שימוש במידע דואר ע"י מעביד האם למעביד מותר להשתמש בתוכן הדואר האלקטרוני של העובדים שלא מסיבות של אבטחת מידע אלא לצורכי בדיקות תוכנה . שימוש המחייב קריאה וסריקה של המידע ע"י עובדים אחרים בחברה .