שטיחונים מאיזור רחובות- נס ציונה|ר

שטיחונים מאיזור רחובות- נס ציונה|ר

בשבוע שעבר הועלה בפורום רעיון לארגן רכיבת שטח באמצע השבוע (כמו שיש לכבישונים את הקריטריום שלהם). אם יש מעונינים לרכיבה- צרו קשר בפורום ונקבע יום. ניר
 
כן, אני העליתי.

פשוט יצא שאני קצת עסוק השבוע בעבודה, וגם בעניין של החלפת בולם, וחשבתי (כרגיל) שדחיה של עוד שבוע לא תזיק... בכל מקרה, בגלל שאני לא מכיר טוב את השטח באזור, חשבתי להתחיל ב"טיול הכנה" בהרכב מצומצם, כדי לאתר מסלול סביר. אבל אם מישהו בעניין, אני אצטרף גם השבוע. ואם מישהו יכול להמליץ על מסלול בסביבה, זה בכלל יהיה מצויין.
 

capsicum

New member
אשמח להצטרף

לאחר שנים של חיפושים אותרו באזור רחובות-נס-ציונה כמה מסלולים נחמדים לרכיבה. טוב, זה לא הסינגלים של כרמי יוסף, אבל בתור רכיבות של יום-יום זה סבבה. אשמח להצטרף.
 
מחר מתאים לך ?

הכוונה להיפגש בערך ב1600 - 1700, באזור פארק המדע, ולרכב בערך שעה וחצי, שעתיים. אם אתה יכול להוביל, יכול להיות מצוין.
 
תתעלם מהשאלה איפה להיפגש.. ../images/Emo163.gif

לא קראתי את ההודעה עד הסוף פארק המדע - מצויין!!!!
 

capsicum

New member
סבבה,אבל יותר לכיוון 17:00

בפארק המדע? ליד מסעדת אחים עותמאן?
 

capsicum

New member
א. אפשר גם וגם

ב. Yoachim Perseval מעדיף מחר. ג. אני רוכב היום באזור בכל מקרה
 
אני יכול רק מחר.

היום פשוט לא הבאתי אופניים. (אני מגיע ברכב). אם אתם רוכבים היום, תנסו להישאר במצב "תקין" כדי שיהיה לי עם מי לרכב מחר...
 

JacobLevin

New member
אפשרויות למסלולים

הבעיה של האזור היא יותר מדי חול. מסלולים אפשריים: דרך הצינורות מקנטרי גלי הדר בראשון עד כביש בית עובד נס ציונה שביל הרכס של גבעות הכורכר. הקצה הדרומי בעייתי בעליה. ניתן לשלב עליה מכיוון תחנת הדלק של בית עובד. ניתן לשלב מספר שבילים נוסף בגבעות הכורכר של נס ציונה, לא מרחקים גדולים אבל עליות וירידות נחמדות. נא לא לרדת משבילים, מספיק שרכבי 4X4 מקלקלים את האזור. ניתן לפתוח גם לכיוון פלמחים מכיוון צומת בית עובד שביל מערבה או צמוד לעיינות מדרום גם שביל מוביל מערבה. שני השבילים נפגשים ומובילים לכביש ראשון פלמחים (ליד הגשר של כביש ת"א אשדוד) שני שבילים בכיוון צפון דרום מכביש פלמחים בצפון לכיוון דרום האחד מתחיל ליד הכניסה לבסיס פלמחים, השני מתחיל ליד הגשר של כביש החוף. שני השבילים מובילים לכיוון מחלף יבנה. זהו להפעם.
 
רכיבה באיזור נס-ציונה רחובות

אני מוכן להצטרף לרכיבה גם באיזור ואני מכיר טוב את השטח כי אני רוכב לבד (בדרך כלל) אז אני מכיר טוב את השטח מכל הכיוונים. אני מתאים לי מחר רכיבה אחרי הצהריים. ההודעה הזאת נכתבה ע"י אמיר ולא ע"י בן-עמי
 
ראיתם מה זה חוצפה ? ../images/Emo8.gif

הבנאדם מנסה לארגן רכיבה, ובסוף יוצאים בלעדיו ! לא, אני סתם מקנא. אם יש מישהו שמעוניין להצטרף מחר, תשאירו פה הודעה עד הבוקר, כדי שאדע אם לקחת את האופניים לעבודה.
 
תתנחם בעובדה ש 30% מהשבילים..

היו חול תובעני וטובעני שאת חלקו נאלצנו (טוב, אני נאלצתי) לעשות ברגל.. לגבי מחר, אם התוכניות שלי לרכב בכרמי יוסף לא יצאו לפועל, אשמח להצטרף..
 

ronenaf

New member
מסלולים נוספים

וייסגל שילר דרך השדות לכוון גדרה. השדות והפרדסים (או מה שנשאר מהם בין בית גמליאל לעשרת. באזורים האלה יש צבאים חזירי בר וציפורים. אשמח להצטרף אני גר בשכ' אפרים.
 

yosi53

New member
למה לא לצאת מזרחה?

תלוי בטווח שזמנכם מאפשר. א. תל גזר -ליד כרמי יוסף ב. על התל מסלול 'לונה פרק' נחמד ג. יש שביל שיורד מהתל מזרחה, די תלול. ד. ירדתם, מעט שמאלה (500 מ') יש מעיין נחמד -עין ורד ה. כל האיזור סביב התל שופע במטעים שבעונה הזו מלאים בפירות העונה. ו. לא רחוק משם יער בקוע. ז. למי שרוצה ללכת רחוק - המשיכו מזרחה עד למודיעין. בעונה הזו, וזה יחמיר בקיץ-השבילים המערביים (נחל שורק-פלמחים) חוליים מאד. לא שזה רע... צאו למזרח.
 

capsicum

New member
נו, בסוף לקחת את האופניים היום?

אם כן- אשמח לרכוב גם היום (במסלול אלטרנטיבי עם פחות חול) 066/335406 רם
 
למעלה