הנהגים הסבירו לי שזה לצורך תחושת הפרטיות שלהם, והסכימו איתי שזה גם מאפשר הדלקת תאורה פנימית בלי שתשתקף בשמשה. רק דובר דן והנהלת אגד מתנגדים לשיטה זו, בגלל שהם יודעים מה טוב לנוסעים יותר טוב מהנוסעים, ובטח יותר טוב ממפעילי תחבורה ציבורית בארצות הגויים.
 
הסיפור אחר רבותיי !!!

זה לא פיזיקה גרעינית
אלא בסך הכול פתרון מקובל בארצות אחרות עוד מלפני שנולדתי. באוטובוס המפרקי הראשון של דן היתה מחיצה כזו, שנשברה והוחלפה ע"י מחיצה שקופה. באוטובוסים של דן שמספריהם 6XXX קיימת מחיצה כזו, כיוון ששם ממוקם ארון החשמל. כשהנהגים טורחים להדליק את התאורה הפנימית גם בחלק הקדמי, אין היא מפריעה להם. ראיתי בכמה אוטובוסים אחרים אלתורים לאיטום המחיצה כגון תליית וילון או הדבקת נייר כהה. הנהגים הסבירו לי שזה לצורך תחושת הפרטיות שלהם, והסכימו איתי שזה גם מאפשר הדלקת תאורה פנימית בלי שתשתקף בשמשה. רק דובר דן והנהלת אגד מתנגדים לשיטה זו, בגלל שהם יודעים מה טוב לנוסעים יותר טוב מהנוסעים, ובטח יותר טוב ממפעילי תחבורה ציבורית בארצות הגויים.
הסיפור אחר רבותיי !!!
זה בטיחותי אבל זה לא בטחוני ועל כך אין עוררין. הנהג חייב לראות כל פינה בתחומי האוטובוס ואם יש מחיצה ניתן להטמין פצצה בצידה השני של המחיצה. זה מסוכן בישראל. שימו לב לעניין זה !!
 
צר לי אבל אנני מסכים

הסיפור אחר רבותיי !!!
זה בטיחותי אבל זה לא בטחוני ועל כך אין עוררין. הנהג חייב לראות כל פינה בתחומי האוטובוס ואם יש מחיצה ניתן להטמין פצצה בצידה השני של המחיצה. זה מסוכן בישראל. שימו לב לעניין זה !!
צר לי אבל אנני מסכים
1. תאורה חזקה בכל חלקי פנים האוטובוס רק משפרת את רמת הבטחון (על כל סוגיו). 2. גם כשיש מחיצה אטומה מאחורי הנהג ניתן להציב מראות באופן שיאפשר לנהג שליטה מלאה על כל הפינות לא פחות מאשר במצב של היום. (הנעשה נסיון לבדוק זאת בפועל?) 3. בתגובות לפניותי לאגד ודן איש לא העלה את הנימוק הבטחוני כביכול - טרם השתכנעתי שמישהו בכלל התייחס ברצינות לענין, ולא כל שכן בהיבט הבטחוני. בכל זאת אני שמח שדנים בנושא - מה עם יתר הנושאים ב"טבלת ההשוואה של מרכיבי שירות" שערכתי?
 
מה לעשות בעניני טרור אני המומחה

צר לי אבל אנני מסכים
1. תאורה חזקה בכל חלקי פנים האוטובוס רק משפרת את רמת הבטחון (על כל סוגיו). 2. גם כשיש מחיצה אטומה מאחורי הנהג ניתן להציב מראות באופן שיאפשר לנהג שליטה מלאה על כל הפינות לא פחות מאשר במצב של היום. (הנעשה נסיון לבדוק זאת בפועל?) 3. בתגובות לפניותי לאגד ודן איש לא העלה את הנימוק הבטחוני כביכול - טרם השתכנעתי שמישהו בכלל התייחס ברצינות לענין, ולא כל שכן בהיבט הבטחוני. בכל זאת אני שמח שדנים בנושא - מה עם יתר הנושאים ב"טבלת ההשוואה של מרכיבי שירות" שערכתי?
מה לעשות בעניני טרור אני המומחה
אז ככה: 1. תאורה חזקה לא מונעת פיגועים. היא אף יכולה לסייע למפגע לארגן באור ובנחת את פעולותיו. בחושך קצת קשה להתארגן במיוחד אם אתה מתכוון ללחוץ על מתג ולהתפוצץ... 2. מראות לעיתים זזות, לעיתים מלוכלכות, לעיתים מתמלאות באדים ותמיד תמיד יש שטחים מתים. זה לא פתרון אופטימלי. גם כאשר נזקקים ל 45 מעלות וזויות אחרות בעייתיות מאוד בגלל המחיצה. 3. אינך חייב לבסכים. עבודת המאסטר שלי עוסקת גם בעניין המחיצה. זהו פתרון נהדר לפריז, ללונדון וכו וזהו פתרון הרה אסון ומעורר טרור בירושלים, תל-אביב וכו. אינני יודע עם מי דיברת אך אל נא תשכח שכל המיגונים וכל הרעיונות השונים שהותקנו באוטובוסים במדינת ישראל הם פרי פיתוח ומחשבה שלי !!! שיהיה לך אחה"צ נעים וחמים, שלך, אביתר.
 
לבסכים = להסכים. עמכם הסליחה !

מה לעשות בעניני טרור אני המומחה
אז ככה: 1. תאורה חזקה לא מונעת פיגועים. היא אף יכולה לסייע למפגע לארגן באור ובנחת את פעולותיו. בחושך קצת קשה להתארגן במיוחד אם אתה מתכוון ללחוץ על מתג ולהתפוצץ... 2. מראות לעיתים זזות, לעיתים מלוכלכות, לעיתים מתמלאות באדים ותמיד תמיד יש שטחים מתים. זה לא פתרון אופטימלי. גם כאשר נזקקים ל 45 מעלות וזויות אחרות בעייתיות מאוד בגלל המחיצה. 3. אינך חייב לבסכים. עבודת המאסטר שלי עוסקת גם בעניין המחיצה. זהו פתרון נהדר לפריז, ללונדון וכו וזהו פתרון הרה אסון ומעורר טרור בירושלים, תל-אביב וכו. אינני יודע עם מי דיברת אך אל נא תשכח שכל המיגונים וכל הרעיונות השונים שהותקנו באוטובוסים במדינת ישראל הם פרי פיתוח ומחשבה שלי !!! שיהיה לך אחה"צ נעים וחמים, שלך, אביתר.
לבסכים = להסכים. עמכם הסליחה !
 
מנחם לשמוע שנעשתה עבודה רצינית

מה לעשות בעניני טרור אני המומחה
אז ככה: 1. תאורה חזקה לא מונעת פיגועים. היא אף יכולה לסייע למפגע לארגן באור ובנחת את פעולותיו. בחושך קצת קשה להתארגן במיוחד אם אתה מתכוון ללחוץ על מתג ולהתפוצץ... 2. מראות לעיתים זזות, לעיתים מלוכלכות, לעיתים מתמלאות באדים ותמיד תמיד יש שטחים מתים. זה לא פתרון אופטימלי. גם כאשר נזקקים ל 45 מעלות וזויות אחרות בעייתיות מאוד בגלל המחיצה. 3. אינך חייב לבסכים. עבודת המאסטר שלי עוסקת גם בעניין המחיצה. זהו פתרון נהדר לפריז, ללונדון וכו וזהו פתרון הרה אסון ומעורר טרור בירושלים, תל-אביב וכו. אינני יודע עם מי דיברת אך אל נא תשכח שכל המיגונים וכל הרעיונות השונים שהותקנו באוטובוסים במדינת ישראל הם פרי פיתוח ומחשבה שלי !!! שיהיה לך אחה"צ נעים וחמים, שלך, אביתר.
מנחם לשמוע שנעשתה עבודה רצינית
בנושא, גם אם התוצאה אינה כ"כ מבשרת שיפור השירות ללקוחות בארץ. אביתר, אני מעונין להמשיך את הדו-שיח איתך בדוא"ל או בטלפון, לרבות בדיקת האפשרות שיורשה לי לעיין בעבודת המאסטר שהזכרת. בדן שוחחתי בזמנו עם איציק כגן, ובאגד עם מנהל טכני בכיר בבית אגד, שאת שמו שכחתי. להשתמע.
 
בשמחה. העבודה לרשותך ידידי.

מנחם לשמוע שנעשתה עבודה רצינית
בנושא, גם אם התוצאה אינה כ"כ מבשרת שיפור השירות ללקוחות בארץ. אביתר, אני מעונין להמשיך את הדו-שיח איתך בדוא"ל או בטלפון, לרבות בדיקת האפשרות שיורשה לי לעיין בעבודת המאסטר שהזכרת. בדן שוחחתי בזמנו עם איציק כגן, ובאגד עם מנהל טכני בכיר בבית אגד, שאת שמו שכחתי. להשתמע.
בשמחה. העבודה לרשותך ידידי.
אני ממשיך בחקר הפיגועים בתחבורה ציבורית אוטובוסית למעלה מ 10 שנים יום -יום ולצערי אין תקציבים ליישם את כל המסקנות. יישום המסקנות במלואן יחסוך 64% מההרוגים והפצועים בפיגועי אוטובוסים מכל הסוגים. ואיך אומרים: "המציל נפש אחת מישראל מציל עולם ומלואו"
 
אז אם כל המיגונים באוטובוסים הם פרי

מה לעשות בעניני טרור אני המומחה
אז ככה: 1. תאורה חזקה לא מונעת פיגועים. היא אף יכולה לסייע למפגע לארגן באור ובנחת את פעולותיו. בחושך קצת קשה להתארגן במיוחד אם אתה מתכוון ללחוץ על מתג ולהתפוצץ... 2. מראות לעיתים זזות, לעיתים מלוכלכות, לעיתים מתמלאות באדים ותמיד תמיד יש שטחים מתים. זה לא פתרון אופטימלי. גם כאשר נזקקים ל 45 מעלות וזויות אחרות בעייתיות מאוד בגלל המחיצה. 3. אינך חייב לבסכים. עבודת המאסטר שלי עוסקת גם בעניין המחיצה. זהו פתרון נהדר לפריז, ללונדון וכו וזהו פתרון הרה אסון ומעורר טרור בירושלים, תל-אביב וכו. אינני יודע עם מי דיברת אך אל נא תשכח שכל המיגונים וכל הרעיונות השונים שהותקנו באוטובוסים במדינת ישראל הם פרי פיתוח ומחשבה שלי !!! שיהיה לך אחה"צ נעים וחמים, שלך, אביתר.
אז אם כל המיגונים באוטובוסים הם פרי
יצירתך, אז האים תוכל לומר לי מה הייתה הסיבה הבטחונית שבה החליפו בנידרפלורים(7XXX) את החלונות של רחבת העמידה והחלון ליד הדלת
: את החלון הגדול שהיה מעל רחבת העמידה/הנכים "חתכו" והתקינו חלון נפתח. בחלון שלפני הדלת, שמו חלון גדול - ללא פתחים בעוד שבעבר היה זה חלון אחר - חלון הניתן לפתיחה כשאר החלונות באוטובוס. כביכול, את חלון רחבת העמידה העבירו לחלון שלפני הדלת האחורית ושמו בחלון של רחבת העמידה חלון שבקצהו העליון פתח הזזה לאיורור.
 
בדחיפת רגל קלה הכל נשפך החוצה !

אז אם כל המיגונים באוטובוסים הם פרי
יצירתך, אז האים תוכל לומר לי מה הייתה הסיבה הבטחונית שבה החליפו בנידרפלורים(7XXX) את החלונות של רחבת העמידה והחלון ליד הדלת
: את החלון הגדול שהיה מעל רחבת העמידה/הנכים "חתכו" והתקינו חלון נפתח. בחלון שלפני הדלת, שמו חלון גדול - ללא פתחים בעוד שבעבר היה זה חלון אחר - חלון הניתן לפתיחה כשאר החלונות באוטובוס. כביכול, את חלון רחבת העמידה העבירו לחלון שלפני הדלת האחורית ושמו בחלון של רחבת העמידה חלון שבקצהו העליון פתח הזזה לאיורור.
בדחיפת רגל קלה הכל נשפך החוצה !
הפטנט שהותקן מקל על מילוט ושומר על כך שנוסעים לא יוציאו ידיים החוצה בקלות. את החלון ניתן כאמור לדחוף החוצה דבר שהיה קשה במפרט הקודם.
 
../images/Emo41.gifדוד, אתה התכוונת בוודאי ל-200.

זה לא פיזיקה גרעינית
אלא בסך הכול פתרון מקובל בארצות אחרות עוד מלפני שנולדתי. באוטובוס המפרקי הראשון של דן היתה מחיצה כזו, שנשברה והוחלפה ע"י מחיצה שקופה. באוטובוסים של דן שמספריהם 6XXX קיימת מחיצה כזו, כיוון ששם ממוקם ארון החשמל. כשהנהגים טורחים להדליק את התאורה הפנימית גם בחלק הקדמי, אין היא מפריעה להם. ראיתי בכמה אוטובוסים אחרים אלתורים לאיטום המחיצה כגון תליית וילון או הדבקת נייר כהה. הנהגים הסבירו לי שזה לצורך תחושת הפרטיות שלהם, והסכימו איתי שזה גם מאפשר הדלקת תאורה פנימית בלי שתשתקף בשמשה. רק דובר דן והנהלת אגד מתנגדים לשיטה זו, בגלל שהם יודעים מה טוב לנוסעים יותר טוב מהנוסעים, ובטח יותר טוב ממפעילי תחבורה ציבורית בארצות הגויים.
דוד, אתה התכוונת בוודאי ל-200.
אשמח מאד אם תוכל לתאר לי בבקשה את 200(האוטובוס המפרקי הראשון של "דן") מבפנים, במידה ונסעת בו. ועוד כמה דברים: 1. מתי הובא לארץ? 2. איך המושבים נראים(צבע + ריפוד) והאם המושבים לפני החלק המפרקי פונים נגד כיוון הנסיעה? 3. האם יש מכשיר לפתיחת דלת כמו במפרקיים הישנים? 4. זינוק האוטובוס+ מהירות+ צליל מנוע. אם תוכל להוסיף תמונות של 200 זה יהיה דבר נפלא... תודה רבה מראש !!! איציק.
 

צחקן

New member
גם אני אשמח מאוד .

דוד, אתה התכוונת בוודאי ל-200.
אשמח מאד אם תוכל לתאר לי בבקשה את 200(האוטובוס המפרקי הראשון של "דן") מבפנים, במידה ונסעת בו. ועוד כמה דברים: 1. מתי הובא לארץ? 2. איך המושבים נראים(צבע + ריפוד) והאם המושבים לפני החלק המפרקי פונים נגד כיוון הנסיעה? 3. האם יש מכשיר לפתיחת דלת כמו במפרקיים הישנים? 4. זינוק האוטובוס+ מהירות+ צליל מנוע. אם תוכל להוסיף תמונות של 200 זה יהיה דבר נפלא... תודה רבה מראש !!! איציק.
גם אני אשמח מאוד .
ב"ה לילה טוב
 
נכון מס' 200

דוד, אתה התכוונת בוודאי ל-200.
אשמח מאד אם תוכל לתאר לי בבקשה את 200(האוטובוס המפרקי הראשון של "דן") מבפנים, במידה ונסעת בו. ועוד כמה דברים: 1. מתי הובא לארץ? 2. איך המושבים נראים(צבע + ריפוד) והאם המושבים לפני החלק המפרקי פונים נגד כיוון הנסיעה? 3. האם יש מכשיר לפתיחת דלת כמו במפרקיים הישנים? 4. זינוק האוטובוס+ מהירות+ צליל מנוע. אם תוכל להוסיף תמונות של 200 זה יהיה דבר נפלא... תודה רבה מראש !!! איציק.
נכון מס' 200
אבל אין לי הפרטים שביקשת וגם לא תמונות. אני רק זוכר שראיתי אותו לפני מספר שנים בקו 40/42 ואולי 25 באזור יפו, ייתכן שגם נסעתי בו. התאורה הפנימית היתה חזקה כמו בטרוליבוס שראינו בתמונה הגרמנית.
 
דוד, לידיעתך:

נכון מס' 200
אבל אין לי הפרטים שביקשת וגם לא תמונות. אני רק זוכר שראיתי אותו לפני מספר שנים בקו 40/42 ואולי 25 באזור יפו, ייתכן שגם נסעתי בו. התאורה הפנימית היתה חזקה כמו בטרוליבוס שראינו בתמונה הגרמנית.
דוד, לידיעתך:
צירפתי לפני שבוע לפורום תמונה של 200. אני ראיתי אותו בעבר בקוים 1, 25 ו-42 . אני מקווה שהתרשמותך ממנו חיובית - אשמח להתעדכן במידת האפשר.
 

צחקן

New member
גרמנים? איכסא ופיכסא...

שימו לב לח'ברה בגרמניה

חובה עליכם להכנס לקישור הבא !!!http://de.groups.yahoo.com/group/busfotos/messages ושם יש...
גרמנים? איכסא ופיכסא...
ב"ה אנחנו לא קונים מגרמניה (מאז השואה) לידעתכם ! מרצדס בנץ היא יצרה את המשרפות של היוהדים !!! לתשומת לבכם.
 
תראה... צחקן....

גרמנים? איכסא ופיכסא...
ב"ה אנחנו לא קונים מגרמניה (מאז השואה) לידעתכם ! מרצדס בנץ היא יצרה את המשרפות של היוהדים !!! לתשומת לבכם.
תראה... צחקן....
בתור נכד לסבתא שסבלה בשואה: אני בטוח שהגרמנים בבומברדיר גרמניה, לא כ"כ שונאים יהודים! אמנם הפצע של השואה לא נסגר, ולא יסגר לעולם אבל הוא בהחלט התאחה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה