שידורי רדיו דגיטלי

שידורי רדיו דגיטלי

לפני מס´ שבועות סיפרתי שבזק עורך ניסיוניות בשידורי רדיו דגיטלי של כל ערוצי הרדיו בישראל (החוקיים) .בתדר אחד וצליל CD מצורף לינק של האתר באנגלית . אני חלש באנגילית אולי מישהוא יתרגם עים יש שם משהוא מעניין
 
מי שקרא מה שכתוב באתר באנגלית

האים ניתן להזמין רדיו כזה לישראל . כי בזק כבר משדר מעל שנה שידור של רדיו דגיטלי של כל הערוצים . לא הייתי מיתנגד להזמין אחד כזה אלי
 
DAB- Digital/Direct Audio Broadcast

בזק אכן מתעסקת בשידורי נסיון כאלה כבר כמה שנים. אני לא יודע כמה קבועים ואמינים הם. עיקר השידורים הם באיזור המרכז. באירופה, שידורי DAB מתחילים אט אט להפוך לנפוצים, למרות שהיצע המקלטים קטן מאוד. לחלק לא קטן מהיצרניות הגדולות אין אפילו מקלט DAB אחד בקטלוג - מה שמרמז על ביקוש נמוך במיוחד מצד הצרכנים. נשמעים שם אפילו דיבורים על הגדרת כל המיזם ככשלון. הנה דוגמאות של מכשירים מ SONY, ARCAM, TECHNICS . זה פחות או יותר כל מה שיש, נכון לעכשיו.
 

gilads

New member
נדמה לי

שלעוד חברות היי אנד יש טיונרי DAB (נאים, רוקסאן, וידאו לוגיק..) ובעצם החברות המובילות עובדות על זה. ונדמה לי שגם לטיונרים המקובלים הביקוש לפחות בארץ אינו מי יודע כמה - אולי זה אלמנט האודיו הכי פחות מבוקש?. ונדמה לי לרמת הרדיו המקומי יד בדבר (חוצמ 88 )
 
השידור ניקלט בכל הארץ

על ערוץ CH12 שפעם שידרה התחנה METV מידרום לבנון עד שיצא צהל מישם. השידור הדגיטלי . היפריע מאוד לקליטת שידורי התחנה הנ"ל . והיום נישארה רק ההפרע .
 
למעלה