שיגריס הצילו!!!

נועה26

New member
שיגריס הצילו!!! ../images/Emo18.gif

לא כתוב באופן ההכנה מה עושים עם החמאה! מוסיפים פשוט לתערובת? מי שניסה את העוגה המשפריצה של השף העירום, נא עזרתכם!
 

שיגריס

New member
לא כתוב??? בטח כתוב !

מתכון: עוגת שוקולד ו2 סוגי אגוזים רכיבים: 150 גרם שקדים טחונים 150 גרם אגוזי מלך טחונים 200 גרם שוקולד קצוץ 100 גרם קוביות שוקולד (``להטביע`` בעוגה) 6 ביצים מופרדות קורט מלח 250 גרם חמאה + 100 גרם סוכר (במערבל יחד עם 6 חלמונים) אופן הכנה: לתבנית 26 ס``מ טוחנים במעבד מזון את האגוזים והשקדים (למרקם עדין). קוצצים 200 גרם שוקולד במעבד מזון ומאחדים עם האגוזים והשקדים. במעבד המזון: חלמונים, סוכר וחמאה רכה. מעבדים לתערובת חלקה. מאחדים עם תערובת השוקולד-אגוזים. בקערה נפרדת: מקציפים את החלבונים עם קורט מלח ומאחדים בתנועות קיפול עם שאר המרכיבים. יוצקים לתבנית משומנת ומיישרים (בניעור קל). דוחפים קוביות שוקולד לתוך העיסה ואופים כ50- דקות או עד שקיסם שננעץ יוצא יבש. אוכלים מייד עם השוקולד הנוטף ומגישים עם קצפת. הערות: אוכלים חם ואם עבר יום והעוגה נשארה, מכניסים פרוסה למיקרו לכמה שניות ומגישים כשהשוקולד בתוכו נוטף בצירוף קצפת. מקור המתכון: השף הערום הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

נועה26

New member
יש לי מודפס את המתכון ששלחת

ב - 15/5/01, ושם אין התיחסות לחמאה...
כבר הקצפתי את החלמונים עם הסוכר בלבד, וחיברתי עם האגוזים. איך ממזערים את הנזק? יכולה פשוט להוסיף את החמאה לתערובת? מזל שאת כאן!
 

נועה26

New member
מי כ-ללל, עדיין פה???

האורחים מגיעים, הנה דופקים בדלת, אני מחזיקה אותם בחוץ עד שתגידי מה עושים עם החמאה!
 

שיגריס

New member
שילחי את האורחים אלי...

איזה מתכון יש לך? בשלי יש הוראות מדוייקות.
 

שיגריס

New member
מוזר... אולי שלחתי מזמן את המתכון

אחרי התוכנית של השף ולא שמתי לב אבל כשהעברתי לתוכנה כבר רשמתי את הכל במדוייק. הממ... בכל אוםן, מה לעשות עכשיו? כבר איחדת הכל? בעיה.... אם עדיין לא איחדת עם קצף החלבונים, תערבלי היטב את החמאה עם התערובת ללא הקצף. לערבל במערבל עד שהכל מתאחד עם החמאה. ורק אז להוסיף את החלבונים כפי שהסברתי. להבא: תבדקי קודם את המתכון וכך תימנעי תקלות.
 

נועה26

New member
רצה לסיים את העוגה!

עוד לא איחדתי עם החלבונים, מזל! אדווח מאוחר יותר. אגב - חשבת לפתוח "קו חם" לשאלות של כישרונות כמוני?
ביי בנתיים
 

נועה26

New member
OK - רשמים:

לא יודעת איך העוגה היתה יוצאת בלי "המשבר", אבל היא פשו טעימה מאד. משום מה קצת מתפוררת, אבל הטעם, חבל על הזמן! לצערי, הכנתי כל כך הרבה אוכל לאתמול בערב, שלא נשאר הרבה מקום לקינוח. חוץ מהעוגה הכנתי: כיסונים ממולאים בשר מהתוכנית של אהרוני פיטריות קלויות של רובנס (אדיר!) תפ"א ובטטות אפויים עם שמן זית בצק עלים ממולא פיטריות פורציני (המצאה שלי, לא משהו, חבל...) דג עם ירקות לחמניות זהו, ושוב תודה לשיגריס שתמיד נמצאת כשצריך אותה!
 
למעלה