שיווווווווווו

Yakir4179

Well-known member
שוב וכרגיל הכללות.
מנעד גיל התשוקות של גברים מכל סוג וזן וצורה בכל מקום, מתחיל בגילים קטנים [פדופילים] עובר להבופילים [חובבי נעורים ] ומסתיים בגרנטופילים [חובבי זקנים].
עד 1886 [יחי ויקיפדיה] קראו למשיכה הזו "פדרסטיה" - שים לב, פד-פדופיל, תחילית הילד. בעקבות היוונים העתיקים. ככל שהילד הופך לסובייקט נחקר, ומובן שאינו "אדם קטן ושלם" כך נתקנות תקנות קשות, כולל סנקציות קשות כנגד תוקפי ילדים וילדות. אגב, פדופיליה נחשבת כמחלת נפש.
תגיד, כשדוד ניגן לשאול הוא רק ניגן או נתן לו שירותים נוספים? עם יונתן אנחנו מבינים שלא היתה לו בעיה. יש רומן נפלא על דוד המלך, שם בגיל צעיר הוא מודע לכך שגברים אוהבים להציץ לו תחת חצאיתו. זה לא בדיוק מפריע, לו, נהפוך הוא.
אהבה של דוד ויהונתן זאת לא אהבת גייז אלא אהבה עם מעלות רוחניות , דוד נרדף על ידי שאול ויהונתן בנו של שאול הציל אותו , הסיפור שם הוא אדיר מה שנקרא , ככה נסללה הדרך למלכות דוד ומזרעו מלך המשיח !
 

Yakir4179

Well-known member
שוב וכרגיל הכללות.
מנעד גיל התשוקות של גברים מכל סוג וזן וצורה בכל מקום, מתחיל בגילים קטנים [פדופילים] עובר להבופילים [חובבי נעורים ] ומסתיים בגרנטופילים [חובבי זקנים].
עד 1886 [יחי ויקיפדיה] קראו למשיכה הזו "פדרסטיה" - שים לב, פד-פדופיל, תחילית הילד. בעקבות היוונים העתיקים. ככל שהילד הופך לסובייקט נחקר, ומובן שאינו "אדם קטן ושלם" כך נתקנות תקנות קשות, כולל סנקציות קשות כנגד תוקפי ילדים וילדות. אגב, פדופיליה נחשבת כמחלת נפש.
תגיד, כשדוד ניגן לשאול הוא רק ניגן או נתן לו שירותים נוספים? עם יונתן אנחנו מבינים שלא היתה לו בעיה. יש רומן נפלא על דוד המלך, שם בגיל צעיר הוא מודע לכך שגברים אוהבים להציץ לו תחת חצאיתו. זה לא בדיוק מפריע, לו, נהפוך הוא.


אהבת דוד ויהונתן​

אהבת דוד ויהונתן מתוארת בפסוקים אחדים, כגון:

וַיִּכְרות יְהוֹנָתָן וְדָוִד, בְּרִית, בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ, כְּנַפְשׁוֹ. (שמואל א', י"ח, ג')
שאול המלך הורה להמית את דוד, אך יהונתן המרה את פי אביו והסתיר את דוד:
"וַיְדַבֵּר שָׁאוּל אֶל-יוֹנָתָן בְּנוֹ וְאֶל-כָּל-עֲבָדָיו, לְהָמִית אֶת-דָּוִד; וִיהוֹנָתָן בֶּן-שָׁאוּל חָפֵץ בְּדָוִד מְאוד. וַיַּגֵּד יְהוֹנָתָן לְדָוִד לֵאמֹר, מְבַקֵּשׁ שָׁאוּל אָבִי לַהֲמִיתֶךָ; וְעַתָּה הִשָּׁמֶר-נָא בַבֹּקֶר, וְיָשַׁבְתָּ בַסֵּתֶר וְנַחְבֵּאתָ" (שמואל א', י"ט, א'-ג')

"וַיִּכְרות יְהוֹנָתָן עִם-בֵּית דָּוִד; וּבִקֵּשׁ ה' מִיַּד אויְבֵי דָוִד. וַיּוֹסֶף יְהוֹנָתָן לְהַשְׁבִּיעַ אֶת דָּוִד בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ כִּי אַהֲבַת נַפְשׁוֹ אֲהֵבוֹ" (שמואל א', כ', ט"ז-י"ז)

"וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁלשׁ פְּעָמִים וַיִּשְּׁקוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וַיִּבְכּוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ עַד דָּוִד הִגְדִּיל. וַיּאמֶר יְהוֹנָתָן לְדָוִד, לֵךְ לְשָׁלוֹם: אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְנוּ שְׁנֵינוּ אֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם ה' לֵאמר, ה' יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם." (שמואל א', כ', מ'-מ"ב)

לאחר מותו של יהונתן בשדה הקרב נושא דוד את קינתו, ובה הוא מבכה את שאול ויהונתן, ואומר: "צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן, נָעַמְתָּ לִּי מְאוד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִׁים
 

אבח"י

Well-known member

אהבת דוד ויהונתן​

אהבת דוד ויהונתן מתוארת בפסוקים אחדים, כגון:

וַיִּכְרות יְהוֹנָתָן וְדָוִד, בְּרִית, בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ, כְּנַפְשׁוֹ. (שמואל א', י"ח, ג')
שאול המלך הורה להמית את דוד, אך יהונתן המרה את פי אביו והסתיר את דוד:
"וַיְדַבֵּר שָׁאוּל אֶל-יוֹנָתָן בְּנוֹ וְאֶל-כָּל-עֲבָדָיו, לְהָמִית אֶת-דָּוִד; וִיהוֹנָתָן בֶּן-שָׁאוּל חָפֵץ בְּדָוִד מְאוד. וַיַּגֵּד יְהוֹנָתָן לְדָוִד לֵאמֹר, מְבַקֵּשׁ שָׁאוּל אָבִי לַהֲמִיתֶךָ; וְעַתָּה הִשָּׁמֶר-נָא בַבֹּקֶר, וְיָשַׁבְתָּ בַסֵּתֶר וְנַחְבֵּאתָ" (שמואל א', י"ט, א'-ג')

"וַיִּכְרות יְהוֹנָתָן עִם-בֵּית דָּוִד; וּבִקֵּשׁ ה' מִיַּד אויְבֵי דָוִד. וַיּוֹסֶף יְהוֹנָתָן לְהַשְׁבִּיעַ אֶת דָּוִד בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ כִּי אַהֲבַת נַפְשׁוֹ אֲהֵבוֹ" (שמואל א', כ', ט"ז-י"ז)

"וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁלשׁ פְּעָמִים וַיִּשְּׁקוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וַיִּבְכּוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ עַד דָּוִד הִגְדִּיל. וַיּאמֶר יְהוֹנָתָן לְדָוִד, לֵךְ לְשָׁלוֹם: אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְנוּ שְׁנֵינוּ אֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם ה' לֵאמר, ה' יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם." (שמואל א', כ', מ'-מ"ב)

לאחר מותו של יהונתן בשדה הקרב נושא דוד את קינתו, ובה הוא מבכה את שאול ויהונתן, ואומר: "צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן, נָעַמְתָּ לִּי מְאוד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִׁים
לא בושה לא בושה. גדולי הגיבורים היוונים היו גם מאהבים זה של זה. מה יש? במה יהונתן שונה מאכילס ואהובו שונה מדוד. נזילות מינית היתה מקובלת לפני 2500 או 3000 שנים, בטרם המונותאיזם שנלחם בכל צורה אלילית, וראה בסקס לצורכי הולדה עיקר הפך סיפורי אהבה גדולים וחושניים ל"סיפורים רוחניים" [ראה שיר השירים שם אשכרה השולמית נבעלת ומעריצה את איבר מינו של הבועל "כי דגלו עליי אהבה", או מתארת את האורגזמה שלה: רפדוני בתפוחים סמכוני באשישות" בטח בטח יש לה אורגזמה כי הוא בתוכה. להפוך שיר תשוקה ענק כזה לשיר "רוחני" עאלק. כמה אדם יכול לרמות את עצמו ולהתעלם מיופיו של מעשה האהבה, מכוחה של תשוקה ומגדולתו של המעשה המיני. ביהדות אגב, הפרשנות הרי הופכת את יהווה לזיין ואת "כנסת ישראל" לבת זוגו הנבעלת תדיר "רוחנית". אלילות במיטבה.
 

אישון34

Well-known member
גם לי יש גבולות.
אמנם מרקד על שתי החתונות, אבל הבית הוא גבול ששום מאהב לא יחצה, בטח לא מאהבת. המיטה היא גבול ממשי. גילים הם גם גבול. גם אם תיראה בן 30 ואתה בקושי 16 למיטה שלי לא תכנס בחיים.
אז למה הבחור בן ה- 16 עם שׂיעור מינימלי מעל השפה העליונה ואפס שׂיעור ברגליים מנסה ל"פתות" אותי. אני מפחד, מודה ומתוודה. ראשית הגיל הזה אף פעם לא משך אותי, גם כשהייתי ילד בן 13, גיל 16 הוא גיל רע לסקס. הגוף עוד לא החליט לאן הוא, השפרצות מהירות, מצבי רוח, קרחות מוזרות, וריחות בלתי נסבלים של הורמונים וזרע לא שטוף. אני מפחד כי אני חייב לשקול כל מילה וכל מחווה שלי. הנייד שלי קבוע בהקלטה כשאני משוחח אתו. אמרתי והצהרתי ללא שום אפשרות עתידית שאין לי ענין, הצעתי פניה לעזרה - אני בגיל של סבא שלו.
אבל לא...
גיל ההסכמה במדינת ישראל - ללא יחסים מיוחדים הוא 16. (אני מבין שיש כאן יחסים מיוחדים, אה לא יכול לחסום אותו - אז זה כמובן לא תקף).

אישוניאיש.
לא מבין מעבר לחוק.
 

Yakir4179

Well-known member
אני בהוסטל אברהם ופוסט ירושלים הוסטלי תיירים אני לא רואה בעיה שלא לשכב בכיף עם צעירה מ22 21 בהסכמה מוחלטת, עם זרות ותיירות זה אחרת ואין חשש, גם שאתה שוכב עם בת 21 ואתה 40 פלוס יגידו שאתה פדופיל סוטה ובלה בלה , ויעדיפו לזיין בתיאלנד ולא כאן
 
למעלה