שימו לב! הקשיבו הקשיבו!

שימו לב! הקשיבו הקשיבו!

קאיה היום מדהימה אפילו יותר מתמיד (אם זה אפשרי). תשימו לב להודעות שלה בעמוד הזה... מדהים! פשוט מדהים. וכדי לגוון מעט את הניסוח שלי, אני אוסיף עוד מלה אחת: מדהים! לדוגמא, מה שהיא כתבה על השימוש המעשי באגדה על המאטריקס... בן
 

Kaya

New member
הההממממ......

קאיה ?!?!?!? מה אתה רוצה ממנה, מסכנה, שוכבת כאן לידי עם כאבי אזניים
ואני אוסיף עוד מלה אחת:
!!!!!
 
למעלה