שיהיה לנו חג עצמאות שמח!
C Crazy Beetle 1303L New member 27/4/04 #4 חג שמח!!! כפרה על חיפי!!! חבר'ה שיהיה לכולם חג שמח! אוהב אותכם... בני אני מצטער על הכאב ראש שנגרם לך היום בעיקבות השיחות טלפון ממני... מי יתן והקרייזי תפסיק לעשות לי ת'מוות ותתן לחיפי השחורה בראש!!!
חג שמח!!! כפרה על חיפי!!! חבר'ה שיהיה לכולם חג שמח! אוהב אותכם... בני אני מצטער על הכאב ראש שנגרם לך היום בעיקבות השיחות טלפון ממני... מי יתן והקרייזי תפסיק לעשות לי ת'מוות ותתן לחיפי השחורה בראש!!!
ה ה נ מ ל ה New member 27/4/04 #5 ../images/Emo166.gif../images/Emo166.gif../images/Emo166.gif../images/Emo164.gif