שיחה עם אדיוט בצ´אט

שיחה עם אדיוט בצ´אט../images/Emo95.gif

גיתאר1 #: היי בן כמה גיתאר1 # בן/בת 0, נמצא/ת ב-לא ידוע וכתבה על עצמו/ה: מחובר/ת דרך הסלולרי . וינטרפרש: 13 גיתאר1 #: היי בן או בת וינטרפרש: אתה שואל בן כמה ואני לא מתקן אותך כנראה שאני בן גיתאר1 #: מאיפה ? וינטרפרש: תל אביב... גיתאר1 #: השם שלך יאפה וינטרפרש: תודה וינטרפרש: אבל אתה יודע איך קוראים לי? גיתאר1 #: לא וינטרפרש: אוי ווי זמיר... אז איך בדיוק אתה יודע שהשם שלי יפה? גיתאר1 #: מה אתא עוסיה וינטרפרש: מדבר עם מישהו שאומר שלי שהשם שלי יפה למרות שהוא לא יודע אותו, ואתה? חברך ל א ק י התנתק מהצ´אט! גיתאר1 #: אני שאלתי אתא בן אמרת כן וינטרפרש: אתה* בכוונה מדבר ככה, ומה הקשר? גיתאר1 #: ביי כסי גיתאר1 #: ביי כסי וינטרפרש: אתה תגיד את זה עוד הרבה פעמים? גיתאר1 #: ביי כוסי וינטרפרש: כן הבנתי לך כבר גיתאר1 #: מה הבנת- וינטרפרש: תחשוב.. וינטרפרש: גיתאר1 #: כל משי אני יודע ישלך תאחת יפאה רוצה לזינותה וינטרפרש: תגיד לי...בן כמה אתה? גיתאר1 #: ונטרויש וינטרפרש: אתה גאון... חברך ל א ק י התנתק מהצ´אט! וינטרפרש: ועוד לא ענית לי על השאלה גיתאר1 #: ונטרובאררשש וינטרפרש: אוי...אתה מטומטם.. גיתאר1 #: ונטרובאררשש וינטרפרש: חה חה חה.............. גיתאר1 #: ונטרובאררשש וינטרפרש: פששש....אתה כל כך מצחיק (ואתה בן 8) גיתאר1 #: ונטרובאררשש וינטרפרש: טוב, הגיע הזמן ללכת לישון ולהפסיק לבזבז את הכסף של אמא... גיתאר1 #: הזה שלי 20 סמ וינטרפרש: נכון וינטרפרש: לא בעצם זה האייקיו שלך
 
למעלה