שיהיה לכולם שבוע מדהים!!!

שיהיה לכולם שבוע מדהים!!!

ו.... לילה טוב לכולם!!!
 

ממתק בת

New member
שבוע מצוייייייייייין ../images/Emo25.gif

אשתי,עוד שישה ימים מהיום... אני מתחילה כבר ממש ל ה ת ח פ ן
 
לאאאא אל תמותי!!!

אחרת אני לא אפגוש אותך בגהנום!!! עשי קודם כמה מעשים רעים! כמוני! את יותר מידיי טובה! יותר מידיי יפה! יותר מידיי מלאכית יפה! אחחחח... צריך להרוס אותך! כלומר... את צריכה להרוס את העולם! לפחות כמה עולמות של אנשים!.... יותר מידיי טובה!!! אחחח.... *אופירוש שרוצה לראות את בעלה איתה בגיהנום!* אחרי הכל 16 בתולות זה לא בשבילך, את צריכה 16 בתולים,וזה שם בגיהנום! (השתיה עליי, וגם האוכל....)
 
למעלה