שחר, אתה עושה אותנו שוק?

שחר, אתה עושה אותנו שוק?

אל תביא את עופר טלקר.......בבקשה, צריך לעשות עצומה..... אחרי משחק אדיר של אבישי, ומשחק חיובי לעומת העונה שעברה של אלון חרזי ישר הוא חושב על טלקר?? אבישי זאנו נשמה עופר טלקר בן זונה מוכר במחלקת הירקות
 
עופר טלקר לא יהיה המלך לעולם

ג´ובאני רוסו-זה מובן..... לא אהבנו אותו כי הוא שיחק ביריבותינו אבל תמיד היה סימפטיה לשחקן הזה.... עופר טלקר- שישרף כשהוא הולך על גחלים
 
אני מבטיח לך שאני תמיד אשנא אותו

תמיד אשנא את עופר טלקר... רוצה שאני אכתוב את זה 50 פעם על הלוח? תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... תמיד אשנא את עופר טלקר... שמח?
 
אני אכתוב משהו שאני מאמין בו

בטח אפילו אותך בלידה וארופא דרך עליך כמה פעמים לכתוב את זה 50 או 100?
 
בן, גם אני לא רוצה את טלקר בקבוצה

שלנו. שחר שם זין על הנוער שלנו, נמאס כבר
 

one1

New member
אני לא יודע איך אתם מתלוננים כל כך

על הבאתו של טלקר, במיוחד אחרי שהובא דודו אוואט, שהוא ה-סמל של הפועל חיפה. שוער כן, אבל מגן לא ? בקיץ האחרון הוכח סופית שאין סמלים בכדורגל, בטח לא עופר טלקר שלמיטב זכרוני גם בקיץ שעבר כמעט עבר למכבי תל אביב.
 

MiToOsH

New member
עופר טלקר סתם דביל...

עופר טלקר סתם דביל ששכחת שהומצא דבר שנקרא אולטרה סול...!!! בחיייייייייים הוא לא יהיה במקום אבישי!!!! אבישי ז´אנו הוא אחת הנשמות היותר גדולות של מכבי..!!! עמיתו´ש.
 
למעלה