שימוש במידע דואר ע"י מעביד

ey4455

New member
שימוש במידע דואר ע"י מעביד

האם למעביד מותר להשתמש בתוכן הדואר האלקטרוני של העובדים שלא מסיבות של אבטחת מידע אלא לצורכי בדיקות תוכנה . שימוש המחייב קריאה וסריקה של המידע ע"י עובדים אחרים בחברה .
 
למעלה