שימור הלקוחות של פלאפון נזכרו בי

amithi1

New member
שימור הלקוחות של פלאפון נזכרו בי

חמישה ימים לאחר שניידתי את הקו לגולן, קיבלתי כעת שיחה מנציגת שימור של פלאפון.
הנציגה שאלה למה עזבתי, ועניתי לה שבמשך שלושה חודשים רדפתי אחריהם כדי לקבל את התנאים שעליהם סגרתי מולם במקור. בחודש היחיד בו קיבלתי חשבונית תקינה, קיבלתי גם עדכון כי מעלים לי את התעריף ב11 ש"ח, כי בא להם.
הנציגה אמרה כי כעת יש להם תכנית בדיוק באותם תנאים כמו בגולן - 99 ש"ח לשיחות והודעות ללא הגבלה, ו200 מ"ב גלישה. אמרתי לה שאני גולש ו200 מ"ב לא יספיקו. אם כך, אמרה, יש לנו עם 2GB ב119 ש"ח ועם גלישה ללא הגבלה ב130 ש"ח.
היא סיימה בכך שמתוך 50 לקוחות שהיא מציעה להם את ההצעה, כ40 מקבלים אותה וחוזרים אליהם מגולן
.
מכיוון שהנציגה עסקה בעיקר בלדבר ולא ממש רצתה להקשיב, לא טרחתי להמשיך את השיחה כדי להסביר לה עד כמה ההצעה שלהם לא אטרקטיבית, ונפרדנו לשלום.
 

amithi1

New member
הנציגה שלהם לא דיברה איתי על זה

וטון הדיבור שלה גם לא גרם לי להתעניין במה שהיא מציעה.
ובכל מקרה בינתיים אני מרוצה אצל גולן (חוץ מהעניין של חיוב על התכנית מיום הזמנת הסים, טרם הפעלת הקו - נראה אם גולן יעמוד בהבטחתו ויזכה את המנויים לפי יום הפעלת השירות בפועל. בכל מקרה זה לא יהיה דיל ברייקר מולו) ואני לא רואה סיבה לחזור לפלאפון לעסקה שעל פניו תהיה טובה, אך עוד חודשיים הם יוכלו להעלות לי בה את המחיר.
 
קצת סותר את המשפט:

"יש להם תכנית בדיוק באותם תנאים כמו בגולן" ואז לא לציין בכלל שיחות לחו"ל והגלישה בכלל 200 מגה,
איך זה בדיוק "יש להם תכנית בדיוק באותם תנאים כמו בגולן"?
 
זהו שלא

ברגע שיש אותם תנאים זה כולל הכל, לא רק שיחות אלא גם הגלישה, וגם השיחות לחו"ל
 
למעלה