שיטת הקניה באתר "פרסי"

NaughtyBoy

New member
שיטת הקניה באתר "פרסי"

שלום רב, ברצוני לדעת כיצד עובדת שיטת המכירה באתר "פרסי", הכוונה למועדון ה-VIP שהמחירים בו ממש נמוכים שזה די מחשיד. בתודה מראש ושבוע טוב, בר.
 

Fleg

New member
לא ממליץ...

קראתי איפשהו שאתה משלם שם מאה ש"ח דמי חברות מועדון ורק אז המחירים הם גם בשבילך. עד כאן הכל טוב ויפה... אבל ברגע שאתה בא לקנות כל דבר שהוא, אתה תיווכח לגלות כי אזל המלאי... פשוט מאוד, ברגע שיש משהו כמו 5 מצלמות דיגיטליות במחיר של 100 ש"ח, לפחות 5000 איש רצים לקנות, ומכאן סיכויי הזכייה שלך הם אחד לאלף... ואז יצא שנדפקת ששילמת 100 ש"ח... כי פשוט אין סיכוי שתזכה...
 

2cookie

New member
קרובה שלי זכתה שם בהארי פוטר ב4.90

ובעוד כמה דברים... רק שהשירות שלהם דפוק והיא זכתה בהתחלה כשהאתר היה חדש, עכשיו כבר אין לכם סיכוי.
 

Smario

New member
אין לי כל כך מושג איך זה עובד-אבל..

חבר שלי זכה שם לפני איזה שלושה שבועות בטלויזיה של דייהו 21" -200 שקל!!!!! ו דיוידי ב50 שקל!!!! נשמע לא הגיוני!?!??! - זאת מציאות... - לא יודע איך להסביר...
 

THElast

New member
זה דווקא הגיוני מאוד..

גם אני מכיר מישהי שזכתה במערכת קולנוע בייתית במחיר של 250 ש"ח בערך.. בכל מקרה, גם האתר "הבהיר" שלא תקבלו חזרה את כספי החברות שלכם, למרות שאתם לא קניתם כלום, מה שבעצם קורה שהרווחים שלהם הם בעיקר מדמי ההצטרפות של החברים, ולא ממכירת המוצרים! ביזיון!
 

ron ad

New member
תקרא את הביקורות

באתר של נטויזן, ביקורת קוטלת. פרסי הוא פרסי ולא יעזור שום דבר. ממליץ בחום לקרוא הכתבה. http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=97846&sid=10 רון
 
למעלה