שימוש באבקה כבר עכשיו?

  • פותח הנושא boyo
  • פורסם בתאריך

boyo

New member
שימוש באבקה כבר עכשיו?

היי חבר'ה. אתמול היה לי מקרה מוזר. תמיד הייתי מתאמן פה ושם במכוני כושר ולא בהתמדה. נרשמתי לפני חודש למכון כושר ורק לאחר חודש הייתה לי פגישת בניית תוכנית אימון עם מדריך (כן, בשביל לבנות תוכנית ראשונית :O). מדדנו את הנתונים שלי: אחוזי שומן, גובה, משקל וכד' והמדריך לא היסס וישר המליץ לי על הדלי הגדול של אבקת Ultimate Whey Gainer. הנתונים שנמדדו לי הם: אחוזי שומן: 11% (אני יודע שזה לא הכי מדויק אם זה נעשה ע"י המכשירים האלה), משקל: 64, גובה: 171. גם לדעתי אני קצת רזה מידי (במיוחד באזור הידיים), ואני מוכן בכיף לקנות את האבקה לשתות אחרי כל אימון (3 פעמים בשבוע בינתיים) עד לארוחת ערב. הבעיה היא שאני מפחד שזה יותר מידי בשבילי כבר בהתחלה. האם בתוך מתחיל בחדר כושר עם הנתונים הנ"ל, זה בסדר אם אשתמש באבקת חלבון (עם Gainer או בלי, כל אבקה). תודה רבה מראש.
 

MasterCool

New member
זה לא כזה משנה..

הגיינר מורכב בעיקר מחלבון ופחמימות (ועוד כמה דברים)..זה רק לעזור לך להשלים את הכמות היומית שלך.. זה לא אמור להחליף ארוחה שלמה.. מומלץ לקחת אחרי אימון. ואז תאכל עוד משהו אחרי שעה.. ואין לך מה לדאוג, אבקות הן בד"כ מחוברים טבעיים, סה"כ בא בצורת אבקה..
 

boyo

New member
אם כך, מה הכמות הקלורית היומית המומלצת?

אני לא ממש יודע כמה קלוריות אדם כמוני צריך לצרוך, ומה כמות החלבונים שאני צריך לצרוך עם האבקה או בכלל.
 

MasterCool

New member
תלוי

כמה פעילות אתה עושה במשך היום.. פשוט תאכל טוב, ולא תצתרך לחשב יותר מדי קלוריות.. לפי המשקל שלך 64.. אתה צריך לצרוך בערך 120-140 גרם חלבון.. תעשה חישוב של המשקל שלך כפול 2 בערך.. זה בערך הכמות שמומלצת בשבילך..
 
למעלה