שיחנקו....אינשאללה

שיחנקו....אינשאללה



McDonald & the Palestinian intifada McDonald`s just announced that 30 cents out of every Dollar of purchases in its 60 branches in Saudi Arabia will be donated as of today to the Palestinian intifada against the Israelis. Please send this message to all your e-mail pals.
 

sanlee

New member
אני קורה לחרם כללי על מקדונלס!!!



כלקוח ותיק של החברה הנבזית הזו, ומרגע זה, זה לשעבר ,הרני קורה לא להיכנס לסניפים שלהם .אני מניח שגם מישראל תורמים לאינתיפדה . ידוע שהבעלים בארץ תומך באוייבנו הפלסטינאים. כל מי שמסכים שירשם!!!
 

tzvid

New member
אני איתך



לא רק שהבעלים בארץ תומך בפלסטינאים, אני גם לא אתפלא אם הוא עומד מאחורי היוזמה הזאת. על תתקרבו לזבל הזה.
 

nirkabalo

New member
אשריכם שניזכרתם...



עוד כשנודע על היוזמה ``המבורכת`` של מקדונלדס אמרתי שאסור לאכול אצלם משום שהזכיין שלהם בארץ ,עומרי פדן,הוא מראשי ``שלום עכשיו`` ומשום שהם מתרימים כספים למען זורקי בקבוקי התבערה ושאר המחבלים מהרשות הפלשתינית. לעומת זכיין בורגר קינג,שלא נכנע ללחץ הרשת העולמית והשאיר את הסניף במעלה אדומים פתוח ולא הסכים לפתוח את אחד הסניפים ששירת את ערביי ``ישראל`` לאחר שהאלו שרפו אותו במהומות . כמו כן יש את היוזמה המבורכת של בורגר ראנץ שהביאה לאריאל סניף נייד כדי שגם תושבי השומרון יזכו לטעום מהראנץ שלהם. וסתם דעה אישית: שניהם עולים על מקדונלדס בהרבה בטעם ובאיכות.
 

אלי 9

New member
חברים, אני אתכם, אבל -



קהל היעד של ``מקדונלד`ס`` זו החבורה האחרונה שהיית יוצא איתה לחרם צרכנים. עם מי יש לכם שם עסק ? - אנשים ש (לא באשמתם) מסעדה זה מושג גדול עליהם. יש להם מקדונלד`ס קרוב, אז הם יחפשו ברגר-קינג ? - אנשים סופר-ממהרים, שחייבים לשים משהו בפה לפני הפגישה הבאה שלהם. יש להם זמן לאידיאלים ? תן לחטוף משהו ולעוף ! - הורים לילדים קטנים, שכל מה שהם מחפשים זה הבלון עם ה-``M``, בכדי להשתיק את הילד. איפה עוד יש להשיג את הבלון הזה ? - ילדים ``גדולים`` (יסודי ומעלה), שחסכו שבועיים בשביל להגיד ``אכלתי במקדונלד`ס`` - מה, תקחו מהם את ההנאה שבאמירה ? - צעירים/חיילים תפרנים שלוקחים את הדייט שלהם ל-``מסעדה בסגנון אמריקאי`` - ראו סעיף ראשון. תעברו על הרשימה, ותנסו לחשוב כמה מכנה משותף יש לאלה ולחרם צרכנים. הדרך הטובה ביותר היא להגיע ל-6 בפברואר.
 

sanlee

New member
אל תגידו עומרי פאדן אימרו עומרי חנפן (לערבים)



האדון לא שמע כניראה על 1100000 העניים בארץ בגלל שביטנו מלאה . ולהם הוא לא יתרום . כי זה לא פופולרי לתרום לעניים בישראל. אבל למי שיורה על היהודים זה בסדר אפשר לתרום . ולכן אני קורה לכולם לפגוע לו בכיס ע``י קניה ברשתות אחרות ולא משנה איזה ``רק לא מקדונלדס``.
 
למעלה