אשכולית לייט
New member
שיחות יוצאות ללקוחות..
אני עובדת בשירות טכני בחברה מסויימת, ומן הסתם יש נושאים מסויימים שפונים אליי ואני צריכה לחזור אח"כ ללקוחות לוודא שהכל בסדר או לעדכן בהמשך טיפול וכו'. הבעיה אצלי מתחילה בזה שאני לפעמים לוקחת על עצמי יותר מדי לחזור לאנשים, כשאני יכולה לסגור את זה במקום. במקום להגיד ללקוחות להתקשר אם התקלה חוזרת - אני מציעה להתקשר עוד כמה ימים לוודא בעצמי אם הכל בסדר ולפעמים גם במקום לתאם טכנאי אני מציעה לחכות כמה ימים לראות אם הסתדר ואז שאני אחזור אליהם (כשיש לי תחושה שזה משהו שיסתדר עם הזמן). אני שוקעת בהבטחות של עצמי ולא מקיימת, נוצר מצב שאני חוזרת לאנשים אחרי שבועיים-שלושה וכבר לא נעים לי בכלל. נשארות לי תזכורות פתוחות (הבוס שלי על הראש שלי כבר) במשך שבועות ואפילו מעל חודש, ולמרות כל זה אני מבטיחה לאנשים לחזור אליהם כל פעם מחדש. הכוונות טובות, אבל התוצאה לא. היום באתי לעבודה ביום החופש היחיד שיש לי בשבוע רק כדי לסגור חלק מהקצוות, וזה אחרי שכל השבוע נשארתי חצי שעה-40 דקות מעבר למשמרת שלי בשביל להוציא שיחות. איך יוצאים מהמעגל הזה??
אני עובדת בשירות טכני בחברה מסויימת, ומן הסתם יש נושאים מסויימים שפונים אליי ואני צריכה לחזור אח"כ ללקוחות לוודא שהכל בסדר או לעדכן בהמשך טיפול וכו'. הבעיה אצלי מתחילה בזה שאני לפעמים לוקחת על עצמי יותר מדי לחזור לאנשים, כשאני יכולה לסגור את זה במקום. במקום להגיד ללקוחות להתקשר אם התקלה חוזרת - אני מציעה להתקשר עוד כמה ימים לוודא בעצמי אם הכל בסדר ולפעמים גם במקום לתאם טכנאי אני מציעה לחכות כמה ימים לראות אם הסתדר ואז שאני אחזור אליהם (כשיש לי תחושה שזה משהו שיסתדר עם הזמן). אני שוקעת בהבטחות של עצמי ולא מקיימת, נוצר מצב שאני חוזרת לאנשים אחרי שבועיים-שלושה וכבר לא נעים לי בכלל. נשארות לי תזכורות פתוחות (הבוס שלי על הראש שלי כבר) במשך שבועות ואפילו מעל חודש, ולמרות כל זה אני מבטיחה לאנשים לחזור אליהם כל פעם מחדש. הכוונות טובות, אבל התוצאה לא. היום באתי לעבודה ביום החופש היחיד שיש לי בשבוע רק כדי לסגור חלק מהקצוות, וזה אחרי שכל השבוע נשארתי חצי שעה-40 דקות מעבר למשמרת שלי בשביל להוציא שיחות. איך יוצאים מהמעגל הזה??