שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים

מצב
הנושא נעול.

TheGarlicPress

New member
שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים

שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
 

levikon

New member
../images/Emo45.gif

שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
 

oshri5917

New member
בשביל מה המכרזים המטופשים האלה

בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
 

fireman

New member
אושרי

בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
אושרי
קח שלטים ותפגין מול משרד התחבורה כי כבר נמאסה עליי המנטרה הקבועה שלך כאן.
 

אורי404

New member
אשרי, לפחות דייק בדברים.

בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
אשרי, לפחות דייק בדברים.
"בשביל לחזק את עפיפי" אתה כותב. אף אחד לא קבע בהודעה הזו שעפיפי זכה. כמו כן, אצל עפיפי יש גם דברים טובים. ואז אתה ממשיך לכתוב "לדפוק את חברת דן" - לפי ההודעה של המכרזים ניתן להבין שהקווים עוברים מאגד ולא מדן. חוץ מזה שהרפורמה לא התחילה אצל שטרית אלא קודם לכן. גם אנני בטוח שרעיון הרפורמה הוא של משרד התחבורה, אלא של משרד האוצר.
 

hai001

New member
אושרי דיי נמאס שאתה מתלונן על

בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
אושרי דיי נמאס שאתה מתלונן על
שטרית, אתה קובע מה לעשות בכלל בתחבורה ציבורית, דיי תשנה נושאים כבר ומספיק לחזור על עצמך.
 

gsx750f

New member
יש יועצים שטרית רק חותם תשחיל לשטרי

אושרי דיי נמאס שאתה מתלונן על
שטרית, אתה קובע מה לעשות בכלל בתחבורה ציבורית, דיי תשנה נושאים כבר ומספיק לחזור על עצמך.
יש יועצים שטרית רק חותם תשחיל לשטרי
לשטרית בין המסמכים שהוא חותם מסמך על העפתו מהמשרד הוא יחתום
 

levikon

New member
למה למנוע מאגד להשתתף?

אחרי כל הזכיות של קווים ועפיפי
באמצעות החברות השונות, מדוע למנוע מאגד להשתתף במכרזים ? אין כאן הסבר ואין כאן שקיפות !
למה למנוע מאגד להשתתף?
כי אגד מקבלת מימון מהמדינה, יש להם קרן הצטידות וכ"ו. והמטרה המבורכת של המכזים זה לשבור את המונופול של אגד.
 

אורי404

New member
בנוסף למה שכתבתי למטה יורד אני אחדד

למה למנוע מאגד להשתתף?
כי אגד מקבלת מימון מהמדינה, יש להם קרן הצטידות וכ"ו. והמטרה המבורכת של המכזים זה לשבור את המונופול של אגד.
בנוסף למה שכתבתי למטה יורד אני אחדד
את דבריי. אני בעד שהקווים שעוברים לחברות החדשות יהיו עדיין של אגד ביחד עם החברות החדשות (בדומה לקווים 370 ו-380). יחד עם זאת, אפשר להפסיק את סבסוד המדינה (קרן ההצטיידות), ככה שאגד ירכשו את האוטובוסים במימון עצמאי.
 

אוהד11

New member
למשרדי התחבורה והאוצר היתה

בנוסף למה שכתבתי למטה יורד אני אחדד
את דבריי. אני בעד שהקווים שעוברים לחברות החדשות יהיו עדיין של אגד ביחד עם החברות החדשות (בדומה לקווים 370 ו-380). יחד עם זאת, אפשר להפסיק את סבסוד המדינה (קרן ההצטיידות), ככה שאגד ירכשו את האוטובוסים במימון עצמאי.
למשרדי התחבורה והאוצר היתה
מדיניות עד לפני עשור של מונופול בתחב"צ בדמותן של אגד ודן. מזה עשור מנסה משרד התחבורה "לכפר" על מדיניות זו ע"פ החלטת ממשלה. אך במקום לדרוס את שתי החברות ולאפשר לחברות אחרות לפעול, כשלעיתים הן פועלות בצורה מפוקפקת ולא לפי תנאי המכרז, מוטב היה אם היו מאפשרים לאגד ולדן להמשיך לפעול בנוסף לחברות אחרות. כך פועלת תחרות, כאשר כוחות השוק מכתיבים את תנאי השרות ואת המחירים. כך גם לא יהיה צורך לסבסד ולהפעיל את קרן ההצטיידות. למעשה, מה שעשה משרד התחבורה עם אגד ודן במשך עשרות שנים הוא עושה עכשיו עם ר"י.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

למשרדי התחבורה והאוצר היתה
מדיניות עד לפני עשור של מונופול בתחב"צ בדמותן של אגד ודן. מזה עשור מנסה משרד התחבורה "לכפר" על מדיניות זו ע"פ החלטת ממשלה. אך במקום לדרוס את שתי החברות ולאפשר לחברות אחרות לפעול, כשלעיתים הן פועלות בצורה מפוקפקת ולא לפי תנאי המכרז, מוטב היה אם היו מאפשרים לאגד ולדן להמשיך לפעול בנוסף לחברות אחרות. כך פועלת תחרות, כאשר כוחות השוק מכתיבים את תנאי השרות ואת המחירים. כך גם לא יהיה צורך לסבסד ולהפעיל את קרן ההצטיידות. למעשה, מה שעשה משרד התחבורה עם אגד ודן במשך עשרות שנים הוא עושה עכשיו עם ר"י.
 

אורי404

New member
המכרז.

שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
המכרז.
במכרז כתוב שאגד לא תוכל להתמודד בכל המכרזים ובחלקם על ידי חברת הבת, שלא תקבל סובסידיה ממשלתית. אז ככה: הרושם הוא שעד עכשיו היה לאגד פלוס סובסידיה ממשלתית. נעזוב לרגע את החקירה שיש כיום ואני אתן את נימוקיי לחשד: - המספרים החיצוניים והפנימיים של אגד פלוס הם ברתף של אגד עצמה. - כמו כן, היו מאנים נמוכי רצפה שנכנסו לאשקלון לאגד ואחר כך עברו לאגד פלוס תשתית. כלומר, אגד רכש אוטובוסים עם קרן ההצטיידות וכעבור זמן קצר של חודש-חודשיים האוטובוסים עברו לאגד פלוס תשתית. דעתי היא שיש לתת לחברות הבת של אגד לגשת לכל המכרזים, אך בבד בבד לוודא שלא יהיו מעשים פסולים. בכלל, שיטת המכרז צריכה להיות שנכנסת חברה או מספר חברות לאיזורים הנ"ל בנוסף לחברה הקיימת (אגד במקרה הנ"ל). לסיכום, למרות שהיה עדיף שיסיקו מסקנות ויגישו שיטת מכרזים שונה, הרושם הוא שיש פה איזורים שטעון שיפור, כמו איזור הנגב ואיזור השרון. כלומר, ישנו סיכוי למרות צורת המכרזים הטעונה שיפור, לשיפור המצב. נקווה לטוב.
 
מעניין לאיזה חלק מאיזור השרון

המכרז.
במכרז כתוב שאגד לא תוכל להתמודד בכל המכרזים ובחלקם על ידי חברת הבת, שלא תקבל סובסידיה ממשלתית. אז ככה: הרושם הוא שעד עכשיו היה לאגד פלוס סובסידיה ממשלתית. נעזוב לרגע את החקירה שיש כיום ואני אתן את נימוקיי לחשד: - המספרים החיצוניים והפנימיים של אגד פלוס הם ברתף של אגד עצמה. - כמו כן, היו מאנים נמוכי רצפה שנכנסו לאשקלון לאגד ואחר כך עברו לאגד פלוס תשתית. כלומר, אגד רכש אוטובוסים עם קרן ההצטיידות וכעבור זמן קצר של חודש-חודשיים האוטובוסים עברו לאגד פלוס תשתית. דעתי היא שיש לתת לחברות הבת של אגד לגשת לכל המכרזים, אך בבד בבד לוודא שלא יהיו מעשים פסולים. בכלל, שיטת המכרז צריכה להיות שנכנסת חברה או מספר חברות לאיזורים הנ"ל בנוסף לחברה הקיימת (אגד במקרה הנ"ל). לסיכום, למרות שהיה עדיף שיסיקו מסקנות ויגישו שיטת מכרזים שונה, הרושם הוא שיש פה איזורים שטעון שיפור, כמו איזור הנגב ואיזור השרון. כלומר, ישנו סיכוי למרות צורת המכרזים הטעונה שיפור, לשיפור המצב. נקווה לטוב.
מעניין לאיזה חלק מאיזור השרון
מתכוונים בהודעה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה