שיבולת שועל

דוקי מן

New member
שיבולת שועל

אני כבר מנסה לאכול את זה תקופה ארוכה, בכל מיני דרכים שונות אך משום מה אני לא מצליח, הכל יוצא לא טעים ולא אכיל. נסיתי את זה עם השייק שלי בטעם שוקולד בבלנדר גם כן לא הלך לי (הכל שקע למטה והיה לזה טעם דוחה- "אפקט הפחד"). אשמח מאוד אם תתנו לי איזה דרך שלכם איך אתם אוכלים את השיבולת שועל.
 
מתכון

קח את השיבולת ותן לה להסתובב לבד בבלנדר קודם כל עד שהיא תתרסק לאבקה. אחר כך תוסיף חצי מהכמות המתוכננת של חלב ותן לזה להסתובב כחצי דקה. אחר כך הוסף את החצי השני ומעט קינמון והמשך את העירבול כ45 שניות. יוצא דיי דליל . אני משתמש ב6 כפות גדושות וחצי ליטר חלב.
 

דוקי מן

New member
תודה חזיזו נראה לי אני הלך על עצתך

אבל תגיד, כמה זה בערך 6 כפות ש"ש מבחינת גרם? ובערך כמה מ"ל חלב (כוסות)? בתודה מראש
 

subotaj

New member
בצורת גרנולה עם חלב ופירות יבשים

יש לך נגיד את הלייט של תלמה. טעים טעים.
 

albb

New member
../images/Emo45.gif והנה המתכון לש"ש טעימה...

1. קנה גרנולה ENERGY (או כל גרנולה איכותית אחרת), כזאת שמוכרים בשקית ניילון שקופה ומכילה פירות מיובשים. 2. קח קערה עם שיבולת שועל. שטוף היטב את שיבולת השועל מספר פעמים במים חמים (היא תהפוך לרכה וטעימה). תסנן את המים. 3. תוסיף מעט מהגרנולה (שמכילה צימוקים, בננות ועוד כל מיני דברים טעימים) לקערת שיבולת שועל ותערבב היטב. 4. הוסף חלב כרצונך (אפשר לערבב לפני זה עם אבקת חלבון. כדי שלא יהיו גושים יש לערבב את אבקת החלבון עם ממש ממש מעט מים חמים ואז להוסיף לחלב קר ולערבב). 5. שיהיה בתאבון.
 

Snirki

New member
לפני שאתה מכניס לבלנדר...

שפוך כוס מים רותחים לכוס שיבולת שועל, תערבב וחכה 5 דקות שיתקרר טיפה. תתחיל לערבל בבלנדר ואחרי כמה שניות זרוק פנימה כמה קוביות קרח (שלא ימיס את הבלנדר). זה ייצא טעים עם טקסטורה של מילקשייק.
 

pertal

New member
../images/Emo45.gifאני אנסה... עד עכשיו אני פשוט

שמתי את השיבולת לא מבושלת כמה זמן לפני במיקסר כדי שיהפוך לאבקה ואז הכנסתי את שאר המרכיבים. הרגשה לא נעימה ששיבולת שועל לא מבושלת יורדת לך בגרון.
 

Snirki

New member
בישול שיבולת

מוריד את התחושה הלא נעימה של נסורת רטובה שיורדת לך בגרון...
 
אבל למה...

בדר"כ שתוקף אותך בולמוס רעב פתאום,תתפתה לאכול דווקא דברים משמינים ופחמימות פשוטות...?
 
למעלה